Ramona Door De tijd heen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

Ramona Door De tijd heen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 23:47

Okej het is dan niet door 3 jaar ofzo maar gewoon door een paar weken heen Clown
Hier komen de fotos :

Ramona Fotos Op 16-10-04

..................................................................................................................
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
..................................................................................................................

Ramona Op 29-01-05

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer Fotos komen nog maar die staan op de computer bij mijn vader en daar moet ik alle fotos 1 voor 1 op de site neer zetten.....
Fotos van vrijdag komen waarschijnlijk morgen op de computer dus ook hier op bokt Vork

Axel_Clauw

Re: Ramona Door De tijd heen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 00:21

wel leuke foto's hoor Lachen
hoe oud is ze?

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 07:46

dewipony schreef:
wel leuke foto's hoor Lachen
hoe oud is ze?

Ze is 6 jaar Knipoog

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 17:27

Je bandages zitten helemaal verkeerd.Sluiting om de kogel klopt niet, ze horen bovenaan te zitten.Ze zitten ook te hoog.En je neusriem zit niet goed.Een lage neusriem hoort voor de bitringen langs te lopen jij hebt ze erboven zitten.En het paard ziet er nogal mager en ongezond uit.Ze toont niet happy in ieder geval.Mischien eens een DA laten komen?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:06

inderdaad ik vind hem der niet echt helemaal gezond uitzien die van mij is 1 en die ziet er nog mooier uit dan die sorry hoor maar hij lijkt heel oud

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 20:08

kadans16 schreef:
Je bandages zitten helemaal verkeerd.Sluiting om de kogel klopt niet, ze horen bovenaan te zitten.Ze zitten ook te hoog.En je neusriem zit niet goed.Een lage neusriem hoort voor de bitringen langs te lopen jij hebt ze erboven zitten.En het paard ziet er nogal mager en ongezond uit.Ze toont niet happy in ieder geval.Mischien eens een DA laten komen?

Ze is mijn paard niet dus ik kan er niks over zetten
maar over het hoofdstel en de bandages krijg rond weg van vele te horen het is wel goed en dan weer niet...
maar misschien hoort het magerheid gewoon bij de ras ik weet het niet ik verzorg haar alleen..

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 20:09

Dancie schreef:
inderdaad ik vind hem der niet echt helemaal gezond uitzien die van mij is 1 en die ziet er nog mooier uit dan die sorry hoor maar hij lijkt heel oud

Het is een Merrie
En ze is pas 6 ..
.maarja je eigen mening he Knipoog

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 20:11

1ding :

Het is een momentopname dus..

Afbeelding
hier een foto van vorige week donderdag...

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:15

kadans16 schreef:

Mee eens, maar de sluiting van bandages hoeft niet perse bovenaan te zitten hoor. Er zijn ook zat mensen die boven aan beginnen en beneden afsluiten zeg maar. Ligt erg aan de lengte van je bandage en manier waarop je hetgeleerd hebt. Maar ik heb ook altijd de sluiting boven aan...verder ben ik het helemaal met je eens!

Maar wie weet knapt ze nog meer op de komende tijd... die foto die je net geplaatst hebt is veel mooier! succes iig!