ik rijd samen met nog een heleboel andere mensen van bokt in een leuk pension hof ter ede !

het pension is een erkende club door de vlaamse liga ruitersport en er wordt enorm goed lesgegeven .
hier zijn enkele foto's van enkele van de leuke paarden waarmee wij mogen rijden .

deze lieve schat ( die aan het eten is ) is QUINTUS , het paard van een meisje die in engeland woont. Dus mogen de gevorderde ruiters met hem rijden als zij er niet is
Quintus is een supergoed en gevoelig paard. Loopt heel goed in de hand en werkt goed met zijn achterhand. Erg verzamelde galop. Ik heb er nog niet mee gesprongen maar het schijnt dat ie dat ook goed doet .
Dit is het paardje van alain en walter grootaerts ( bekende vlamingen )
doordat zij het zo druk hebben , rijd BACALLE ook mee in de gevorderdenles . Bacalle is een heel vlot paardje , zeker als hij enkele dagjes niet gereden heeft
en erg gevoelig in de mond . Een zeteltje in galop ... en ook leuk om mee te springen.
deze kleine pony noemt TO BE , een megalief beginnerspony'tje. Ik heb er nog nooit mee gereden maar als ik de kleine schat zie lopen , ziet het er me een superpony uit . Veel kleine ruitertjes zijn zot van hun to be'tje
( hij zich niet in een gevangenis hoor
)
deze grappige fjord is KATINKA , heeft lang dienstgedaan als koetspaard in brugge . En mag nu bij ons staan en enkele lessen meerijden omdat brugge te zwaar werd ... heb er nog geen les mee gereden , maar wel al eens gewoon los mee gereden. Ze is redelijk lui maar doet wel wat je vraagt , met haar dikke korte nek buigt ze niet makkelijk maar stelling gaat wel. Ook schouder buiten en binnenwaarts begint al aardig te lukken. En natuurlijk een knuffelpony tot en met !

dit schattig pony'tje is PLUS , beter bekent als PLUSJE . Een lekker vlotte springkampioen. Heeft en rijdt nog altijd springconcoursjes en militarys. Rijdt ook mee in de lessen.Loopt goed aan de teugel en springt als de beste ! megapaard voor op wandel ! GO GO PLUSJE !
( en de ponystallen )

Dit is ISABEL , beter bekent als BELLO ! Een leukerd in alles : dressuur springen wandeling ..... en zo trouw en lief ! Een pony uit de 1000 !

Dit is Gino , een pony van pakweg 36 jaar oud ! Hij rijdt alleen nog enkele beginnerslessen mee en voor de rest loopt hij pensioen

gino helpt iedere ruiter over zijn diepste angsten heen ! een vriendje voor het leven en o zo trouw !!

hier 2 foto's van de beginnersles
paarden die meededen = ducky , joyce , alizee , lady en thornado !
alle4 schitterende beginnerspony's en 5 is ook het max aantal voor de beginnersles ! hier waren ze een mooie cirkel aan het proberen rijden .
wat grappig is , soms zet de lesgeefster kegeltjes en dan moeten ze zo hun figuren beter leren rijden. Als iemand het kegeltje omver stoot moet hij/zij na de les een liedje zingen , als hij/zij de kegel een 2e keer omver stoot , een toertje zonder stijgbeugels !
( als het ruitertje bekwaam genoeg is )voila , dit was een aantal van de manegepaarde van hof ter ede .
Je hebt ook nog = baron , jaliska , bonito , furry ( eigenaarspaard maar wordt gebruikt in gevorderdenles ) , boris , ursela , katinka2 ( paard van lesgever , soms gevorderdenles ) en nog een paar waar ik nu even niet opkom
. Spijtig dat je geen foto hebt genomen van Boris :'(. Quintus rijd niet alleen bij de gevorderden hoor , hij rijd gewoon niet veel wegens zijn rugklachten.