Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

XoNo schreef:Hij is lekker overbouwd op het moment of niet?
(
hahah sorry nog Gera, ik sloeg me idd voor mijn hoofd stomme stomme fout
)
jojo schreef:hij ziet er top uit hoor~!!!!!!!wanneer ga je hem weer showen?
redpebbles schreef:Xono, wil jij eens een foto van Flint erop zetten als vergelijk. Veulen en 2 jarige, volle broers

...
jojo schreef:he gera dit is eeh HELE andere jagger dan die bij mij op stal heeft gestaan!
jeddah schreef:Ik zie net dat je in Panningen wilt gaan showen! Maar dat is toch alleen een Quarter Horse show...

LisetteSugar schreef:Waar staat 'ie nu dan? Ik dacht dat Jagger nog steeds in Hierden stond...

Ellende schreef:Nou ben ik eigenlijk pas écht benieuwd naar veulenfoto's van de twee broers naast elkaar gezet
Maar Jagger had in ieder geval precies dezelfde kleur en was misschien nog wel minder bespierd dan Flint, dus Flint groeit vast ook heeeeel verrassend uit (ook al vind ik hem nu ook al prachtig)

Mag je echt trots op zijn
Dat wordt wel erg gaaf (en spannend) op shows
moet ik binnenkort met de schaar langs komen of durf je het nu zelf!
Francis schreef:Maarreh.... wat zie ik....moet ik binnenkort met de schaar langs komen of durf je het nu zelf!

!!
Het is echt een knapperd hè? En nog superlief ook, wat wil je nog meer. Ben erg benieuwd hoe het gaat als je weer gaat showen Gera! I'll be there! Maarre... ben het met ze eens: dan moeten de manen er wel af!
Gna gna gna.........
gera schreef:LisetteSugar schreef:Waar staat 'ie nu dan? Ik dacht dat Jagger nog steeds in Hierden stond...
Ik was enorm tevreden daar, maar het was wel steeds een best eind rijden, vooral in de winter was het naast werk niet te doen, omdat het om vijf uur al behoorlijk donker was. Hij staat nu bijna om de hoek, dus ik kan zo vaak naar hem toe als ik wil