*zucht* *snik* *zucht*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

*zucht* *snik* *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 14:58

hmm ik zat me kamer op te ruimen en kwam een aantal cd`s tegen.. Scheve mond
is kijken wat er op staat... foto`s foto`s foto`s..

Der zaten ook wat junta foto`s tussen dat zijn foto`s van 1 van der laatste dagen bij ons.. Verdrietig
tja dan laat je tog weer een traan vallen om dat vrolijke paardje en dat paardje wat alles leuk vind en vond Verdrietig snik Verdrietig



dit zijn nog 3 foto`s van de zomer Lovers
Afbeelding
*smak*

Afbeelding
wat is dat nou Verward Lovers

Afbeelding
junta en ik in de wei Lovers toen had ikder al een poos niet gereden omdat ik net terug was van vakantie

Afbeelding
me nichtje op junta kging me nichtje van sgool halen dat vond me nichie helemaal te gek en junta ook.. al die aandacht Lovers

Afbeelding
dit werdt de laatste nachie bij der vriendje sharir Verdrietig kijk hoe vrolijk ze weer is Lovers

Afbeelding
der koppiejh Lovers


wat gaan we doen junta?! zullen we eens uhm een sprongetje maken Haha!

Afbeelding
uhhhhm jump?!
dat neusje Haha!

Afbeelding
Whahah daar draaf je gewoon over heen en dan ren je zo door laura heen haha toen ging ze laura heel de tijd in de weg lopen Haha! Tong uitsteken ze is geen kreng hoor Bloos

Afbeelding
nog een keer der koppiejh Lovers

Afbeelding
schirk niet Haha! Bloos Knipoog

Afbeelding
nog een huppel sprongetje jaja ze sprong tjek die achterbenen Schijnheilig Tong uitsteken

Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos Bloos
Afbeelding

hmm laura ?!??!??!?!??!?! Verward

Volgens mij lijkt het allemaal erger dan het is. hoor..!

voor de rest kwam ik ook nog een foto van melo tegen...

Afbeelding

melo en ik in straat bij ons dit was ook een foto van 1 van de laatste ritjes van melo en mij een week later was ze verkocht Verdrietig maar daar zijn op bokt al een paar topics over gegaan dus daar hebben we het niet meer over Lachen

maarja kmis deeze twee super knollies egt heel erg.. en vandaar dat dit ook een beetje een herindering topic is over me meisies Verdrietig

groetjes kim ,

mizsz_gino

Berichten: 52
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:18

hardstikke leuk paardje...ook moie fotoows
lekker verschil ook in zomer en wintervacht

greets

*ps* wat voor site heb je je fotoows opgeslagen. k had eerste picturetrail maar die is niet gratis...weet jij er 1??? en dan nie een msn groep want dan doen de fotows t na tijdje nie meer
grtxzz kitty

horseylove

Berichten: 2640
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: 's Gravenhage/ Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:44

leuke foto's

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:59

leuke foto's hoor! Een leuk paardje .

joyceke

Berichten: 169
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 16:16

Mooie paardjes hoor! Maar waarom moesten ze weg?

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 17:57

Leuke foto's hoor! Nog sterkte trouwens Ach gut.

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 18:04

Vind die eerste foto Zoohw Gaaf!!!
Lieve pony's zo te zien...

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 18:09

he leuke foto,s nicht, valt niet mee he, altijd maar paardjes verzorgen die uiteindelijk toch verkocht worden. nog effe sparen en wie weet

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 18:13

wat jammer
wel een leuke en mooie pony!

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 18:39

Hey kim..
Echt leuke foto's van Junta..je zal dr nog wel missen he? Ach gut Hm..ik mis Mikey ook nog.. Verdrietig
Maar jammer hoor dat ze weg is..het was een leuk paardje!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 19:40

hey hey ,

hmm zal het verhaal ff kort samen vatten..

eerst verzorgde ik melo melo verzorgde ik 4 jaar lang in het 4 de jaar kwam junta der bij en verzorgde haar ook
toen vertelde de eigenaar van melo dat ze geen tijd meer had en dat melo waarschijnlijk weg ging;( toen een weekje later dat ze me dat verteld had waren er kopers en melo werdt aan hun verkocht Verdrietig
melo weg Verdrietig
toen had ik junta nog Lachen
eigenaar altijd volgehouden en gezegt dat junta nooit weg ging en dat ze helemaal gek van der waren hadden der net een week toen zeiden ze dat al.
maarja na zo`n anderhalf jaar was het zover hoor via via was manege prinsenstad geintreseerd in junta geraakt en junta gekocht der alleen op foto`s gezien en een filmpje door een mede bokker Verdrietig en manege prinsenstad was nog geintreseerder.. Verdrietig ja hoor was zo ver manege prinsenstad en de eigenaar hadden telefoonnummers via via gegeven Verdrietig
toen zagen we het al aankomen junta gaat ook weg Verdrietig sharir hier op bokt en ik hebben het heel lang geprobeert tegen te houden maar niet gelukt toen werdt er ons even verteld dat we junta naar manege reyerbosh moesten rijden want dan kon ze daar een paar daagjes lekker op stal staan uitrusten en bijkomen ja waarvaN?!?! weten we nog steeds niet maarja .
toen was het zover de eigenaar zei : ja vrijdag gaat junta weg Verdrietig;(
Wij oohh Verdrietig okee
Toen was het idee dat junta de handel in ging bij prinsenstad ik wou niet mee want had er geen goed gevoel bij en kon het niet aan om haar naar een manege te brengen.. Verdrietig
maarja sharir mee en jou hoor sharir kwam thuis en ik natuurlijk naar haar toe we zijn buurmeisjes dus das lekker makkelijk Lachen
Ja hoor manege prinsenstad vond junta zo braaf of wij het erg zouden vinden als ze de lessen in ging...!! Sharir kon natuurlijk niks der over zeggen want de eigenaaren waren der bij..!! dus hun hebben gezegt dat ze het niet erg vonden (pff blij dat ze er vanaf waren volgens mij )
maarja er is allemaal niks meer aan te doen in maart is ze een jaar weg en ben nog steeds niet bij der wezen kijken Verdrietig
maar 31 oktober ga ik eindelijk bij der kijken en denk wel dat er wat tranen gaan vallen..
hoop dat ons meisie me nog herkent Verdrietig Lachen

GabberGill

Berichten: 5751
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:32

oh dat vind ik zielig moet er niet aan denken dat 1 van mijn paardjes wordt verkocht

manonneke

Berichten: 2441
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Eindhoven, Achtse Barrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 21:36

junta is echt super sweet!!!!!!!!!!!!! Bloos! jammr dat je die pony1s moet missen.............. Ach gut

Lootjelover
Berichten: 178
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 13:24

Sterkte!!
Maar wel hele mooie foto`s
en Junta ziet er heel lief uit!! Tong uitsteken

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 14:45

sterkte wijffie Hyper! Junta is echt een schatje!!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 15:33

Veel sterkte he Ach gut
En junta en melo zijn nog steeds erg leuk

CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 15:47

Junta lijkt heel erg op mijn oude pony Arnoes, ik zal eens kijken of ik een foto van haar kan inscannen.
Sterkte en veel plezier de 31ste, ik weet hoe moeilijk het is ik mis arnoes ook nog steeds Ach gut

teqil_mikey

Berichten: 2139
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:09

leuke foto's hoor kim Haha!
ik wis niet dat je mel 4 jaar had verzorgd dacht dat het wel wat minder was hoor Haha! maar ja Haha!

CynthiaV
Berichten: 2988
Geregistreerd: 11-07-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:12

Hoe groot is Junta, arnoes was 1,50m en ze was heel mak je kon alles met haar doen.
Arnoes zoog lucht als ze gestresst was, en junta?
Sorry voor de vele vragen maar ze lijkt wel heel veel op arnoes.

Smookey

Berichten: 1332
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: Bunde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 17:30

Heej lueke foto's, kan me voorstellen dat dat ff moeilijk was om die foto's te zien, want dan wordt je weer herrinderd aan hoe leuk het was. Sterkte verder groetjes Ilse

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:39

hey,is dat vlak bij de brug naar alblasserdam???
volgens mij rij ik langs dat weiland als de tunnel weer voor de 1000-ste keer afgesloten is!

_Frazer_

Berichten: 250
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:30

bedoel je die 1 na laatste foto volgens mij ook ik woon namelijk in alblasserdam

wel hele leuke foto's en heel veel sterkte Lachen

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 14:27

leuk paardje...
alsnog sterkte ermee he Lovers Ach gut

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 12:40

idd. dat is de brug bij abbelasserdam Lachen

zover wij weten heeft junta nooit lucht gezogen als we der nu nog hadden hadden we der zo`n 2 jaar nu.
ze is rond de 1.50 idd. en ze is nu 8 , 9 0f 10 jaar oud..

in het begin kon je zeer weinig met der beginnen heel de tijd der zin door drammen kijhard draven alles was nieuw was vond ze super eng maar na een half jaartje was het egt een super pony egt een super pony Lachen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 12:42

ja ik verzorgde melo vanaf toen ze 3 1/2 was tot der bijna 8 ste jaar heb ik er gedaan toen heeft anna belsoten om melo weg te doen en is ze naar jamy gegaan toen heeft die der naar een paar maanden weer verkocht aan natasha van bm stables en daarna is ze verkocht aan een dresuur stal en toen is ze verkocht aan mensen in utrecht weet nog niet precies waar.. dus ik bel anna snel weer