Bas op zn nieuwe stal (deel 1, wandelen )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Bas op zn nieuwe stal (deel 1, wandelen )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 21:35

Eindelijk zoals beloofd, foto's van Bas op zn nieuwe stekkie.
Sinds vorige week maandag staat Bas 10 kilometer dichterbij mij. Van een stal met 1 ponyvriendin naar een stal met 30 pony en paardenvrienden.
Geen pension, geen manege, gewoon mensen met veel paarden, en ikke

Hij vermaakt zich er prima, ik moet nog even wennen na 7 jaar op die andere stal gestaan te hebben, maar dat gaat vast allemaal wel goed komen.

Hier een reportage van Bas' eerste week.

Bas staat op de:
Afbeelding

in:
Afbeelding

De eerste 2 dagen stond Bas op stal, om even te wennen en omdat ik hem schoon moest houden voor afgelopen woensdag, toen moest hij schoon als kinderrijpony fungeren op mn werk.
Hij stond naast het dekhengstje Winnetoe, en als je bedenkt dat Bas maar 1.10 is, en je kijkt naar de foto, dan snap je dat Winnetoe heel erg KLEIN is
Afbeelding

Na zn werkje woensdag mocht hij 2 dagen rauwdauwen in de wei, gisterochtend ben ik in alle vroegte naar hem toe gegaan.
Op het pad naast de wei kom ik aanrijden met mn scootertje en zie ik het volgende:
Afbeelding

Bas heeft me als enige al opgemerkt
Afbeelding

Lekker onverstoord dooreten in de mist
Afbeelding

Toen ik hem riep kwam hij meteen aanrennen en kon ik hem zo pakken, dat viel me mee, gezien hij 2 weides groot en 7 vriendjes heeft

Tijd om de omgeving te verkennen, een heerlijke ochtendwandeling in de mist over het zandpad dat naast de weides ligt
Afbeelding

Aangrenzend aan het zandpad ligt dit mysterieuze bospaadje
Afbeelding

Dat moesten we natuurlijk onderzoeken
Afbeelding

Leuk bos Bas ?
Afbeelding

Ja, bosje goedgekeurd!
Afbeelding

Weer bijna terug in de bewoonde wereld vonden we een zeer intressante groep projectielen
Afbeelding

Dit gedeelte beviel al goed, heerlijk de geur van het bos, de mist die alles net even sprookjesachtiger maakt, de dauw op de bladeren, de eikels en bladeren die zachtjes van de bomen vallen als je langsloopt, met z'n tweetjes, geen mens om je heen, alleen jij en je kleine zwartbonte vriendje....

Deel 2 van Bas zn nieuwe stekkie volgt zo, Bas de grote weiland-Houdini! Want tsja, er is geen wei waar Bas niet geniepig uitkomt, dus ook op een nieuwe plek moet je laten zien dat je ontsnappen kan.
Blijf kijken, het wordt erg spannend met Bas, De Slet, De Bitch en Karel De Macho in het land!

__Marloes__

Re: Bas op zn nieuwe stal (deel 1, wandelen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 21:38

Leuke foto's! Fijn dat Bas het al naar zijn zin heeft. Ik ben benieuwd naar deel 2!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 22:09

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:22

Och zwijmel die Winnetoe dat bekkie over die rand heen, stond hij niet op zijn teentjes om je ook te kunnen zien?
Heerlijk he zo'n groot weiland met zoveel vriendjes, Bas heeft het hier ook getroffen hoor.
Ik ga nu gauw naar deel 2, heb begrepen dat die heel spannend is

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 22:26

Winnetoe moet idd bijna op zn teentjes staan om over de rand te kijken, en die stalletjes zijn al zo laag.
En over teentjes gesproken, zijn hoefjes zijn niet veel groter dan mijn grote teen
Ik zal eens een foto maken van hem naast Bas in de bak ofzo, dan kun je pas duidelijk het verschil zien

maaike93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 20:00

wat lief! hij kijkt echt leuk op foto's!