Ze is in April 1 jaar geworden. Ben benieuwd of ze echt nog een keertje zwart gaat worden!
Ze is nu rond de 1,50 cm.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

die manen! echt heel er mooi , die puntjes heel licht
er mooi beesie, nou dat word noh eens een paard, nu een jaaring en nu al 1.50
hoe groot schat je dat die wordt?
eebaatje schreef:Bedankt voor alle leuke reacties!
Ben er wel een beetje trots op!
Ik ben heel benieuwd hoe ze er over 2 jaar uit ziet!
Ik hou jullie op de hoogte!
orionneke schreef:Mooie jaarling, alleen lijkt wat klein........... Verder gaat ze niet echt zwart wordenl ijkt me. Ze heeft gewoon precies de kleur van Salinero en die is echt NIET zwart. Zie foto's van Nijmegen dit jaar, daar is hij precies zoals jou jaarling nu is.
Laat die groeischijfjes maar lekker ontwikkelen... zeker niet te snel

punkies schreef:mooi meid is het geworden! Is de moeder soms Freya? Of heb ik nu de verkeerde voor me
LecyTinker schreef:denk ook niet dat ze zwart gaat worden. Heeft geen echte zwarte manen en is bij de flanken lichter, dus denk dat ze een donkere koffievos gaat zijn... maar goed, foto´s zeggen ook niet alles...
Vind het wel een heel erg mooi paard, voor een jaarling uitzonderlijk mooi... toppie!!!
eebaatje schreef:punkies schreef:mooi meid is het geworden! Is de moeder soms Freya? Of heb ik nu de verkeerde voor me
Nee de moeder is niet Freya.
De moeder is een Hemmingway x Amethist merrie

Wow, wat een prachtige jaarling!!! Een geweldig koppie, aansprekend en wat een prachtige bouw voor een jaarling. Kleurtje zit ook nog mee, prachtig hoor! Eén van de mooiste jaarlingen die ik tot nu toe heb gezien! 

. Maar het schijnt dat een paard een naarling moet zijn een tijdje.........