Zoals de titel het al zegt, er zijn van die dagen die toch heel bijzonder zijn. Zo ook vandaag, ik was met Amon in de paddock bezig toen mijn mobiel ging. Dus tijd voor een rustpauze, terwijl ik aan de babbel ben zie ik vanuit mijn ooghoeken Amon door zijn benen zakken. Dus ik breek het gesprek af, Amon wil gaan rollen, tsja en hij zat nog aan het touw, dus even alert zijn. Maar Amon wilde niet gaan rollen, tenminste nog niet, nee hij dacht ook...rustpauze, warm....oke dan ga ik er maar even bij liggen :mrgreen: Ik ben even bij hem gaan zitten, want vondt het zo'n rustgevend moment, natuurlijk wel even naar mijn wederhelft geroepen dat hij maar wat foto's moest maken met zijn telefoon, dus helaas geen superkwaliteit, maar dit moest vereeuwigd worden toch?
ja dit voelt zo bijzonder, ik weet dat veel paarden dat niet toestaan, sommige durven zelfs niet te rollen in je bijzijn. Dus dat hij altijd al ging rollen waar ik bij stond vondt ik al fijn, dat was al een blijk van vertrouwen. Maar om zo samen te kroelen, dan ben je toch stapelverliefd op je paard .
Zoveel topics dat mijn dierbare foto's met een gangetje van honderd naar de tweede pagina schuift Doe het normaal niet mijn topic zelf weer omhoog duwen, maar is er verder niemand die mijn euforie van gisteren met me wil delen ? Of zijn ze niet zo bijzonder? Dan sorry hihihi
leuke foto's bij mijn paardjuh kan je er ook bij gaan zitten ze vertouwd me nu zelfs zo dat ik er bij kan gaan liggen of op der echt leuk is dat! ik vind de 2 foto echt heel mooi!