Het nieuwe paardje, van kilian op bokt inde AUTO !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:34

WAT EEN ROTCOMMENTAAR Boos! Boos! Boos!

Als je er niet mee eens bent reageer dan NIET!!

Kilian gefelicteerd met dit prachtige bonte hengstje, wou zouden hem eerst kopen alleen de eigenaar vond hem te duur Verdrietig

Gelukkig is die verkocht naar een goed tehuisje en niet naar italie!!

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:35

thanks very much......
Laatst bijgewerkt door Guetta op 16-08-04 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 14:35

stelletje kinderachtige kleuters die met zijn 3e even een andermans topic meoten gaan verzieken. doe dat dan bij een ander...

het is goed gegaan. en het prachtbeesjte gaat echt niet dood om na 3,5 maand worden afgespeend hoor. je moes is weten hoevaak ze met 3 maanden wegggaan

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:37

Even voor de goede orde....loop tegen de 40 en Illindra (zit toevalling bij de politie) kan ook niet tot de kleuters worden gerekend.
Misschien dat jullie in het vervolg eerst even je hersens kunt inschakelen voordat je zulke foto's op bokt zet. Want dan kun je commentaar verwachten.

Supertje

Berichten: 7091
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:39

Kilian schreef:
ga ergens anders klagen okay.. het is GOED gegaan!!!!! hij heeft niet gepaniekt hij is niet door de ruit heen gevlogen.. en onze rijstijl is gewoon goed. en hij staat nu met zijn 3,5 maand in een mooie wei met stalletje. bij een paard van 1.70.. oh wat zielig!!!


Ook ik vind het totaal van de zotte om een veulen in een auto te vervoeren. Ik dacht bij het zien van de titel dat het een grap zou zijn, maar helaas is het dat dus niet.....
Die schotjes in de auto zien er niet bepaald stevig uit, en 55 kilo gaat daar bij een aanrijding dwars doorheen. En wat te denken als het veulen in paniek was geraakt? Dan kun je hem toch echt een stuk beter achter je auto hebben hangen ipv erin. Of als hij was gaan springen in de auto en zijn beetjen over dat voorste schot had gegooid? Lekker, een veulen in je nek op de snelweg. Dan kan je rijstijl nog zo goed zijn, maar daar komen toch flinke ongelukken van. Ja het is goed gegaan, dus dan is het ook gelijk maar oke om zoiets stoms te doen?
En hij staat in een mooie wei met stalletje bij een paard van 1.70. Een veulen van 3,5 maand hoort eigenlijk niet eens bij de moeder weg, maar hoort in ieder geval in de opfok met leeftijdsgenootjes.

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:39

ja idd dan kunnen we dit commentaar verwachten.. en dat maakt me ook helemaal niets uit.. maar ik ben gewoon blij met mijn veulentje... laat me blij zijn okay... en dat jullie het er niet mee eens zijn hebben we nu wel door hoor..

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 14:41

cadissy wat word je dan demment, bij de ouwe zeikerd

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:42

die schotjes waren we heel stevig... hij kon geen kant op.. het voorschot wis onder de reis nog omhoog gegaan.. hij kon er dus niet overheen.. een doek omhet ruit te bedekken dat hij niet kon schriikken... wat hooi... en er is niets gebeurt.. het was misschien niet de beste oplossing maar het is er een.. en het is helemaal niet zielig want hijheeft het prima naar zijn zin... en ik heb de va gebeld over zijn leeftijd.. en het kan gewoon.. langer is beter maar dit is geen gevaar ofsow!

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:43

dit topic wordt zo gesloten.. jammer hoor.. maar goed ieder zijn mening..

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:43

horsewisper schreef:
cadissy wat word je dan demment, bij de ouwe zeikerd


Tja, beter dement en ooit hersens gehad, dan dom geboren en nooit wat bijgeleerd Lips are sealed

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 14:43

je moet eens weten heoveel veulens met 3 maanden al weggaan.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 14:44

Cassidy schreef:
Tja, beter dement en ooit hersens gehad, dan dom geboren en nooit wat bijgeleerd Lips are sealed

als ik nooit wat hadf bijgeleerd had ik niet kunnen schrijven Schijnheilig

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:45

laat maar zitten joh.. hier schieten we niets mee op...

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 14:53

nee idd

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:58

Idd je schiet hier niks mee op..

ik vind gewoon als je het er niet mee eens bent reageer dan niet..

Kilian is blij het haar veulentje en dan moeten jullie haar weer helemaal afkraken blablablabla Huilen Verdrietig Boos!

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:58

idd, het is allemaal goedgekomen, het veulen heeft een goed tehuis punt. Het is mss niet de meest verantwoordelijke manier om het te doen, maar ze hebben al uitgelegt dat dit de eerste en laatste keer was.

Ik vind het iig een heel leuk beestje

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:00

thanks!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:01

jeetje zijn jullie hardstikke GEK ofzo?
goh wat een paardenliefhebbers arme dier bij zijn moeder vandaan plukken en dan in een auto proppen?
en dan nog zo'n grote mond hebben ook.
getver wat ontzettend kansloos zijn jullie.
In en in triets vind het ook erg sneu voor het paardje maar dat jullie niet eens door hebben hoe vreselijk dom je bezig bent geweest is helemaal niet te begrijpen en dat je er ook nog foto's van plaatst en stoer over zit te doen heb ik echt geen woorden meer voor over.

25 euro en je hebt een trailer gehuurd hoor!een shet kan gewoon mooi los in de trailer dat is lang niet zo gevaarlijk voor de pony, jullie maar ook voor je mede weggebruikers.

dat een veulen met 3.5 maand bij de moeder weg moest alla dat is niet fijn maar soms kan het niet anders maar dat vervoer Lips are sealed hopelijk halen jullie nooooooit meer zoiets belachelijks uit!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:04

Wat een lief beesie !!!!

Mensen blijf ajb ontopic en reageer anders even via Pb af hoe goed jullie alles wel niet weten.het beesie is nu LEVEND bij zijn nieuwe thuis ipv met de trein naar italie.

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:06

thanks monster!

MBASS

Berichten: 190
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: geen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:29

Ilindra schreef:
Het vervoer vind ik gewoon onverantwoord, door mijn werk maak ik nl. de nodige ongelukken mee en ik heb al genoeg verkeersdoden gezien om te weten waar ik over praat Scheve mond
Ook al genoeg "gelanceerde" honden gezien, zowel tegen de ruit als door de ruit Scheve mond
Daarom heb ik zelf gewoon een veiligheidskooi achterin m'n auto voor m'n honden.

Als je paard trouwens omvalt in de bochten wordt het hoog tijd om je rijstijl eens aan te gaan passen Verward


Dus als je gezien hebt dat een aantal mensen omver gereden wordt tijdens oversteken, geloof je dat t altijd zo gaat?? Kom op nou zeg, laten we vooral niet kinder8ig gaan doen hier ....

Btw: way to go Oscar OK dan!
Laatst bijgewerkt door MBASS op 16-08-04 15:30, in het totaal 2 keer bewerkt

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:29

En hier even een berichtje van jullie mod:
Kilian, op het moment dat je besluit dit soort foto's te plaatsen, dan kun je natuurlijk verwachten dat je commentaar krijgt.
Ik denk dat het een goed idee is om dit nog eens rustig door te lezen.
De mensen die gereageerd hebben zijn veelal ervaren paardenmensen die je prima van dienst zouden kunnen zijn met het geven van goede tips.
Wat gebeurd is, is gebeurd..... daar verander je nu niets meer aan.
Maar er is ook nog een toekomst voor je veulentje, en zoals ik het lees zijn er genoeg bokkers die met je mee willen denken over een goede "doorstart".
Probeer daar je voordeel mee te doen i.p.v. het als kritiek op te vatten.
Dit is overigens geen vrijbrief voor de andere gebruikers om er maar op los te gaan hakken; Oscar is watching you Knipoog

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:46

Jemig wat een commentaar hier zeg,en tja op bokt moet je alles 100 keer zeggen Stoom uit je oren
Oke het is gevaarlijk maar ik zie het ook wel in dat het goed is voor het veulen dat hij iig gered is van de slacht.Oke klinkt penny maar soms is het real life!En als jullie bokkers het allemaal zo goed weten waarom hebben jullie het veulen dan niet genomen?!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:48

super dat ze dan toch een baasje heeft kunnen krijgen wisp!!
veel succes ermee killian!

en in een auto vervoere:
tsja misschien niet het slimste maar ik denk
nadat ze dit 100x gehoord hebben dat ze het wel weten....

ik snap niet dat jullie erzo opingaan...
ze weten nu wel dat het niet goed is!
het is goed gegaan!

dus laat het nu maar hangen lijkt mij Lachen

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:48

Cassidy schreef:
Dit is dus echt levensgevaarlijk, en je mag blij zijn dat de politie dit niet heeft gezien want je had een flinke bekeuring kunnen oplopen. Wat denk je wat voor een gewicht zo'n pony heeft in het geval van een aanrijding? Een veulen dat je in je rug krijgt of die door de voorruit heenzeilt is een vreselijk groot gewicht. Een paard, ook een veulen, hoort ten allen tijde in de trailer!


Ik geef je helemaal gelijk! Ook al is het een klein paard en past in de auto, een paard hoort in de auto! Arm beest! wat nou als zo'n paard bang word? Hij komt zo in je rug! En als je goed moet remmen en dan? Je zal er wel goeie soemjes voor hebben en het ziet er meschien allemaal wel heeeel leuk uit maar dit is dus echt heeeel erg verkeerd!