mariska en nike(veel)>terug in de wei<

Moderators: zonnebloem18, MirandaT, Neonlight, Dreamy, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pattypaard

mariska en nike(veel)>terug in de wei<

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 19:35

gisteravond ging ik met francien en ralf mijn verzorgpony's mariska en nike terug van ozen naar heel brengen...we zijn toen maar gaan lopen omdat de pony's een tijdje niet gereden zijn en nogal fris zijn (en ralf bang is Bloos Clown )
eerst wouden de pony's steeds gaan rennen, we hadden ze even laten grazen en daarna waren ze al wat rustiger...mariska teminste...nike wou toen we de sluis konden zien steeds gaan rennen. toen moest ik van francien maar voor gaan lopen.
de sluis over ging goed vond ik Vingers aflikken mariska is bang voor het water en schrikt nog wel eensvan het geluid. maar dat viel nu wel mee
alleen francien kon nike niet goed houden en na de sluis had ik nike over moeten pakken omdat ze zei dat ze ur bijna niet kon houden.
(als een volwassene haar al bijna niet kan houden hoe zou ik haar dan moeten kunne houden d8 k toen maarja Clown )]
nike was weer vervelend aant doen en wou steeds gaan rennen, en anders gras eten.
had haar steeds weggetrokken en ze heeft geen hapje gras meer gehad toen Bloos Tong uitsteken
was eigenlijk wel grappig want toen ik tegen nike begon te praten van dat ze ook wel mocht luisteren enzow luisterde ze ook beter....hoefde alleen maar eh! te zeggen en dan liep ze weer normaal Haha! Tong uitsteken
toen ralf zijn ijsje *eindelik* op had ging hij met mariska lopen Vingers aflikken ...hier komen de foto's
Afbeeldingmariska aant graze
Afbeeldinghier mochten ze even grazen.....gras is niet hoog hoor Knipoog Tong uitsteken
Afbeeldingikke met mariska Haha!
Afbeeldingwazig Huilen ...ikke met nike en ralf met mariska
Afbeeldingzelfde Huilen Clown
Afbeeldingen weer terug in de gewone wei Vingers aflikken ...max de ezel ook weer helemaal blij Vingers aflikken ...ut ging er even hard aan toe Haha! Tong uitsteken ...same ginge ze effe renne, bokke, steigere, springe en vanalles....max is nog tegen de boom aangerend en nike ging in galop half bokken ut bergje op en recht voor de boom stond ze even stil...daarna ging ze weer vrolijk bokkend verder Vork
Afbeeldingnike ging rollen...effe plekje zoeke Clown
Afbeelding
Afbeelding Haha! Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeeldingeffe jeuke Vork
Afbeeldingen daar gaan we weer Knipoog
Afbeeldingzittend opstaan Tong uitsteken
dan omdraaien, effe bok bok en daar gaan we weer: Pling
Afbeelding
Afbeelding Haha! Haha!
Afbeeldinghier kwam ze niet goed omhoog....heeft ze even zo gezeten (viel de camera uit....*stom ding* Bloos Clown en toen ze stond ging ze weer bokkend weg....
Afbeeldinghier bokte ze dus Tong uitsteken ....en hoog.... Vingers aflikken
Afbeeldingdan even wat gras maaien Tong uitsteken .....om vervolgens weer weg te rennen...
Afbeelding...en ja hoor, wil je weer wat eten komt max weer aan
Afbeelding
Afbeelding
Afbeeldingdan gaat max maar naar mariska Knipoog
Afbeeldingmariska:*hallow* Haha!
Afbeelding
Afbeeldingwat ziet mariska en wit uit oppe foto's Bloos net was het nog anders....komt door die digi Boos! Clown Tong uitsteken
Afbeeldingdie beentjes Haha! Pling Vingers aflikken

sorry voor de hoeveelheid en de slechte kwaliteit....je moet maar doen met wat je hebt Knipoog *en mag gebruiken* Clown
groetjes patty

Actions really do speak louder than Words
and Promises mean nothing without Proof

When a flower doesn't bloom you fix the enviroment in wich it grows, not the flower.

_June

Re: mariska en nike(veel)>terug in de wei<

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 19:38

Leuk paardje Lachen

Het kan aan mijn PC liggen maar op sommige foto's lijkt het alsof ie onder het bloed zit.. zal wel niet toch Knipoog

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-05 19:39

haha Bloos *lol* nee...zit niet onder het bloed (gelukkig Haha! )
bedankt voor je reactie Haha! Vingers aflikken
groetjes patty

Actions really do speak louder than Words
and Promises mean nothing without Proof

When a flower doesn't bloom you fix the enviroment in wich it grows, not the flower.

RaindrOp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 20:52

leuke fotos!! Haha! Haha!
Kheb weer veel te zeggen Bloos

Don't Dream yOur life,,
Live yOur DreamSs..

------------------------------------------------------------------------------------

Every rOse has a thOrn,,...

magiclover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 17:02

patty het zijn hele leuke foto's ik was er nog niet achter dat ze weer thuis waren want ik heb ze nog niet gezien alleen jammer dat die camara niet normaal is want anders waren het allemaal ongeveer even goed gelukt

Bogacho mijn liever dressuur schatje! Dressuur M1+1
Brendora mijn klein lief zwart mormel! Dressuur L2+0 Springen B+10 SGW B+2
Beste horses 4 ever for me

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie