eerst een beetje parelli grondwerk, met een boel gekke dingen en later nog even een beetje western bezig geweest, vooral recht richten eigenlijk en veel overgangen, dus hier de foto's! helaas zat er geloof ik een vlekje op de lens dus soms in het midden is de foto wat wazig...
Eerst maar een beetje friendly game
Hoofdje naar beneden vragen, vorm van porcupine game
Fig meenemen aan 1 voorbeen, geen druk op het halster
Yoyo game achteruit over een balkje
Na elk stapje stil laten staan en laten denken
Arm peerd, hihi ja moest toch iets proberen waarvan hij mogelijk kon schrikken, mijn creativiteit raakt op, romeinse kaarsen (vuurwerk) afsteken helpt ook al niet
Hier was het de bedoeling dat hij ook met 1 achterbeen op een pion zou staan, hij kan heel goed op 2 been staan, het lukte ook een paar x alleen net de foto te laat, nieuwe motivatie dus om het op de foto te krijgen
Touw om hem heen doen en laten draaien
Circling game
Squeeze game
Gewoon leuke foto van ons, alleen fig snapte vandaag ff niet wat lachen was
En nog een
En toen maar ff erop, normaal rij ik met halster en 1 touw eigenlijk, maar nu maar eens een keer met hoofdstel
Stapje, meneer heeft wel weer een dikke buik gekregen, maarja, daarvoor staat ie nog wel heerlijk lekker buiten op de wei, de bofkont, gaat er van t winter wel weer af
Even poepe, fig moet duidelijk nog wakker worden in dat lekker warme najaarszonnetje
Drafje, beetje beidehante houding van mij haha
Wel jammer dat deze wazig is
Galopje
Whieuwww, ons haar danst
Ney mensen, ook in deze bak geen centjes op de grond

En voor de mensen die ons niet kennen, zo rijden we meestal dus
Dit was het wel weer, beetje veel foto's, haha sorry

) Het is nu ook nog mooi weer. 
arme fig
HAP!!!
)
Als ik dat zo lekker zie, krijg ik ook zoooo'n zin om dat weer met Flan te doen