Mexx laatste 'hengst' foto's...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 01:23

gaaf beestje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:00

Jessie88 schreef:
Ruinen zijn ook leuk! Haha! Verstandige beslissing, Koos werd ook érg lastig toen zijn hormoontjes ff om de hoek kwamen kijken... en ik maar altijd zeggen: "Koos laat ik een hengst blijven"... dat was meteen hakkie takkie toen hij té brutaal werd. Ach gut
Mexx zal zijn mooie look wel houden, dat zie ik zo... een échte macho blijft een macho! Haha!


Koos is gaaf!! Hoop dat mexxje net zo een gave ruin als koos word Haha!

Vosse
Berichten: 1547
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 14:01

oh ik heb wat gemist volgens mij

maar als hij gevaarlijk word is het een zeer verstandige beslissing

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 20:44

ja voor mensen die groter zijn als hem is het geen 'gevaar' maar alles wat kleiner is pakt ie ... dus dan is er maar 1 oplossing Knipoog

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:30

Debo schreef:
hmm ja ooit... hij is echt lang braaf geweest en zolang hij braaf was mocht ie hengst blijven (had ik met m afgesproken Knipoog ) tja en dat heeft ie nu verpest Tong uitsteken ach hij heeft t een jaar langer volgehouden als Rydar hihi


Sorry hoor, maar je antwoord op mijn opmerking dat ik 't behoorlijk link vond om een hengst in je tuin te zetten met een klein kind erbij staat me nog helder voor ogen. Dat deed je Mexx niet... Nee dat blijkt. Zolang staat ie nog niet in de tuin Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:31

Sylvia schreef:
Sorry hoor, maar je antwoord op mijn opmerking dat ik 't behoorlijk link vond om een hengst in je tuin te zetten met een klein kind erbij staat me nog helder voor ogen. Dat deed je Mexx niet... Nee dat blijkt. Zolang staat ie nog niet in de tuin Lips are sealed


mexx staat niet eens in de tuin Scheve mond loopt gewoon nog in zijn weiland... Je moet niets zeggen als je de bel hebt horen klinken maar niet weet waar de klepel hangt... btw dit toppic is erg oud en de foto's werken niet meer.... dit had ook via PB gekunt...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:35

Heel erg oud? Een week... Ik ben een weekje op vakantie geweest, ter info.

Het is overigens een klok die ik hoor luiden, geen bel.

Enfin, je was van mening dat Mexx en Noa geen problemen zouden opleveren, blijkbaar dus wel... En dan staat ie dus nog niet eens in de tuin Lachen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 18:41

Foto's doen het niet meer, slotje