Vandaag ben ik bij Pretty Paints op bezoek geweest om foto's te maken van hun nieuwste aanwinst Kids Classic Sierra, een zoon van dé Kids Classic Style. Omdat ik al onder de indruk was van deze hengst, maar ook erg impressed was van zijn blonde zoon, plaats ik bij deze wat foto's voor Brigitte (jojo). Je zult het niet verwachten, maar hij is een jaarling! Meer foto's binnenkort op haar website
Wat een prachtig dier is dit zeg! Geweldige uitstraling en zo te zien nu al mooie bewegingen. Je zou inderdaad niet zeggen dat dit nog maar een jaarling is Hele mooie en scherpe foto's ook, zitten hele gave tussen!
Wat een leuk ding! hij ziet er echt leuk uit! En zo als eerder gezegd, hij ziet er niet echt uit als een jaarling. ik ben benieuwd hoe hij er later uitziet
Wauw, die laatste foto! Mooi Gera! Ik heb dit blondje ook al live mogen bewonderen, maar het is inderdaad een schoonheid. Zal me benieuwen hoe hij er over een paar jaar uitziet...
Wow..............allllllemáchtig!!!! Wwwwaat een beer van een jaarling!!! Ongelooflijk chique koppie zit erop! Mooie foto's, Gera! Volgens mij heb jij er gisteren nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer gemaakt *hint*, . Hoogzwangere Straw Miss ook toch???? (nog een paar extreme hintjes, hihihiiii)
zo wat een geweldig dier zeg! Heeel erg mooi.. trowuens nog bedankt voor je tip dat v/dbubnt leuke stal was! En idd rij er nog steeds met erg vele plezier