Fotoshoot Rzadkiewa Arabians (deel 2)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:05

Echt supermooie paarden Kwijl ! De foto`s zijn ook mooi scherp maar wat jammer dat je van alle donkere paardjes de ogen niet ziet!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:22

ik heb betere gezien van je Knipoog

maar ook deze zijn weer geweldig Haha!

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 21:59

prachtig!
die zweetvos is gewoon prachtig!

Van

Berichten: 6526
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Nieuw-Buinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:12

wow echt gave paarden Bloos!
ik vind die donkere echt zooo koel!!!
hou van arabiertjes *LOL*

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:16

Kwijl gave foto's!
Erg mooie beestjes ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:29

dit doet gwoon zeer aan me ogen Lovers in 1 woord prachtig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:35

bliksemluver schreef:
hé Debo in de pzc staat een artikel over de open dag, met een foto erbij.. had veel mooier geweest als er een foto van jou bij zat Knipoog haha


*bloos* ben erg benieuwd naar die foto! (kun je hem inscannen?) kwam die man tegen daar met een enrome zoomlens op zijn camera ( jalourse Schijnheilig Bloos )

GoldenDancer

Berichten: 409
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: heusden - zolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:35

debo, je moet beter op je achtergronden letten, geen mooie achtergrond draai je diafragma omlaag in getal zodat je minder scherptediepte hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:37

GoldenDancer schreef:
debo, je moet beter op je achtergronden letten, geen mooie achtergrond draai je diafragma omlaag in getal zodat je minder scherptediepte hebt!



tja helaas had ik de achtergrond niet voor het kiezen.,,,
Ik kan op mijn camera weinig anders instellen als belichting en sluitertijd, de rest gaat allemaal automatisch... *droomt verder van een digitale Sr camera* Dromen

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:48

die 3e fot is enorm gaaf!!

GoldenDancer

Berichten: 409
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: heusden - zolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 22:52

nou klink ik heel ***** maar hoe kan jij je prof. aanbieden als je geen goede spullen heb? maar goed ik vind het knap dat je dan dit resultaat uit je camera kan sleuren! ik vind de " hoofden" mooi maar waar je de paarden helemaal ziet rennen ect, stoort die achtergrond een beetje.. misschien vind je dat zelf ook wel... ik weet dat het lastig is als de achtergrond niet naar je zin is heb ik ook dagelijks last van ... oefenen helpt heel erg, en wees creatief! maar wat bedoel je met belichting EN sluitertijd je diafragma en sluitertijd IS je belichting... en ff tussen ons ... ik droom ook van een digi spiegelreflex.. ik doe alles met een analoge proff camera van nikon... fijn ding maar ik ben TE nieuwsgierig! groetjes fab!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 08:53

ik bied me aan als fotograaf niet als prof fotograaf.. Op mijn website staat duidelijk vermeld met welke camera ik werk, en er staan voorbeelden van de resultaten..

Ik ben hier 'vrijwillig' naar toe gegaan dus heeft niemand wat gekost. De eigenaresse heeft wel een bestelling bij me gedaan voor de foto's dus was ze duidelijk tevreden end daar doe ik het voor.

Ik heb ook een analoge Sr camera een Minolta met een telelens enz. heb daar ook fot's mee gemonen maar die moeten nog ontwikkeld worden.. Helaas had mijn Sr camera een beetje spatjes die dag hij wilde zijn sluitertijd niet korter zetten.. dus vrees dat ik enkel vage vlekken op de foto heb..

GoldenDancer

Berichten: 409
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: heusden - zolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:23

wat kan jij happen zeg! Verward hoe weet ik nou dat je er vrijwillig heen bent gegaan, Scheve mond ik heb ook niet gezegt dat je foto´s niet goed zijn... maar ze kunnen beter en dat is bijna altijd met iedereen zijn foto´s! *LOL* leer er wat van en geloof in jezelf! als jij met een klein digi ding mooie foto´s kan maken moet je daar trots op zijn! straal dat uit! en als je niet tegen kritiek kan heb je toch een beetje het verkeerde beroep gekozen! bij mij gaat ook niet alles over rozen, en ik heb van de week nog met arnd bronkhorst zitten kletsen en die vertelde mij dat ook! geloof in jezelf en hard werken! als je geen kritiek krijgt is het niet goed.. dus wees blij met al die opmerkingen! ga er voor want je kan het! (en nou niet meer boos doen ok!) *LOL* groetjes fab

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 10:35

Het zijn wel mooie foto's maar vind de achtergrond te druk en storend.
Ik vind ze niet echt geweldig ofzo... Ben het wel met SP en Goldendancer eens verder!!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 11:38

Ik vind ze weer prachtig Deborah OK dan! en ik kijk erg uit naar volgende maand Miro is dan wel al helemaal geschoren en heeft een totaal andere kleur...hopelijk schijnt het zonnetje zodat zijn gouden gloed wel mooi uitkomt Tong uitsteken

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:43

GoldenDancer schreef:
wat kan jij happen zeg! Verward hoe weet ik nou dat je er vrijwillig heen bent gegaan, Scheve mond ik heb ook niet gezegt dat je foto´s niet goed zijn... maar ze kunnen beter en dat is bijna altijd met iedereen zijn foto´s! *LOL* leer er wat van en geloof in jezelf! als jij met een klein digi ding mooie foto´s kan maken moet je daar trots op zijn! straal dat uit! en als je niet tegen kritiek kan heb je toch een beetje het verkeerde beroep gekozen! bij mij gaat ook niet alles over rozen, en ik heb van de week nog met arnd bronkhorst zitten kletsen en die vertelde mij dat ook! geloof in jezelf en hard werken! als je geen kritiek krijgt is het niet goed.. dus wees blij met al die opmerkingen! ga er voor want je kan het! (en nou niet meer boos doen ok!) *LOL* groetjes fab


Hoor dat je kunt zelf ook niet tegen

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 17:59

Super Foto's Debo...
Heel erg mooi...
Ik heb laatst die hele discussie toen gevold.. die fotos waren idd wat minder..
Maar met deze bewijs je zeker wel dat je super fotos kunt maken..
en daar mag dan ook best wat voor betaald worden
Super ga zo door Haha!

GoldenDancer

Berichten: 409
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: heusden - zolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:34

fjordjon jij moet eens leren lezen! mijn pb naar jou was intresse jij begint met rare dingen zeggen! debo trekt het zich aan als mensen kritiek hebben ik niet! je zegt maar wat je niet laten kan! en ik ga niet met je in discussie

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:36

Zoals altijd weer heel mooie foto's. Vooral die eerste!

San_Suuz
Berichten: 41
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:40

Haaj... Vet mooie foto's Kwijl Kwijl:~ vet mooie arabiertjes !!! Pling
groetjes Sanne