Er kwam de laatste tijd heel wat negatieve commentaar omdat ik foto's van plusje had geplaatst met een te zwaar bit in, manegepony van hof ter ede. Ik heb nu foto's zitten zoeken van de manegepaarden met tuig in en heb er maar enkele gevonden. Dus zet er ik ook nog veel andere leuke foto's by
dit zijn onze populairse manegepaarden, ex-wedstrijdpaarden die nog mooi dresuur hebben gelopen.. Ok toch niet
Malena ( links ) is nu 3 jaar denk ik en loopt keuringen. En Anja ( rechts ) is van hof ter ede zelf en de ruiter die erop zit is de de dochter van de baas van hof ter ede. Dit ben ik met Tessa. Paardje die hof ter ede vn het slachthuis gered heeft. * Wat zijn ze toch slecht voor paarden *
En ja kijk allemaal maar goed, Tessa heeft een gewoon trensbitje
Dit is thornado , die vroeger nog veel dressuurwedstrijden gelopen heeft en nu manegepony'tje is ... Ook een gewoon trensje.

op Bproef met alison

inrijden

inrijden alweer
And here is : Jaliska !!! Zowel voor beginners als gevorderden een toppaardje ! Kan echt heel veel

missblue springen met jaliska

en dressuur Bproefje
En dit is Gino, paardje van ong. 35 jaar oud. Is waarschijnlijk zo oud omdat ie zo slecht verzorgd wordt
voor de slechte verstaanders : superverzorging dus
Hier hebben we Bacalle, door en door lieve merrie
prachtig beestje 
kan ook heel veel..
En katinka die vroeger bij koetsierbedrijf in brugge werkte en nu lekker in de lesjes mee loopt.. ideaal beginnerspaardje
Grote lieve Boris
( lievelingspaard van charlotjuuh op bokt, denk ik ) Jack !! Ook erg goed paardje , heeft alleen de neiging om te veel op de voorhand te vallen.
Upto , geen manegepaardje maar pony'tje van dochter pensionhouder. ( meisje op boerenpaard )
Raäd is ook geen manegepaard
alizee ook niet
De welsh cob Galia , op de achtergrond zie je de deur naar 1 van de 2 zadelkamers en tevens uitkijkplaats op binnenpiste .. Zoooo gezellig ..
en de deur naar buiten
De zadelkamer, er staat een automaat maar er is bewust geen kantine. Dan komen er mensen om te drinken en niet om te paardrijden en dan kunnen ze beter op café gaan en niet in de manege gaan zitten !
binnenpiste

1 van de 2 poetsmuren

veel ruimte

uxel

candle, 3 jaar

bonito , my favourite

isabel , schitterend paard !!

ik zei het : schitterend

quintus , toppertje ! tofste paard ooit !!!

plusje

manegepony'tjes op wedstrijd
Er komt nog een vervolg ...