Nou ja eindelijk? toeter is oas 2 weken geleden overleden.
Maar mijn moeder (en ik eigenlijk ook
) wilde wel graag een nieuwe.Vrijdag zijn we wezen kijken en vandaag zouden we hem ophalen.
Maar dat ging helaas niet door, zie mijn topic viewtopic.php?f=15&t=368472&hilit=
Ik moest jullie even in spanning houden hoe hij er uit ziet, maar ik heb nu eindelijk de foto's op de computer kunnen zetten.
Hier zien jullie het resultaat.
Het zijn niet echt geweldige foto's, maar het geeft een beetje een beeld van hoe onze mannetje eruit ziet.
Aangezien hij met veel andere veulens in een stalletje staat ziet hij er een beetje gehavend uit.
Maar jullie weten hoe veulens zijn, spelen en aan elkaars haren trekken en knabbelen aan elkaar (zijn net kinderen he?)
Dit is een foto van een foto, dus een beetje bagger kwaliteit.
Zo zag hij er als heel jong veulen uit samen met zijn moeder (een appaloosa merrie)
Ingezoomd op hem
Nou, en daar gaat hij dan komen hoor *tromgeroffel*
Dit is hem! Wat een bol haar he?
Lekker charmant met zijn voorbenen over elkaar
Hij had vieze oogjes en zijn (oude) eigenaar maakt ze even schoon
Een toekomstig fotomodel hoor
, want hij keek ineenkeer recht in de camera
Zijn snoezige koppie
Niet echt een charmante foto met dat been zo naar achter gestrekt, maar toch
Weer zijn lieve verbaasde koppie, hierna liet hij merken dat hij ook geluid kon maken (een zacht hinnikje)
Alweer zijn koppie (ja jullie wilde foto's hoor
)Zijn stalmaatjes
En nog meer stalmaatjes (allemaal dames trouwens, 1 andere knappe heer)
Helemaal rechts zijn lekker kontje
En hier staat hij verstopt achter zijn maatjes, zie dat kleine plukje haar
Aangezien zijn vader (abdullah van odoorn) bij die mensen in de achtertuin in een stalletje staat heb ik daar ook nog wat foto's van gemaakt.
Abdullah is goedgekeurd voor het leven bij het NSPS.
Het is echt een hele knappe vader
Dit is zijn lieve, maar oh zo knappe pappie
Lekker eten
Ben ik geen schatje?
Hallo! Leuke zoon heb ik he?
Nou dat waren de foto's dan, sorry dat het er zo heel veel zijn hoor
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
En wat vinden jullie van mijn kleine knappe nieuwe mannetje? (hij is niet knapper als toeter hoor
)Hij ziet er zoals ik al eerder zei een beetje gehavend uit, maar woensdag halen we hem op.
En als ik dan nog tijd heb (nadat ik op micky heb gereden) dan zal ik hem eens een flinke poetsbeurt geven.
Want dat heeft hij wel nodig, maar ik neem die mensen niet kwalijk dat ze hem niet echt regelmatig poetsen.
Want ze hebben wel 80 shetlanders (!) en dan tellen ze nog niet eens de veulens mee van 2004 (26 veulens)
Wat vinden jullie van hem? En van zijn vader?

Zijn zijn hoeven nou zo lang of lijkt dat maar zo? Vind hem zo raar staan op sommige foto's, kan zijn dat er iets vertekend hoor. Veel plezier met hem! 

Zn vader is echt mooi zeg!!