) kijken. Zo gezegd zo gedaan dus
En het werd een hele geslaagde dag, ik was verliefd geworden op de merrie en ik had Justy weer gezien. Ze was zelfs al onder t zadel! Voor mij lijkt t nog maar net geleden dat ze als klein hummeltje naast Goldy in de wei huppelde!
Maargoed met mn ouders besproken dat ik het een prachtig paardje vond, die palomino merrie. Dus daar zouden zij vandaag weer achteraan bellen om wat dingen te regelen en vragen voor evt. koop.
Dus ik zat vanochtend al op mn werk te wachten tot t eindelijk half 11 was want dan zou ik even naar huis bellen even kijken wat er geregeld was. Dus ik bellen om half 11, zegt mn moeder, ja we moeten om half 4 vanmiddag weer terug bellen want ze was nu aan t werk (eigenaresse). *zucht* dat duurt nog zoooooo lang dacht ik bij mezelf.
En ik kwam rond 1 uur weer thuis even hoi tegen mn moeder gezegd en eens bedacht hoe ik half 4 ging halen
En rond twee uur komt mn moeder bij de trap staan gillen; Kom snel, Goldy zit vast met haar halster! Je moet echt snel komen! Dus ik kom dr aan rennen en bedenk onderweg dat, dat helemaal niet kan, want Goldy had geen halster om. (stiekum dacht ik nog wel even; Toch...?)
En toen ik buiten kwam waren mn zusje en mn pa net bezig mijn nieuwe aanwinst uit te laden

(Ze hadden vanochtend al vroeg gebeld, wat onderhandelingen gedaan, mij met wat smoesjes opgescheept zodat ik niks doorhad en haar snel op gehaald }>
)Dit is dr:
Feline
Deze foto's zijn van gister toen ze nog niet van mij was: (ook nog een beetje wazige uit een filmpje geknipt, maargoed eerste indruk)

En a.s.a.p ook nog even foto's van Justy natuurlijk!

Palo's zijn super !!!