Mijn vent!! Super knollie!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Caesar

Mijn vent!! Super knollie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-05 19:22

Ik hoop dat het me gaat lukken de fotos erop te krijgen van mijn ventje! Hij heet Hermesdeux, is 1.64 en is van Rex Magna. Zo noem ik hem ook: de Rex. (roepnaam) Verder is het een ruin van 15 jaartjes jong...

Zijn eigenwijze koppie

Afbeelding

Hier staat die voor de stal...

Afbeelding

Hij ziet ze vliegen!!
Afbeelding

Afbeelding

Meisje wat ik lesgeef op Rex
Afbeelding

Denise en Yael helpen elkaar goed!!
Afbeelding

Denise op Rex
Afbeelding

Hoezo cap waar ga je met het meisje heen??
Afbeelding

Favo combi...Nicole en Boy...binnenkort officeel B he meis!!
Afbeelding

Vaste bodyguard en grootste paardenfan...BEERTJE!!
Afbeelding

Nou dit waren zo'n beetje de fotos! Helaas niet met mezelf erop omdat die zijn mislukt... Verdrietig

Tienn

Re: Mijn vent!! Super knollie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:13

Leuk paardje hoor!
Mooie foto's Knipoog

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 20:14

Leuke foto's!
Die derde is vaag Tong uitsteken hond is ook leuk Lachen

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-05 22:44

lief hoor!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 11:10

Lintjuuuh schreef:
Leuke foto's!

Ja mijn vader was bezig met de lamp vervangen boven in de stal en dat hoorde die blijkbaar. Tja...de hond...wat zullen we daar over zeggen...echt masterlijk beest gewoon. Hij geeft kusjes aan de paarden en op die van mij gaat die gerust zitten als ik hem ff ondersteun tijdens de sprong erop...doe het wel met deken op anders dan doen die nagels zo zeer Knipoog

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 20:14

TiNa_JoinTy schreef:
Leuk paardje hoor!
Mooie foto's Knipoog

Tnx voor de compli's!!

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:38

Mooi paardje hoor Lachen
Leuke foto's!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 14:30

ja moet er nodig eens wat bijmaken want deze zijn van afgelopen zomer...had trouwens op zijn papieren gekeken en hij is van 1987 dus hij begint nu echt oud te worden...slordig he dat ik zijn leeftijd niet meer weet... Bloos

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 13:11

Lintjuuuh schreef:
Leuke foto's!

Tnx!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 17:17

aaah leuk paard zeg lekker koppie heeft die

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 15:46

horsewisper schreef:
aaah leuk paard zeg lekker koppie heeft die

Ja met van die onschuldige ogen... Knipoog

Svdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 16:09

Leuke foto's. Mooi paard

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:21

aggos wat een droppie zeg !! mooi koppie joh !! vast een paard met gevoel voor humor, als ik hem zo zie... Haha! die blik zegt het !!! Haha! tja ik heb ervaring met clowns vandaar !!! Bloos

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 08:27

Maxielover schreef:
aggos wat een droppie zeg !! mooi koppie joh !! vast een paard met gevoel voor humor, als ik hem zo zie... Haha! die blik zegt het !!! Haha! tja ik heb ervaring met clowns vandaar !!! Bloos

Ja een clowntje is die wel af en toe... ik ben ook totaal verliefd op dat hoofd van hem...eigenwijze... Bloos

Tahnee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:37

Mooi beest!
glimt ook mooi

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:45

wat een superleuk dier zeg! en braaf ook zo te zien, hij straalt iig iets vrendelijks uit Lachen en er rijdt een redelijk klein meisje op dus hij is iig betrouwbaar Lachen

heb zelf een 2 jarige Obelisk x Rex Magna, en heb veeeel verschillende dingen over rex magna's gehoord, al is die van mij echt lief en vriendelijk, alleen een beetje drammerig maar ach ze is nog jong Knipoog
hier staat ze trouwens viewtopic.php?f=53&t=381281

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 20:50

Renske20 schreef:
wat een superleuk dier zeg! en braaf ook zo te zien, hij straalt iig iets vrendelijks uit Lachen en er rijdt een redelijk klein meisje op dus hij is iig betrouwbaar Lachen

heb zelf een 2 jarige Obelisk x Rex Magna, en heb veeeel verschillende dingen over rex magna's gehoord, al is die van mij echt lief en vriendelijk, alleen een beetje drammerig maar ach ze is nog jong Knipoog

Als ik ernaast loop met die kleintjes erop is die hartstikke braaf hoor. Hij zet zijn voet in mijn afdruk Haha! . Die grotere meiden die erop zitten pakken hem aardig aan hoor. Ze vragen niet zoveel, maar ze hebben niet zoveel kracht en als die dan stil gaat staan dan hoor je zo keihard: EN NU LOPEN...%D!&#@!! En dan gaat die weer... maar hij is niet zo makkelijk hoor. Ik heb in FA nog een topic staan over Rex Magna waar iedereen op heeft gereageerd. Hij is echt een rotzak wat dat betreft...maar als je hem hebt waar hij het wil, doet die alles Bloos

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 13:21

Renske20 schreef:

---------------------------------------------------------------

Hoi,

ik heb zelf ook een 4 jarige Obelisk, en die is ook heel braaf en lief, af en toe kuren voor zn jeugdigheid maar voor de rest ook een heel braaf karakter, dat scheelt misshcien ook

gr jolanda

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 13:29

Jow schreef:
Renske20 schreef:

---------------------------------------------------------------

Hoi,

ik heb zelf ook een 4 jarige Obelisk, en die is ook heel braaf en lief, af en toe kuren voor zn jeugdigheid maar voor de rest ook een heel braaf karakter, dat scheelt misshcien ook

gr jolanda

Over obelisk heb ik verder nog geen slechte dingen gehoord, misschien alleen in combinatie met Rex Magna?

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 13:36

hoi,

Volgens mn vader die er in thuis is, wil hij liever geen rex magna, misscien door ervaring ofzo ik weet het niet?? ze hebben waarschijnlijk wel een bepaald karakter, maar met goede opvoeding kun je veel voor elkaar krijgen denk ik.

De Obelisk die ik heb is Obelisk x Highline, Highline ken ik niet zoveel van maar deze is een rustig paard en super dressuurpaard!!

gr jolanda

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 13:46

Jow schreef:
hoi,

Volgens mn vader die er in thuis is, wil hij liever geen rex magna, misscien door ervaring ofzo ik weet het niet?? ze hebben waarschijnlijk wel een bepaald karakter, maar met goede opvoeding kun je veel voor elkaar krijgen denk ik.

De Obelisk die ik heb is Obelisk x Highline, Highline ken ik niet zoveel van maar deze is een rustig paard en super dressuurpaard!!

gr jolanda

Als ik de afstamming zo mocht bepalen zou ik ook geen Magna meer nemen. Fijne paarden als je ze hebt waar ze horen, maar daarvoor gaat aardig wat vooraf... nu weet ik precies wat ik aan hem heb, hij is inmiddels 16, maar heeft streken van een 4 jarige. De ene keer kan ik er na een week stilstaan zo op zitten, en als ik hem elke dag rijdt is die zo fris als een vogel... maar ondanks alle minpuntjes en streekjes kan ik toch niet zonder hem... je leert er mee leven zeg maar Bloos

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 13:48

Hermesdeux schreef:
Jow schreef:
hoi,

gr jolanda

Als ik de afstamming zo mocht bepalen zou ik ook geen Magna meer
nemen. Fijne paarden als je ze hebt waar ze horen, maar daarvoor gaat aardig wat vooraf... nu weet ik precies wat ik aan hem heb, hij is inmiddels 16, maar heeft streken van een 4 jarige. De ene keer kan ik er na een week stilstaan zo op zitten, en als ik hem elke dag rijdt is die zo fris als een vogel... maar ondanks alle minpuntjes en streekjes kan ik toch niet zonder hem... je leert er mee leven zeg maar Bloos

Ik heb zelf ook een Sammartini (v. Samber), superlief dier op stal, tis een vosje maar af en toe zooo ondeugend...

er staat ook een Sammartini op de manege waarmee je iedereen op kan zetten, nou.. bij de mijne nie :s

Ik rij er nu M2 mee, en soms zie ik weer alle hoeken van de bak.. en soms doet ze dr best Haha! Ze is 5 jaar dus nog wat ondeugend, hoop dat t over gaat....
grjo

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 14:00

Citaat:
Ik heb zelf ook een Sammartini (v. Samber), superlief dier op stal, tis een vosje maar af en toe zooo ondeugend...

er staat ook een Sammartini op de manege waarmee je iedereen op kan zetten, nou.. bij de mijne nie :s

Ik rij er nu M2 mee, en soms zie ik weer alle hoeken van de bak.. en soms doet ze dr best Haha! Ze is 5 jaar dus nog wat ondeugend, hoop dat t over gaat....
grjo

Ow komt vast goed....5 jaar is nog de leeftijd dat het mag he Knipoog

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 14:05

Hermesdeux schreef:
Citaat:

grjo

Ow komt vast goed....5 jaar is nog de leeftijd dat het mag he Knipoog

hehehe jaa nog we, maar of ze t ooit afleerd Knipoog

mjnavarro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 15:47

die hond is mooi Pling *LOL*