Foto's van het toppic verwaarlozing: Veel foto's.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 16:01

Het veulen in de schuur jeetje ziet er verschrikkelijk uit!! Die hoeven echt erg. Arm paardje ik hoop dat er een oplossing voor is!

gr

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:21

ik heb aangeboden het dier over te nemen en zorg voor hem te dragen, maar ik heb nog niets gehoord!

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:54

Als je iets hebt gehoort moet je het zeker zeggen Haha! (bevel Tong uitsteken ).

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 23:40

hoi ik heb vandaag met de aid gemaild, hun mailde mij, ze zijn bij haar wezen kijken en zeiden hetzelfde als mij en de rest op bokt, de paarden is de weide ok, maar het veulen op stal nee.
ze hebben haar gezegt dat de hoefsmid in deze dagen moest komen en anders zou het beestje in beslag genomen worden, hiervoor zal een controle komen en de aid houd mij op de hoogte.
ze zijn verder bezig om te kijken wat ze aan de rest kunnen doen, want dit gaat niet langer meer zo, iedereen kan zien dat zij niet voor haar beesten kan zorgen. ik word op de hoogte gehouden.
judith mocht je interesse hebben in het veulen dan zou ik je willen uitnodigen om op de koffie te gaan bij a. dan kan ik hem vragen om j. te vragen hoe of wat en welke prijs.
dus ik hoor het wle van je.
groetjes lisette
en ps gijsenkim bedankt voor je exuses dat was het enige waar ik me aan irriteerde voor de rest weet ik ook wel dat de paarden in het land het niet rot hebben, maar er zijn menig paarden die het beter hebben niet Knipoog

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 00:07

Volgens mij zijn de hoeven van dit veulen in zo'n slechte staat dat de DB of AIVD er wel iets aan doet. Nog even en het hoefbeen kantelt...

Voor de rest vind ik het er ook niet slecht uitzien. Dat veulen in die stal wel ja. (Die honden zien er ook goed uit vind ik.)

*Edit* Had weer eens niet alles doorgelezen Bloos

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 03:13

gijsenkim schreef:
Sorrie ben ik weer.............. De hoeven van het veulen zijn slecht, heel slecht............ maar de buitenpaarden zien er gewoon goed uit. En voor de rest is het een zooitje, dat wel maar dat maakt dieren niets uit. Dat veulen wat binnenstaat staat in een goedgevulde redelijk schone stal.... niet een vieze bende die nooit uitgemest wordt.

Je maakt weer allemaal insinuaties,

Waar is dat schapen/geitenkop waar de hond mee mag spelen?
Ik wil een foto zien van de 6 koeien, paarden en en nog iets wat in de ene schuur moest in de winter.
Ook wil ik weten waar jij gestudeerd hebt dat je zo even in een oog opslag kan zien dat die dieren wormen hebben.

Er worden weer dingen gezegd die van hear say zijn en daar moet je mee oppassen

NOgmaals dat veulen ziet er niet uit, de rest vind ik nou eenmaal niet zo schokkend, echt niet. En zeker als ik dan de andere paarden zie, dan vind ik ze er erg goed uitzien! Goed het is een zooitje maar dat zal een paard helemaal niet erg vinden

hier sluit ik mij bij aan, heb ook in je andere topic gereageerd
de honden zien er goed uit, de paarden buiten ook, alleen dat veulen, ja echt vreselijk.
en wat betreft de stallen, die paarden zullen vast wel dag en nacht buiten blijven denk ik ook in de winter
of heb ik dat mis mohgirl?
ik mis echt de foto's van de schokkende dingen, zoals de geitenkop, de dode beesten en de scherpe dingen in de wei....
(maar ik vind het wel goed van je dat je op komt voor de beesten)

Natasja31

Berichten: 312
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: Sassenheim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 10:39

judithh schreef:
ik heb aangeboden het dier over te nemen en zorg voor hem te dragen, maar ik heb nog niets gehoord!


Dat had ik anderhalve week geleden al gedaan,maar ik heb er ook niks meer van gehoord. Verward

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 12:26

MOHGirl schreef:
judith mocht je interesse hebben in het veulen dan zou ik je willen uitnodigen om op de koffie te gaan bij a. dan kan ik hem vragen om j. te vragen hoe of wat en welke prijs.
dus ik hoor het wle van je.



op de koffie gaan bij A? het is toch zijn dier niet, kun jij niet vragen aan A. of J. of ze van dat diertje afwillen en zo ja, hoe en wat?
als ik dan wat weet kom ik daar heen, maar om zo maar op goed geluk "even" lang te gaan en dan te horen te krijgen dat hij of niet weg mag, of in beslag genomen is of wat dan ook zie ik niet zo zitten, als jij nou voor mij wil vragen of ze dat veulen kwijt willen, dan kan ik stappen ondernemen.

gr. judith

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-04 12:45

ik laat het nog wel weten iig komt de aid in deze dagen nog eens naar het veulen kijken daarna ga ik met j praten.
groetjes lisette