prachtige manegepaarden van pension HOF TER EDE

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

laverite

prachtige manegepaarden van pension HOF TER EDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 20:16

hoj hoj !!
ik rijd samen met nog een heleboel andere mensen van bokt in een leuk pension hof ter ede ! Lachen

het pension is een erkende club door de vlaamse liga ruitersport en er wordt enorm goed lesgegeven .

hier zijn enkele foto's van enkele van de leuke paarden waarmee wij mogen rijden .

Afbeelding
deze lieve schat ( die aan het eten is ) is QUINTUS , het paard van een meisje die in engeland woont. Dus mogen de gevorderde ruiters met hem rijden als zij er niet is Lachen Quintus is een supergoed en gevoelig paard. Loopt heel goed in de hand en werkt goed met zijn achterhand. Erg verzamelde galop. Ik heb er nog niet mee gesprongen maar het schijnt dat ie dat ook goed doet .

Afbeelding

Dit is het paardje van alain en walter grootaerts ( bekende vlamingen )
doordat zij het zo druk hebben , rijd BACALLE ook mee in de gevorderdenles . Bacalle is een heel vlot paardje , zeker als hij enkele dagjes niet gereden heeft Knipoog en erg gevoelig in de mond . Een zeteltje in galop ... en ook leuk om mee te springen.

Afbeelding

deze kleine pony noemt TO BE , een megalief beginnerspony'tje. Ik heb er nog nooit mee gereden maar als ik de kleine schat zie lopen , ziet het er me een superpony uit . Veel kleine ruitertjes zijn zot van hun to be'tje Lachen ( hij zich niet in een gevangenis hoor Knipoog )

Afbeelding

deze grappige fjord is KATINKA , heeft lang dienstgedaan als koetspaard in brugge . En mag nu bij ons staan en enkele lessen meerijden omdat brugge te zwaar werd ... heb er nog geen les mee gereden , maar wel al eens gewoon los mee gereden. Ze is redelijk lui maar doet wel wat je vraagt , met haar dikke korte nek buigt ze niet makkelijk maar stelling gaat wel. Ook schouder buiten en binnenwaarts begint al aardig te lukken. En natuurlijk een knuffelpony tot en met !

Afbeelding

Afbeelding

dit schattig pony'tje is PLUS , beter bekent als PLUSJE . Een lekker vlotte springkampioen. Heeft en rijdt nog altijd springconcoursjes en militarys. Rijdt ook mee in de lessen.Loopt goed aan de teugel en springt als de beste ! megapaard voor op wandel ! GO GO PLUSJE !
( en de ponystallen )

Afbeelding

Dit is ISABEL , beter bekent als BELLO ! Een leukerd in alles : dressuur springen wandeling ..... en zo trouw en lief ! Een pony uit de 1000 !

Afbeelding

Dit is Gino , een pony van pakweg 36 jaar oud ! Hij rijdt alleen nog enkele beginnerslessen mee en voor de rest loopt hij pensioen Knipoog
gino helpt iedere ruiter over zijn diepste angsten heen ! een vriendje voor het leven en o zo trouw !!

Afbeelding

Afbeelding

hier 2 foto's van de beginnersles
paarden die meededen = ducky , joyce , alizee , lady en thornado !
alle4 schitterende beginnerspony's en 5 is ook het max aantal voor de beginnersles ! hier waren ze een mooie cirkel aan het proberen rijden .
wat grappig is , soms zet de lesgeefster kegeltjes en dan moeten ze zo hun figuren beter leren rijden. Als iemand het kegeltje omver stoot moet hij/zij na de les een liedje zingen , als hij/zij de kegel een 2e keer omver stoot , een toertje zonder stijgbeugels ! Lachen ( als het ruitertje bekwaam genoeg is )

voila , dit was een aantal van de manegepaarde van hof ter ede .
Je hebt ook nog = baron , jaliska , bonito , furry ( eigenaarspaard maar wordt gebruikt in gevorderdenles ) , boris , ursela , katinka2 ( paard van lesgever , soms gevorderdenles ) en nog een paar waar ik nu even niet opkom Knipoog

Bloemsuiker

Re: prachtige manegepaarden van pension HOF TER EDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 20:39

Ey,
leuke foto's ! Die tweedie is Bacalle niet hoor! ( denk ik) Tong uitsteken . Spijtig dat je geen foto hebt genomen van Boris :'(. Quintus rijd niet alleen bij de gevorderden hoor , hij rijd gewoon niet veel wegens zijn rugklachten.

Groetjess

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 20:45

Charlotjuuh schreef:
Ey,
leuke foto's ! Die tweedie is Bacalle niet hoor! ( denk ik) Tong uitsteken . Spijtig dat je geen foto hebt genomen van Boris :'(. Quintus rijd niet alleen bij de gevorderden hoor , hij rijd gewoon niet veel wegens zijn rugklachten.

Groetjess

is wel bacalle
bacalle is verhuisd , er staat nu een eigenaarspaard naast sky in de hoek
zal ooit wle nog es foto's trekken van boris , idd leuk paardje !

oh ja : ik was furry ng vergeten Lachen

en quintus rijdt meestal mee met de gevorderden en nu heeft hij idd rugklachten , jammer Boos!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 08:51

k vind het wel nie slim da ze quintus of bacalle soms in andre lessen gebruiken , bacalle is al veel minder gevoelig Boos! dan vroeger

Bertus_Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 14:35

plus,katinka en isabel zijn echt zoo mooi en schattig Lovers

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 20:59

hihi
thx vind ik ook Haha!

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 08:34

gisteren na dat ik van pacha kwam
nog enkele foto's gaan trekken van de les in hof ter ede

maar mijn batterij op dus werkte de flits niet meer en resultaat : minder goeie foto's Pling

Afbeelding

de springles die nog niet begonnen was Knipoog gewoon wat aan het instappen en indraven en daarna zijn ze naar de springpiste buitengegaan om te gaan springen over boomstammen en zo( tof ! )

die eerste pony is PLUS , die erachter ISABEL en het paard dat met zijn kont naar ons staat is JALISKA .

Afbeelding

Dit is Baron , een redelijk oud paardje.

Afbeelding

Dit is de dochter van de manegehouder die wedstrijden rijdt met haar pony snoopy ( niet de pony op de foto ) en snoopy heeft een veulentje gehad. Maureen heeft dat veulen zelf beleerd en reed eens mee in de les met haar 3-jarig pony'tje UPTODATE.

Afbeelding

de eerste pony is KATINKA , een fjord , erna WHITE ( een oud stijf paardje met een ingezakte rug ) en erna maureen met UPTO(date)

[img]http://img126.exs.cx/img126/7892/alledrieinderijindeles21lz.jpg[img]

Afbeelding

maureen met upto en lesgever jantje

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 08:35

Afbeelding

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 11:05

hier nog enkele foto's van manegepaarden

dit is jaliska
Afbeelding
een zeeer goed paardje voor zowel beginner als de gevorderde ruiter

Afbeelding

Afbeelding
dit is flyer , een paardje dat heel lang verwaarloosd is geweest en dan heeft hof tr ede haar maar gekocht ! hier zie je haar wanneer ze nog maar juist in hof ter ede staat !
en hier zoals ze een jaar geleden was , na een paar maanden er te staan : viewtopic.php?f=10&t=390621&hilit= ( staat er nog altijd hoor )

Afbeelding
Afbeelding
dit is nog eens de oude GINO Lachen hihi zo'n mak paardje !! zalug jong

Afbeelding
dit is furie ( niet furry ) die heeft maar heel kort in hof ter ede gestaan.

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 11:20

en dit is joyce

Afbeelding

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 13:43

Ik zie geen foto's...drie stuks..maar meer niet

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 15:58

ja
ik zie het , ik weet ook niet hoe het komt
vanmorgen gingen ze wel nog Boos! vreemd

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:05

bonitobol schreef:
ja
ik zie het , ik weet ook niet hoe het komt
vanmorgen gingen ze wel nog Boos! vreemd

Probeer ze opnieuw up te loaden op een andere site en ze allemaal in 1 topic te zetten. Je kan vragen ofdat ze dit topic sluiten

EDIT: op www.mijnalbum.nl

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 16:40

te veel werk en het wordt toch niet bekeken

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 17:39

voorlopig een slotje zolang de foto's het niet doen.