Bas op nieuwe stal deel 2 ( Goede Weiden, Slechte Weiden
Bas werd te grazen genomen door De Bitch en Karel de Macho, tenminste, dat was de bedoeling. Echter liet Bas niet met zich sollen en nam het hazenpad....
Goede Weiden, Slechte Weiden, nee de pony's sparen je niet
Goede Weiden, Slechte Weiden, soms geluk en soooooooms verdrié-hiet!
De set van GWSW, tot zover je groene weide ziet, dat is allemaal in beheer van de acteurs

Daar komt de kudde alweer aan!
Oeps, verkeerde kudde
Ik fluit een keer en wie komt er aan ?
Bas gaat netjes bij me staan
Maar ohjee, daar zul je ze hebben, De Slet en De Bitch!
Hai Slet
Hai Bitch
En vergeet niet, daar komt hij in volle galop al briesend aan: de stoerste en wildste nephengst (denkt'ie) van de wei, Karel de Macho!!!
Oh my denkt Bas, ik ga alweer voor ik weer een setje hoeven in mn lijf heb
De Slet gaat er gauw achteraan
Maak kennis met 2 nieuwe bitches, de Bolle...
...en de Scheve in de aanval
Bas maakt een vloeiende schijnbeweging
Zou het Bas lukken aan de grillen van de merries te ontkomen ?
U ziet het na de boodschappen

Welkom terug bij Bassan Digital TV!
Bas kiest met De Scheve op de hielen, er toch maar voor om er vandoor te gaan
Maar i.p.v De Slet, komt weer de kleine Kromme in actie voor Bas, de Slet is nergens te bekennen, die staat met Karel de Macho te sjansen
Zou deze kleine een nieuwe Slet zijn ?
Een nieuwe liefde groeit...
Maar de liefde is snel voorbij, De Kromme kiest al gauw weer voor gras
Zo ook De Bolle
Als De Scheve
Tsja en dan is de rust weer tijdelijk teruggekeerd in GWSW-land, en wat doe je dan als de regiseusse het land verlaat ?
Meelopen tot aan het begin van de wei en heeeel zielig over het hekkie kijken "Mag ik mee ?! Lame hier niet alleen achter! Plieieieiessss ?" (krak, snik, baasjes hart wordt week
)En als baas dan toch echt niet overstag gaat, de laatste sublismikkel uitgedeeld is, ga je teleurgesteld in slome pas weer richting de rest van de GWSW-crue
In de volgende aflevering van GWSW: Valt Bas op Karel ? Laat hij de meiden links liggen en kiest hij voor het homoleven ?!