Chanel de pony van de engelen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 21:35

Hoi!!

Ik wil jullie allemaal wel is voorstellen aan Chanel, mijn favoriete pony. Ik heb hem 5 jaar terug leren kennen, ik was toen van een haflinger afgevallen en had daarbij mijn enkelbanden gescheurd. Ik was daarna ontzettend bang, en deze pony heeft me mijn vetrouwen weer terug gegeven. De eigenaar heeft een stuk of 25 paarden en pony's en ik verzorg deze voor hem en ook begeleid ik strandritten en pony ritjes voor hem met zijn ponys. Nou was ik dus bang en ben ik op Chanel gaan rijden omdat hij echt zooo lief is. Na 3 jaar op hem gereden te hebben heeft de eigenaar mij mede eigendom over de pony gegeven. Chanel moet wel daar blijven staan en hij moet hem kunnen gebruiken, maar als ik er ben is hij van mij en mag ik er mee doen wat ik wil. Nou dat is de geschiedenis, nou de fotos:P
oh by the way Chanel is nu jaar of 12, hij komt uit spanje, maar over het ras of iets is niets bekend.

Dit is een van de aller eerste fotos van Nellie, wat een koppie he:P
Afbeelding

Dit was de eerste keer op Chanel, zonder zadel omdat ik de zadels niet kon vinden Clown En de bandages, dit is 5 jaar geleden, ik heb nu veel geleerd en ik weet dat het niet goed is en ik doe het ook nooit meer !!! Dus asjeblieft geen commentaar daarop, ik weet dat het niet goed is maar dat wist ik toen nog niet!
Afbeelding

Hier waren we met hem bezig en ik had net zn hoeven gedaan en hij blijft ook echt zo staan als dat ik zn hoeven terug zet haha, wat is hij hier eigenlijk dik!!! En volgens mij ligt dat zadel ook niet zo lekker :S
Afbeelding

Netjes ingevlochten, chanel inslaap gevallen, en weer datzelfde zadel.
Afbeelding

Dan fotos van vorig jaar dus een stuk nieuwer
Dit vindt ik een mooie foto, maantjes waren ingevlochten geweest dus vandaar de krullen Clown
Afbeelding

Wat issie groot!! (dat pootje haha)
Afbeelding

Lekker aan het eten met vlechtjes in, hij zit aan een touw die door een tuinslang zit zodat het niet om zn pootjes kan wikkelen, maar zoiezo letten wij zeer goed op als de ponys zo vast staan!
Afbeelding

En dan de laatste, van 2 jaar oud toen we Nel 'probeerde' te vangen maar hij dacht er anders over Clown Toen wassie ook al zo dik
Afbeelding

Nou ik hoop dat jullie het een leuke pony vinden, ik wel !!!
Als jullie een idee hebben wat voor n ras hij is moet je het maar zeggen, voor ons in het een groot raadsel.

_Tarzan

Berichten: 11169
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:43

Wat een leukerd!
Wat fijn dat je je vertrouwen hebt gewonnen door hem Lovers
Misschien is het iets van andalusier??? weet het echt niet haha is maar een wilde gok!

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:48

Ik vind het een leuke pony.. *LOL*
En wat is tie steeds mooi wit.. Haha!

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:50

Ik vind de pony echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te dik! Voor de rest is het een leukerd om te zien, er zit vast wel iets baroks in.

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 22:05

Ja hij is zeker te dik!! Ik weet ook niet goed wat ik er aan zou moeten doen....
maarja, hij staat in een kudde he dus hij vreet de hele dag Tong uitsteken en hij wordt ook niet echt veel bereden ofzo, als ik er ben rijd ik hem wel elke dag maar ik kan nu niet elke dag ff naar frankrijk gaan Boos! ookal zou ik dat zeker willen!!!!!!!

eliaan

Berichten: 627
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:25

Dit was de eerste keer op Chanel, zonder zadel omdat ik de zadels niet kon vinden En de bandages, dit is 5 jaar geleden, ik heb nu veel geleerd en ik weet dat het niet goed is en ik doe het ook nooit meer !!! Dus asjeblieft geen commentaar daarop, ik weet dat het niet goed is maar dat wist ik toen nog niet!


okee kan iemand mij uitleggen wat hier zo fout aan is?

IngridP

Berichten: 678
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 00:03

eliaan schreef:
Dit was de eerste keer op Chanel, zonder zadel omdat ik de zadels niet kon vinden En de bandages, dit is 5 jaar geleden, ik heb nu veel geleerd en ik weet dat het niet goed is en ik doe het ook nooit meer !!! Dus asjeblieft geen commentaar daarop, ik weet dat het niet goed is maar dat wist ik toen nog niet!


okee kan iemand mij uitleggen wat hier zo fout aan is?


Ze zitten niet echt zoals t zou moet of draai jij de bandages ook om de kogel heen. Ze zitten een beetje te laag. Dit is geen commentaar op jou hoor Toydoll. Ik kwam laatst ook foto's tegen uit de tijd dat ik een lief pennymeisje was. Niks mis mee.

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 09:42

Ja die bandages zitten idd beetje vreemd. blijkbaar heb ik de kogel meegenomen... Ik kon duidelijk niet bandageren daar, ben blij dan Nellie er niets aan over gehouden heeft.
En wat zo fout is aan bandages, nou ik hoor verschillende dingen, sommige zeggen dat het geen kwaad andere van wel, maar waarom zou ik het riskeren? Chanel loopt hartstikke goed, dus ik gebruik het gewoon maar niet meer, teminste ik gebruik ze nog wel bij verkleed wedstrijden Clown

Verder thanx voor de reacties!! Het is echt een super pony!!

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 11:24

Ziet dr leuk uit,
hij heeft lekker koppie,

hij is wel wat aan de dikke kant maar ach, hij ziet dr vrolijk en gezond uit. Hoe groot is hij ?

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 11:57

Got hoe groot hij is..... Ik heb geen idee... Bloos
Rond de 1,50 ofzo denkik, maar ik heb het nooit gemeten en papieren heeft ie niet. Ik vindt hem precies een mooie maat hebben Clown

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 13:25

die laatste foto Kwijl
errug leuke pony Ja

eliaan

Berichten: 627
Geregistreerd: 14-02-05

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 13:50

haha okee ik rijd nooit met bandages dus had ut niet gezien

MissSunshine
Berichten: 346
Geregistreerd: 23-11-04

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 17:49

Leuke pony!
Maar las ik nou goed dat ie in Frankrijk staat?
Dus je ziet Chanel als je op vakantie bent?
Jammer joh, dat dat niet vaker kan...

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 17:51

wat een mooierd zeg... ziet er mooi uit..(en schoon Clown )

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 18:02

Leuke pony ! mooi schoon is die zeg, zo mijn pony is ok wit maar die krijg ik niet zo

Eilatan
Berichten: 7198
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 19:15

Thanx!!
Ja hij staat in frankrijk... maarja hij heeft het wel goed daar! En ik heb een leuke vakantie bestemming:P Maar als ik uitgestudeerd ben ga ik lekker in frankrijk wonen!

Ja hij is eigenlijk ook nooit echt heel vies Haha! alleen wat lichte gele vlekken (kijk maar goed op de fotos) bij zijn buikje enzo, maar dat krijg ik niet weg. Maar verder is houdt hij zichzelf erg schoon!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:15

Mooie pony hoor Ja
Echt een schatje Lovers

En leuke naam heeft die Tong uitsteken
Mijne heet ook Chanel Schijnheilig

Fantine
Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-02-05

Re: Chanel de pony van de engelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:49

mooi paardje!
wel jammer dat je hem alleen op vakantie kan zien.

ik ben wel erg benieuwd hoe je hem precies hebt ingevlochten op de foto waar bij staat dat ie netjes ingevlochten is? ziet er namelijk erg leuk uit.