het is een welsh b pony van 11 jaar.
ze meet 1,28 meter.
de eigenaren hebben haar van een manege gekocht omdat ze zo lief was voor hun dochter,en dochterlief blij met een eigen pony.
de eigenaren kregen er een papier bij van het stamboek en die heb ik zaterdag na het rijden voor de eerste keer mogen inkijken.
deze mensen weten echt niet wat ze gekocht hebben,de merrie heeft een goed papier en ziet er mooi uit ook.
wat een geluk voor ons allemaal.
ik mag echt alles met haar doen omdat de merrie van een manege komt en de dochter zelf rijd elke zaterdag maar een half uurtje,maar de merrie moet meer beweging hebben dus ze waren heel blij met mijn aanbod.
ik ga de merrie denk ik ook wel naar de keuring laten doen.
wel moest de vader het zadel laten omruilen want hij had zomaar een zadel gekocht en het paste dus niet goed.
morgenavond willen ze mij erbij hebben omdat ze van banens een nieuw zadel komen passen.
haar naam is thissi sundance d
vader : home t ranch yves picasso
moeder : noorddijks carola
verdere afstamming is zeer goed ook.
haar lieve hoofdje(waar ik verliefd op ben geworden)

even haar manen showen(de vader van het meisje wou het afknippen omdat het moeilijk te onderhouden was,heb hem even aangesproken dat hij dat maar moet laten)

poging tot goed opstellen

haar hals,als ze iets vreemds ziet zet ze die hals echt helemaal op,super mooi

en samen met haar eigenaresse bonnie,bonnie vind het helemaal niet erg om thissi met mij te delen,we zijn best goede vriendinnen geworden.

ze hebben thissi zelf nog maar een week dus bonnie vind het best wel eng als ze er alleen bij staat maar voor de rest is het een super pony.