omira ITP krijgt een grondige wasbeurt

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cha_mira

omira ITP krijgt een grondige wasbeurt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 21:24

heb vandaag omira (mijn paardje ) samen, met yoicka (ebony_lover) omira een wasbeurt gegegeven met allemaal dat vliegenspul dat ik zlef gemaakt had met dethol en azijn vond ik het tijd om haar eens een grondige wasbeurt te geven ...
En omdat de examens gedaan zijn had ik gevraagt ofdat yoicka me even wou komen helpen. ze was heel braaf maar af en toe lastig door die dazen.we wouden haar invlechten en haar mooi toileteren dit was het idee, maar omdat ze niet wou stilstaan door de dazen hebben we haar gewoon heel goed gewassenen proper gemaakt.
later heb ik nog les gehad deze topic met foto's waar mijn lesgeefster er op rijd .

wat kan ze toch zo lief kijken Knipoog
Afbeelding

mooi gewassen Haha!
Afbeelding

hoe lief omira toch kan kijken :
Afbeelding

Afbeelding

jij bent het toch maar baasje wrm zou ik naar jou lief kijken ik zie je elke dag ? Bloos
Afbeelding
Afbeelding

even tijdens de pauze wat afkoelen in de zadelkamer:
yoicka :
Afbeelding

omira met de vliegende pet het viel juist af
Afbeelding

eindelijk bleef het opzitten:
Afbeelding

dit vwaren de fotos wat vinden jullie van mijn paardjes mooi gewassen e Bloos al zeg ik het zelf , maar na het rijden hebben we haar staart gewassen met hulp van mijn lesgeefster had nog nooit de tuinslang gebruikt en wist niet hoe ze hier o pzou reageren omdat het mu nu al een maand duurde voor aan een hele natte spons te kunnen gebruiken en wonder boven wonder ze stond bijna te slapen bij het afspuiten, en haar staart was geen probleem alleen geen foto's van haar mooie gewassen staart, baterijen waren juist op.

passie

Re: omira ITP krijgt een grondige wasbeurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 07:26

Wat een leuk paard!
Lijkt me echt zo'n knuffel.
Ben je niet bang dat je de shampoo niet goedhebt uitgespoeld?
Groetjes Danielle

Pillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 07:56

Wat een leuke foto's en een leuk paardje..
Die 3de is wel lief

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 09:02

leuke foto's hoor! Mooi paardje

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 11:35

passie:we hadden misschien iets te veel zeep in gedaan waardoor het te veel ging schuimen.We hebben dit niet raprap gedaan hoor we hebben al onze tijd genomen en met heel veel water er achter alles uit gespoeld, tot dat we geen zeep meer zagen we hebben zeker een halfuur met water er achter nog gedaan.
Na de les heeft mijn lesgeefster samen met mij omira letten wennen aan de tuinslang en ik dacht eerst zo van onee dit wordt hel, want toen ik haar voor het eerst gewoon met een natte spons wou afspoelen begon ze gewoon te panikeren, dit heb ik geleidelijk opgebouwd eerst met een spons met zeer weinig water , en na een maand , dus nu kan ik haar met heel veel water overgieten.
maar tot verbazing reaegeerde ze er niet op ,zodat we voor het eerst sinds ik haar heb haar staart kunnen wassen werd ook nooit gedaan bij de vorige eigenaars!En ja bij de staart hebben we zeer weinig zeep gebruikt, en zeker heeeeeeellll lang staan uitspoelen.

vicky

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 12:07

Leuke foto's erg lief hoor, is weer goed schoon zo te zien

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 13:37

Leuk paard. Lachen
Erg leuke foto's hoor.