Extreme makeover!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Extreme makeover!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:58

flettie schreef:
lindavd schreef:
heb je er een reden voor dat je hem nu nog scheert.
het is slecht als je nu nog een pony/ paard scheert want j scheert
der zomervacht eraf.

hij is wel heeeeeeel mooi, ben zo gek op bont.
veel plezier dermee

Welke zomervacht?????? Hercules had nog zijn veulenvacht en een dikke laag wintervacht erop zitten. Verder had hij ontzettende jeuk door luizen die ik niet goed kon aanpakken/bestrijden door zijn mega-vacht. Als ik moedertje natuur haar gang had laten gaan was hij waarschijnlijk eind augustus eens een keer uit zijn hele vacht om vervolgens gelijk weer in de wintervacht te schieten.
Ik vind het zieliger voor hem dat hij met zo'n dikke vacht in het zonnetje staat te puffen van de hitte. En daarnaast: dat vachtje groeit echt wel weer aan hoor Knipoog


Idd Ja

Mijn shetvent heeft dan wel geen luizen, maar ik zit er ook aan te denken hem te laten scheren! Zijn buik is een en al klit en ik kom er echt niet doorheen met wat voor borstel/kam/schaar dan ook.. En zo'n gevecht om hem daar te poetsen, omdat het natuurlijk pijn doet, is niet leuk!

Voelde vandaag wel iets van balletjes zitten.... Hoe oud is Hercules nu eigenlijk, die zijn balletjes waren toch ook ingedaald?

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Re: Extreme makeover!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-05 21:48

snowdon schreef:
Voelde vandaag wel iets van balletjes zitten.... Hoe oud is Hercules nu eigenlijk, die zijn balletjes waren toch ook ingedaald?


Hercje is nu welgeteld 1 jaar en 3 weken oud Clown Een balletje (zijn linker voor de nieuwsgierigen onder ons Tong uitsteken) is ingedaald. De andere was volgens de DA en Daphne nog niet te voelen.

Opmerking van TanteMiesje hier naast me aan jou:
"Getver, eerst roze strikjes in zijn manen doen en nou aan zijn balletjes voelen??? " Knipoog

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Extreme makeover!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 22:03

zo die is opgeknpat !
die berg met vacht Haha!
leuke pony,schattig Ja

esziiY
Berichten: 2379
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Veenendaal

Re: Extreme makeover!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 22:27

Weetje hoe cool Haha! . hahaha ziet er echt leuk uit. Ik ken ook een shetje en die verhaard ook zo onwijs. er staat een haflinger bij en bij sommige plekken is die al zomervacht en andere niet echt grappig!

as_trid

Berichten: 2115
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Extreme makeover!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 22:32

woow wat een haar zeg Haha!
ziet er idd een stuk beter uit zonder al dat haar Ja