Hoezo overbouwd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:54

Hehe,best grappig om te zien Tong uitsteken

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:45

ik hoop dat het snel goed komt en bijtrekt

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:21

zelf denk ik dat het niet helemaal goed komt, je zie vrij veel shet die overbouwd zijn en dit is wel heel erg voor de leefdtijd ook. maar ja, als je hem niet te snel beleerd enzo groeit hij wat langer hoop ik voor je.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:43

Ik ga met Titsie mee eerlijk gezegd.. Scheve mond
wel een leuk koppie zeg Lachen

goldflower

Berichten: 2288
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:57

nou met geduld en rustig aan doen met hem dan trekt t voor een groot deel bij,zer zeggen dat ze spronggewijs groeien dus wie weet gaat de voorkant nog iets omhoog,,en buiten dat ik vind haar nog best wel jong om nu al te zeggen dat t nie meer goed komt.Nou ik zou zeggen probeer je nie al te druk te maken ,kweet dat t moeilijk is,maar anders heb je altijd nog een lieve kroel en gezelschapsponytje aan hem toch!!! t beste ermee en hoop dat t gauw goed komt en dat jullie toch nog heel veel plezier en liefde met elkaar mogen beleven OK dan! Vriendjes zijn?

Geaa

Berichten: 3626
Geregistreerd: 19-06-04
Woonplaats: Ergens in het groenste dorp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 13:07

leuk ponytje.. ziet er wel een beetje raar uit .. hopelijk trekt het snel bij .. en gewon rusitg aan doen , en idd veel liefde geven..!!
heel veel suc6 ermee

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 18:42

vind het wel een leuke pony, ik denk dat de bovenkant nog wel wat omhoog groeit. idd rustig aan doen en veel liefde en aandacht geven. hoop dat het goed komt. Lachen

Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 20:56

Ik weet wel zeker dat het goed komt. Hij heeft wel vaker zulke groeispurten gehad. Hij heeft nog gewoon even wat in te halen wat hij als veulentje gemist heeft Knipoog
Als hij loopt valt het trouwens minder op hoor en ik denk ook wel omdat hij net een beetje zat te slapen dat het ook meer lijkt. Er zit toch echt maar 5 cm verschil tussen zijn kont en zijn schoft. ( nou ja "maar" het lijkt veel maar als je hem in het echt ziet is het anders.)