Ivanka (even) in het bos!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Ivanka (even) in het bos!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 19:32

Vanochtend keek ik naar buiten en er was een strakblauwe lucht en een lekker zonnetje. Perfect weer om naar het bos te gaan dus! Helaas moest ik wachten tot vanmiddag, omdat mijn zus ook mee moest (mag in principe niet alleen en dan kan ze ook gelijk voor fotograaf spelen Tong uitsteken). Toen we onderweg waren, kwamen er helaas steeds meer wolken en kroop de zon daarachter weg en kwam er opeens een venijnig koude wind opzetten en werd het kouhoud! Nagelbijten / Gniffelen

Maar dat weerhield ons niet, wij gingen naar het bos! Op aanraden van mama ontweken we de drukke weg en gingen we achterdoor. Of nja, achterdoor: met een ontiegelijke omweg eigenlijk. Na een uur kwamen we bij het bos aan. Maar het bospad was helemaal ondergesneeuwd en nog aangevroren, niet echt veilig om daaroverheen te gaan rijden dus. Clown
Dus we kwamen bij het bos aan en konden weer terug Tong uitsteken Maar we hebben nog wel even een paar foto's gemaakt;

En Vank is aanstaande vrijdag precies 7 maanden drachtig Hyper! !

Afbeelding
Afbeelding

Hier waren we alweer terug, Ivanka was MOE Tong uitsteken. Ze staat hier even bij te komen met dr zweetdekentje op, je ziet het hier niet zo goed, maar haar hoofdje was echt bezweet Ach gut , zag er stiekem wel grappig uit Tong uitsteken
Afbeelding

Hmpfz, deze foto's zijn echt zo lomp en ik vraag me af waarom ik ze erop zet, maar moest zo lachen om die foto's Haha!.
Ivankaaaaa, wortel!
Wortel?? WAAR?

Afbeelding
Hiehier!
Ah, ik zie hem... HEBBES Tong uitsteken

Afbeelding

En dit is mijn grote vriendin bij mijn oom, kruipt altijd op mn rug als ik dr vast heb en vertikt het ook om er weer af te gaan Tong uitsteken
Afbeelding

Jamy

Re: Ivanka (even) in het bos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:47

Smiiiiileeeeeeee Haha!
Haha jij lacht echt altijd he, zo leuk wordt je echt vrolijk van! Haha!
Leuke foto's en Ivanka wordt echt dik hoor nu! Bloos! Nog maar paar maandjes, tijd gaat snel (al denk jij daar waarschijnlijk anders over Knipoog )

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:20

Die wortelfoto's *LOL*
Wat Lot zegt, altijd die bigsmile Haha!
Op die eerste foto, begint al richting HUGE te gaan hoor Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:48

super Sanne...ze wordt echt bol, ze is nog dikker dan Lady en die loopt toch echt een maandje voor Haha! (ja of niet...met mijn telproblemen Clown )

Super....blijven pronken met dat paardje van je!!!

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:23

WOW! Hoe dik gaat die nog worden? Mijn hemel! Echt een dikkie dik! Valt nu echt duidelijk op!

Jammer dat je niet in het bos lekker kon rijden, maar je hebt wel lekker gereden volgens mij!

Me= Vankie fan hoor! Haha! Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 23:01

Haha, ik vond haar echt nog meevallen op de foto's *LOL* ! Mijn zus fietste op een gegeven moment achter me en die begon te lachen, dus ik vroeg wat er was: "Je ziet heel die buik uitpuilen Haha!"
WHIIIIIIIIIIIIIIIIII!! Nog maar 4 maandjes Party!! ... die waarschijnlijk verrekte lang gaan duren Clown Ja Lot, ik denk er anders over Schijnheilig .. haha, vooral die laatste maand zal láng gaan duren denk ik zo... Rolleyes

Dais, heb evengoed lekker gereden idd, alleen was het jammer om het bos niet in te kunnen.. had er net zoveel zin in, maar voor Vank was het opzich wel beter. Die had heel de week niet gelopen door die sneeuw en de vorst enzo, dus die heeft morgen misschien wel spierpijn Knipoog.

Eef, ik ben benieuwd hoe HUGE ze over 4 maanden is Haha!! Dan is dit nog niks denk ik Tong uitsteken

En elady, pronken blijf ik zeker Haha!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 23:06

Whooo ze word echt heel erg dik zeg!
Die wortelfoto's zijn echt grappig *LOL*