Tinker => toen en nu!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Christah

Berichten: 1479
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Wolfsburg, Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 19:32

mabellean schreef:
Ja wat een beetje liefde ,aandacht en verzorging al niet kan doen hij ziet er een stuk beter uit zo.Toen mijn tinker mabel in 1998 uit ierland kwam was het een mager klein zielig in zichzelf gekeerd paardje.Inmiddels is ze 10 cm groter kern gezond en ik kan er mee lezen en schrijven.
[image]
[image]



Zooo hee... echt een verschil... en de manen zijn ook een kilometer gegroeid... Lovers


Duncan was toen ik hem leerde kennen ook een paardje, heel erg in zichzelf, zag het leven niet meer zitten... zo zou je het kunnen zien...
smeekte me bijna om me van die plek vandaan te halen....
en nu... een paard dat alles voor me doet, wil alles en vind alles leuk... ik doe alles met hem... door de wei crossen met een halstertje... samen slapen (ik lig op zijn rug... hij op 3 benen te doezelen...) ik vertrouw hem met heel mijn hart... Lachen en hij mij...

zo mooi... samen iets hebben... ik heb veel werk aan hem gehad...hij had weinig vertrouwen in dingen.... maar na een speciaal moment (dat ik nooit meer vergeet...) heb ik zijn vertrouwen gewonnen.... en is hij met sprongen vooruit gegaan... hij vind alles prima zolang ik in de buurt ben... samen overwinnen wij alles Pling

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:58

dank je kiara Lachen

wow wat een liefde christah... Lovers geweldig! ben wel nieuwsgierig naar dat speciale moment maar dat moet ook maar speciaal blijven hè? Lachen

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:17

Ja wat kunnen ze toch (snel) veranderen hè! Ik heb helaas weinig fotovergelijkingsmateriaal maar Bloos! wat is Sayla al veranderd en Gammon ken ik ook alleen maar als slungelig ventje Haha!

Eefjes
Berichten: 219
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 19:30

Pellie schreef:
ben jij dan van gijs?? de reserve kampioen van de merries was die van trea toch??

christah hij is zeker opgeknapt bij je, mooi om te zien hoor. en dat ze volwassen worden zegt natuurlijk ook al heel wat. moet je gam van nu en 2 jaar geleden zien hihihi Haha!
je kan gerust met de keuring meedoen, maakt niet uit of het ICS is of NST!

en dat geld ook voor ilona!!




Neej wij zijn reserve dag kampioen geworden en ik niks gehoord over trea:? maar je kunt het natuurlij k nog ff beter naa vraguuh miss... hebben ze een foutje gemaakt maar dathoor ik nog wel stuur me maar ff een pbtje!!!!!