Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
emkelover schreef:Heey allemaal ,
Ik en Abiaslover ( hier op bokt ) verzorgen een hele lieve shet genaamd Lady . Ze is ong 1m hoog en scheuren kan ze als de beste . Ik wou al eerder foto's van haar maken , maar ik mocht de dc ( digitale camera ) van m'n moeder niet meenemen . Nou , ik heb dus toch even doorgezeurt en het mocht !! Hier zijn 4 foto's van Lady :
1:
3:
4:
Willen jullie ook even bij de poll kijken en stemmen welke foto jullie het leukste vinden ? De leukste ga ik nl uitvergroten !!
Groetjes Emkelover , Abiaslover en Lady

horsiej schreef:lieve shet hoor
komen er ook nog rijfoto,s?
ik ben benieuwd!!
Maar , omdat ik gister alleen bij haar was kon ik dat niet maken . Maar reken er maar op dat ze over 3 dagen er wel op staan ilovelucky schreef:Sorry maar ik vond ze geen van alle leuk want ik hou niet zo van hele lijf foto's en de hoofdfoto's zijn afgehakt
ilovelucky schreef:Sorry maar ik vond ze geen van alle leuk want ik hou niet zo van hele lijf foto's en de hoofdfoto's zijn afgehakt

+o
)
ilovelucky schreef:Sorry maar ik vond ze geen van alle leuk want ik hou niet zo van hele lijf foto's en de hoofdfoto's zijn afgehakt
orchideetjuh schreef:ilovelucky schreef:Sorry maar ik vond ze geen van alle leuk want ik hou niet zo van hele lijf foto's en de hoofdfoto's zijn afgehakt
ben het hier niet helemaal mee eens oke de hoofdfoto's zijn wat afgehakt. en lijf foto's kunnen best mooi zijn deze meisjes zijn pas net bezig denk met fotografie. 1 tip. Zorg ervoor dat als je een hoofd foto maakt. er niks aan onbreekt wat er bij hoor ect: oren neus noem maar op
verder met ik het met de bovenstaande tips eens xxies
sucses met je paardje meisjes
) Dan kun je er weer eerst een uur achteraan huppelen , zodat je haar weer krijgt enz .. Maar ik heb nieuwe foto's gemaakt en ze staan nog op mijn andere site . Ik ga ze er nu ook opzetten
NuggT schreef:Ik vind ze geen van allen leuk.
Maar het is wel een leuk paardje.
Ik was een beetje met haar aan het springen . En we reden langs de brandnetels heen . Toen kwam er een klein musje uit de bosjes weg en ik gallopeerde met Lady erlangs heen . Dus Lady schrok heel erg . Dus zij vliegt over die hindernis heen
En bokken wat ze later deed . Ik gleed der af en ik lag helemaal dubbel van het lachen
(evene en uitleg voor de medebokkers)
+o
:P
Toen dan abiaslover dat ze heel raar ging doen dat we er een x met zn 2e opzaten ( eve uitleg voor medebokkers )