hier even een leuke foto gallery van far zijn verhuizing
ik heb eindelijk een plekje gevonden waar hij zich dnek ik wel thuis gaat voelen

thuis nog even afscheid nemen van zijn maatje Thomas

het is niet makkelijk hoor afscheid nemen!!

nog even een kus en een knuffel en dan gaan we

even helemaal klaarmaken voor de rit
ik vergeet natuurlijk de helft dus nous houd far even rustig
hier wilde ik eigenlijk het filmple van hou hij naar de trailer loopt met die gekke transportbeschermers om haha maar ik moet nog even uitvinden hoe dat moet

zo nu gaat het echt beginnen inladen ging vrij vlot gelukkig

daar aangekomen wist hij niet zo goed wat hij moest doen hij was erg onrustig maar goed eten helpt altijd he

neg even poseren met Joyce
echt super dat je mee bent gegaan joyce echt helemaal top!!!
dank je wel

ik ben helemaal in de war ik wil eten kijken waar ik ben ik heb jeuk wat moet ik hier wat is dit allemaal ik word gek !!! hahaha
arme far hij wist niet wat hem overkwam

even onderzoeken dan maar hij is al weer een beetje rustig we hebben hem eerst even kennis laten maken met de stal en het uitloopje naar de wei toe

en natuurlijk weer even eten links van het water is het weiland en rechts is de stal

even kennismaken met het 1,5 jarige hengstje Moufassa!

en dan rennen maar jeetje groot he far

en nog meer rennen

en even bokken hahaha ik was net te laat maar je ziet nog dat hij bokt
hij heeft wel een paar rake klappen uitgedeeld maar gelukkig geen gewonden
hij moet altijd even laten zien dat hij ruimte wil hihi oeps

en eten maar

ben ik lekker aan het eten hangt er weer zo'n shet in mijn staart ontmoet hier zijn andere nieuwe vriendje de shet muis

even meneer muis in zijn kont bijten ik kan ook pesten hoor

en zie hier na 3 kwartier al een hecht kluppie de 3 nieuwe vriendjes
leuk he
echt het geeft zo'n goed gevoel dit ze zijn nu al niet meer van elkaar te scheiden erg leuk

dit is het hele land voor met zijn 3en
groot he!! het zijn die 2 stoken aan de rechterkant links staan koeien en daarachter nog 2 shetjes

en dan het stalletje best groot en de voorkast heeft meneer marcel die jullie hier ook op de foto zien al voor een deel dicht gemaakt zodat ze beschut kunnen staan als het straks kouder word
Marcel en Karin zijn de eigenaren van Moufassa
nou dit was de fotoshoot
bij deze wil ik jonh en nous heel erg super veel bedanken voor alle goede zorgen
jullie zijn echt geweldig
en natuurlijk iedereen die de afgelopen tijd hebben geholpen met far of met mij hihihi noem geen namen het begint met een L en het eindigt op inda hihihihi
en natuurlijk Loes super dat je ons hebt gebracht
jullie weten het als je me nodig hebt weet je me te vinden
ik ga eens even bedenken wat ik ins hemelsnaam met mijn tijd ga doen
iemand nog een verzorgster nodig????

Trouwens lieve foto's van Far en Thom, het lijkt echt alsof ze afscheid aan het nemen zijn.
Zal ie het zeker naar zijn zin krijgen