***trots***
En.. heb het ook nog vast kunnen leggen...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hij durf wel hoor, al zo snel zonder zadel
Stoer zeg zou de mijne nooit durven
En dan zo zonder zadel!

,,maar moet nog even w8en omdat hij een auto ongeluk heeft gehad en zn dijbeen gebroken heeft.. is nog niet helemaal goed geheelt.. kan wel lopen maar dat paardrijden doe ik dan toch nog maar niet 

Natuurlijk deed ik gelijk weer eens een gooi in zijn richting over de paardenrug: "Maar lieverd, ga jij dan leren paardrijden? }> " - "Is goed schat, bij je 1st volgende wedstrijd stap ik lagune dan wel in en uit.. Maar je houd hem wel vast hoor.. miept: straks ben ik impotent
.." - ik: "Maakt niet uit lief, voorlopig wil ik toch nog geen kinderen
".
tot grote ergenis van de jongen in kwestie zelf. Een goede indruk werd achtergelaten, en ach.. als het dan echt moet wil ik best je vriendinnetje wezen hoor
(natuurlijk met liefde, maar even laten weten wie er de baas was
) Nu bijna 6 maanden samen, gaah.Kelz_Lagune schreef:Haha stoer!![]()
Mijn vriend is zelf dj, en wil mij ook al maanden achter de draaitafels hebben om het mij te leren, ah fijn donderdag a.s. gaat het dan na weken zeuren toch gebeurenNatuurlijk deed ik gelijk weer eens een gooi in zijn richting over de paardenrug: "Maar lieverd, ga jij dan leren paardrijden? }> " - "Is goed schat, bij je 1st volgende wedstrijd stap ik lagune dan wel in en uit.. Maar je houd hem wel vast hoor.. miept: straks ben ik impotent
.." - ik: "Maakt niet uit lief, voorlopig wil ik toch nog geen kinderen
".
Hij heeft er al eens opgezeten, in de tijd dat ik nog het spelletje: hard-to-get speelde, en hij mij maar een al te leuk meisje vond. "Ik zie graag een prins op een wit paard" Zo gezegt zo gedaan, een wit paard werd door hem hoogstpersoonlijk geregeld en jawel.. meneer zat voor het eerst van zijn leven op een paardenrug. Een dag later ook nog eens op mijn eigen paardje.. dat leuk genoeg erg goed aan de stemhulpen is.. en met een raar 'brrr' geluidje gelijk een fikse draf inzette..tot grote ergenis van de jongen in kwestie zelf. Een goede indruk werd achtergelaten, en ach.. als het dan echt moet wil ik best je vriendinnetje wezen hoor
(natuurlijk met liefde, maar even laten weten wie er de baas was
) Nu bijna 6 maanden samen, gaah.
Ik kijk uit naar de actiefoto's!!
alleen een vos... en een haf maar daar past ie niet op..

.. jou vriend is ook al zo dapper
.. mijne is vroeger van een paard af gevallen en durfde neit meer.. tot dat ik en een vriendin een wedstrijd hadden en wij heb op ut paard kregen
.. paard keer daarna ging ie mee naar daisy ook uit stappen .. ( hij vindt het nog dood eng).. en me laatste wedstrijd jaja PRIMEUR :.. ging ie ook draven
..