!! Senna is bijna 2 en ik dacht laat ik maar eens wat foto's van haar plaatsten ipv haar nieuwe broertje Rocky!!Ze is de laatste winter flink gegroeid!!

Wat een aalstreep voor een "gewone" sorrel he?!

Billen!!

Dat neusje!! Schattig he?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!! Senna is bijna 2 en ik dacht laat ik maar eens wat foto's van haar plaatsten ipv haar nieuwe broertje Rocky!!

..echt leuke foto's, ze is leuk getekent
..
Ze lijkt zelfs wel redelijk in balans
! 
!! Ze staat dan in de bak, ipv de wei!!!

WAUW gewoon!!! 
Mischa schreef:Heel leuk beestje, mooie tekeningen.
Wel jammer van de maantjes...maar dat is ieders zicht daarop natuurlijk
Liefs, Mischa
..
! Senna kan geen dun zijn en is het gelukkig ook niet gezien ik een Sorrel fanaat ben en juist Red dun niet mooi vind.jeddah schreef:Ach... hoe kun je nou red-dun niet mooi vinden. Ik wel gelukkig, want ik vind Missy hele mooie strepen hebbenHet was ook maar een grapje SM! Senna kan geen dun zijn en is het gelukkig ook niet gezien ik een Sorrel fanaat ben en juist Red dun niet mooi vind.
Dat mag duidelijk zijnCitaat:Uiteraard laat een Paint wel net zo goed een aalstreep zien over de rug, alleen niet op de plaatsten waar het wit de rug kruist, in het geval van een Tobiano/Tobero/Max Sabino enz.
, al heb ik echt uit het Paint-regelboek begrepen dat een Paint-dun geen aal hoeft te hebben. Hier wordt niet specifiek gesproken op alleen de witte gedeeltes.
.
! jeddah schreef:Mischa schreef:Wel jammer van de maantjes...
Inderdaad Mischa!! Ik had ze beter eerst nog iets korter en gelijker moeten maken! Dan was het veel mooier geweest!
Inderdaad flink gegroeid!
gaaf beesje!!!!!!
wat een mooi paard!!!!!! ik neem aan dat deze ook een verblijfs vergunning heeft?