Reining kanonnen (WN)...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DJQuarter

Reining kanonnen (WN)...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 09:02

Hoi allemaal,

Naar aanleiding van dit topic;

viewtopic.php?f=4&t=424765

Zet ik hier de foto's van Miss neer van Ciska (cissy op bokt), ze zal zelf de informatie erbij zetten.

Overigens kunnen hie ook de rest van de reining-kanon-foto's Haha!

Nou hier komt ze!:

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Debbie

ps. wacht met smart op de andere foto's!! Leuk om te vergelijken!

cissy

Re: Reining kanonnen (WN)...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 09:27

Hoi, das dus mijn meissie, ze is 1.52m en heeft dekenmaat 2.05 anders passen dr dikke billen en schouders er niet in.. Lachen

Ze is van Docs Egger (Docs Lynx/Doc Bar) x Ima Miss Pine (Pine's Lee/Poco Pine). Deze foto is gemaakt net na het scheren in november en na een zomer op het land te hebben vertoefd in verband met veulentje. Dus niet geheel in wedstrijdconditie, anders is het een nog grotere spierbundel.
Mijn trainster (Mireille van Soldt) noemt dr powerhorse en is er weg van dus ik ben helemaal trots!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 09:41

Ik zie geen foto's .

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 10:21

Ow raar ze staan er wel... Lachen

Van welke hengst heb je vorig jaar een veulen gefokt Ciska?

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:37

Zo zeg, Wat een bink. O.k. het is een merrie... binkster?

Knap paard heb je. Karan is ongeveer net zo groot en heeft als dekenmaat 1.85

Maar verschil moet er zijn.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 08:21

mn veulentje is van Brennas Cody en inmiddels een jaarling oftewel naarling.... Dat is ook een merrie en ze weet nog niet welke kleur ze wil gaan worden... is een donkere vos met aalstreep (dun?)

Miss is een aardige bink-ster ja... als je dr flink aan het werk hebt dan komen al die aderen omhoog en gaat ze showen en dan word ik zelfs bang van de kracht van die dikke reet.... Lachen maar ze is niet vervelend met rijden maar ze 'groeit' dan en dan word ze enorm voor mn gevoel...

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 09:13

Ze ziet er goed uit hoor!! Ik vind het een heel mooi dier. Ze staat imo heel mooi in het type met ruim voldoende bespiering.

Hier is mijn Rocky.... ja, lach maar, hij is natuurlijk halter gefokt, maar zijn vader heeft meerdere zonen die het erg goed doen in de Reining en hij is van moeders kant juist cowhorse/allround gefokt. Rocky's moeder Simply is ook richting Reining/Cowhorse gefokt en zal met haar nieuwe baasje straks ook de Reining richting opgaan.

Hij is bespierd, maar kan je vertellen dat ie, net als zijn ma, op een dubbeltje kan draaien en hij heeft een super mooie gedragen galop.
Afbeelding

Och, wie weet wat Rocky en ik straks allemaal van plan zijn Knipoog!

romykiki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 09:25

wow das zeker een kanon Tong uitsteken maar wel een leuk beestje *LOL*

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:08

Mijn paard is redelijk allround gefokt (in zijn bloedlijnen 'zit' pleasure, reining, halter en zelfs barrel race). Hij heeft helaas door veel blessure-pech nooit zijn spieren goed onder het zadel kunnen ontwikkelen. Maar dat komt in de toekomst nog wel. Knipoog Momenteel is hij aan het revalideren van een peesblessure en heeft zeven maanden alleen gestapt. Sinds een paar weken is hij weer onder het zadel, maar hij mag slechts een kwartier per dag draven.

Bonanza als +/- 2,5-jarige. Hier stond hij nog in een kudde in Duitsland (onbeleerd).
Afbeelding

Bonanza op 21 mei 2005, in zijn speciale mini-wei (ivm revalidatie).
Afbeelding

Ondanks zeven maanden stappen toch nog altijd een gespierde nek (ook foto van 21 mei 2005). Lachen
Afbeelding

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 15:19

Mooi paardje hè die Bonanza! Ik hoop voor je dat hij nu lekker door blijft lopen!

Hé daar hebben we Rocky weer! Binkie hè!? Lijkt me grappig, een zwarte mega tank die met gemak even een reinig pattern loopt!