De schaar in Jordy's manen gezet.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 15:59

Ze gaan binnenkort weer naar binnen, dus dan staan ze niet meer bij elkaar. Het leed is nu toch al geschiedt, dus laat ik het maar zo. Eerst had die fjord af en toe een plukje te pakken, niet erg dus. Dat compleet ruïneren van Jordy's manen heeft hij echter in 1 dag tijd gedaan! In 1x meer dan de helft eraf....

babyblue

Berichten: 19
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 16:19

Heey,
ik vind de korte manen ook wel stoer staan, maar ik ben toch wel vliefd op zijn lange voorpluk. K denk dat lange manen daar beter bij staan.

Trouwens wel een heel leuk paardje
groetjes

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 23:22

haha bij mij was het een topic van 5 pagina's lang geworden toen ik bij sya haar manen eraf had gehaald.
Ik laat ze trouwens weer groeien maar dat komt alleen omdat het nu zo dik is dat ik er geen hoop meer in zie om ze te trekken...

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 17:11

Thirza schreef:
haha bij mij was het een topic van 5 pagina's lang geworden toen ik bij sya haar manen eraf had gehaald.
Ik laat ze trouwens weer groeien maar dat komt alleen omdat het nu zo dik is dat ik er geen hoop meer in zie om ze te trekken...


Bij Sya was het ook een iets grotere overgang Haha! Die had echt mega-lange manen. Had jij ze getrokken dan? Bij Jordy heb ik ze gewoon geknipt, trekken vind Jordy niet zo'n strak plan.....
Ik laat ze hierna ook gewoon weer groeien, dit is alleen om ze weer gelijk te krijgen en weer vol.

irmalouise

Berichten: 1959
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 17:24

ik vind het hem wel stoer staan hoor, maar lange manen zijn ook erg mooi heb bij mijn tinker het er ook af geknipt, ook vanwege zijn fijn vriendinnetje in de wei, het was echt geen gezicht meer en ik moet zeggen dat ik het bij hem ook wel wat vlotter vind staan, en daarbij had hij zelf ook erg veel liggen schuren omdat hij erge jeuk heeft door zomerexceem.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 20:35

Supertje schreef:
Bij Sya was het ook een iets grotere overgang Haha! Die had echt mega-lange manen. Had jij ze getrokken dan? Bij Jordy heb ik ze gewoon geknipt, trekken vind Jordy niet zo'n strak plan.....
Ik laat ze hierna ook gewoon weer groeien, dit is alleen om ze weer gelijk te krijgen en weer vol.



ja dat was zo bij mij waren ze mooi lang... maar ook zo veel werk waar ik geen zin meer in had.
Ik had het bij sya eerst geknipt en daarna getrokken en daarna weer iets korter geknipt Haha!
ik laat die van sya nu ook weer groeien omdat ik er geen hoop in zie om ze weer te trekken het is zoooo dik nu.

marn
Berichten: 1066
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 10:58

Supertje schreef:
Hij heeft van zichzelf geen dunne manen hoor, juist een onwijs dikke bos, het is dus zover uitgedund door die fjord Scheve mond Zijn staart lijkt daar inderdaad ook erg ontploft ja, de bovenkant is nog redelijk dik (hoewel de fjord ook al bij de staartwortel begonnen was) maar de onderkant is niks van over... Hij had een bizar dikke en lange staart (mensen kwamen op een wedstrijd vragen of hij echt was Haha! ). Als ik hem nu recht af moet knippen, moet ik dat ergens bij de sprongen doen om het er nog redelijk uit te laten zien, dan maar liever zo....


o, wat zonde... Dat is ook balen dat die fjord dat doet... Kan je jouw paardje niet in een ander stuk wei zetten, straks hou je niets meer over van die mooie manen en staart? Zo zonde..