[ITP] WelshHengstje, veel fotos!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:00

kewle pony ziet er mooi uit!!! ik heb niet alle berichten gelezen dus het spijt me als deze vraag al geweest is maar hoe heb je hem dat geleerd???

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 23:20

Uhm Share wat beleerd? Steigeren of op dingen staan met voorbenen enzo?

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:28

echt toffe foto's leuke pony

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:37

loeckie schreef:
ja, daar moet ik Kusia idd gelijk aan geven. Hij kan heel makkelijk gaan denken: ik wil een snoepje dus ik stijger... dat lijkt me logische reactie.
De vorige eigenaar heeft mijn shet geleerd dat als ie een hoefje geeft, krijgt ie een snoepje,. Gevolg? Mevrouw staat de hele tijd met haar hoef in de lucht te zwaaien en over de grond te schrapen met het idee dat ze wat lekkers krijg. Ik heb haar nu 10 jaar, en krijg het nog steeds niet eruit (doe me de moeite er ook niet voor, lukt toch niet meer)

Idd, dat is mijn paard ook aangeleerd, en dat krijg je er niet meer uit.
Dus je moet idd wel oppassen met dat steigeren.

Verder vind ik het een hele leuke pony!

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 23:51

Ja dat weet ik.

baroen

Berichten: 3115
Geregistreerd: 23-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 01:33

pracht ponytje, lijkt erg veel op mijn oude mannetje.....

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 01:45

mooie pony maar leuke manier van bedelen heeft ie Afbeelding

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 02:32

Jongens wat weet iedereen het weer goed, je kunt een paard of pony echt wel leren iets op commando te doen en hem juist afleren het zelf te doen hoor. Consequent zijn inderdaad, en alleen belonen als je er om vraagt. Als de stal groot is en de pony klein zie ik hier geen bezwaar, en de mazen in het hek zijn kleiner dan de ponyhoefjes en het hek is behoorlijk hoog. Wat voor gevaar is er dan als de pony dit spelenderwijs doet??? Dan mag ik mijn paard wel in de schuimrubber zetten want die doet nog veel gekker! On topic: leuke pony, hou wel van die welsh-gif-kikkers!!!!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 02:36

Nou ik zou maar stoppen met dat steigeren aan hem te leren! Ik bedoel straks denkt hij dat jij wat in je zak heb en dan steigert hij naar jou. Ga nou maar geen onveranwoordelijke dingen doen, ga eerst maar eens leren hoe je een sperriem om moet doen ipv dat je hem allemaal van dit soort dingen aanleert( volgens mij vind je dit geen leuke reactie, is t misschien ook niet, maar ga nou eerst maar eens basisdingen leren ipv m allemaal van die grapjes aan te leren!!!)

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 02:37

Mijn reactie is volgens mij een beetje banketstaaf, zo bedoel ik t niet, maar je moet wel oplettten met dit soort dingen want als hij maar een beetje dominant is zal hij t ook naar jou gebruiken!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:25

Ja idd, de sperriem zit fout, enn het stijgeren moet je hem vooral niet in zijn stal leren als je het hem dan wilt leren BUITEN

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:56

Mooie pony!!! ik heb zelf een welsh a merrie (niet raszuiver) en zou best een veulen willen van de jouwe hihi (niet dat ik mag fokken hoor, maar het zou wel een mooi hengstje zijn hehe:P)

Maar ik moet wel eerlijk zeggen at ik meega met kusia. Mijn merrie steigerd ook op commando, maar die krijgt alleen een klopje op haar hals en doet het echt alleen op commando aan de longeerlijn.

een paard wordt gauw over enthousiast voor iets lekkers, en dan kan het gevaalrijk worden.

Maar goedde meeste hebben het al gezegd dus zal er verder niet op doorgaan meer Knipoog

mooi halster heb je trouwens ook, paardje ziet er ook goed uit!

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 11:59

_Romana_ schreef:
Nou ik zou maar stoppen met dat steigeren aan hem te leren! Ik bedoel straks denkt hij dat jij wat in je zak heb en dan steigert hij naar jou. Ga nou maar geen onveranwoordelijke dingen doen, ga eerst maar eens leren hoe je een sperriem om moet doen ipv dat je hem allemaal van dit soort dingen aanleert( volgens mij vind je dit geen leuke reactie, is t misschien ook niet, maar ga nou eerst maar eens basisdingen leren ipv m allemaal van die grapjes aan te leren!!!)

Spijt me héél erg als ik je nu beledig hoor maar je moest ff de topic doorlezen want eh over die sperriem, hij was te groot dus als ik um normaal deed ging hij over zijn neus dus daarom deed ik hem door zijn bit. Nu is er al meer gaatjes geprikt en is het normaal

xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:04

mooie pony
leuke koppie

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:25

ok dan, sorry hiervoor Knipoog

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 12:51

Okeey