paard komt op proef wat vin je er van??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 09:50

jah is goed

maar ik reageer zo om dat iedeereen tegen mij zegt ten eerste spelling ...
ten twede ...jong paard.... daar vraag ik tog niet om... ik wil gerust wel wat horen of de rede warom een jong paard ..... daar kan ik heus wel tege maar ik wort over al aangevallen en jah daar wor ik pissig om.. mag ik niet blij zijn dan

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 14:13

eef, laat ze kletsen... JIJ bent hier degene die een ijslander bezit (die de meeste nog nie eens kunnen betalen Tong uitsteken)

Veel plezier ermee, en van je vader mag ik later ook een rondje op rappie, mag wel van jou tog Tong uitsteken

Of ik ga op guus en dan gaan we samen een rondje rijden (duurt nog wel een tiet maja *LOL*

Mithrandir

Berichten: 470
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 14:14

(wanda wil ik niet met een andere pony, dat vind ze heeeel leuk en wilt ze heeeel hard, nou laat ik dat maar niet doen Tong uitsteken)

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 14:27

Wouw een eigen ijsco,geweldig Lovers
Gefeliciteerd meis,en al was hij 2 jaar....ook die kunnen lekker knuffelen Haha!
Ik zou idd tot zijn 4e jaar hem lekker op het land laten staan zodat hij de nodige kracht kan krijgen,dan langzaam trainen *veel wandelen op allerlei tereinen...mul zand,harde bodem,heuvels,strant,duinen,bos ed*beetje longeren en dan vanaf 5 jaar inrijden
Veel succes ermee en het is idd een knapperd Lovers

Rauk

Berichten: 120
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 14:31

Hé, die bruinbonte is de zoon van mijn merrie Haha! Leuk om hem weer te zien!
on-topic: Leuk paard, veel plezier met hem!
Groetjes Esmee

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 15:32

Wat een leuk paardje zeg!!! Heel erg superveel plezier met hem... en dat je dislectiesch ben (of hoe je dat ook spelt) maakt niet uit.. ik heb een dislectische vriendin dus ik weet ook een beetje hoe lastig dat is... lekker laten gaan die mensen die dat niet snappen of accepteren. Je weet denk ik ondertussen wel dat het beter is dat je hem beter op zijn vijfde in kan rijden enzo, maar op zijn 4de trainen enzo, en daarvoor lekker veel KNUFFELEN!!! en een goede band opbouwen. als je een goede band hebt is het inrijden dan makkelijker omdat hij je dan vertrouwt, of heb ik dat nou helemaal mis? en ik denk dat als je hulp nodig hebt je dat ook vraagt, of niet??noujah, superdepuper veel plezier met je lieve, schattige, mooie, knuffelige ijsco!!! Lovers Lovers Lovers

-XxXxX- Ilse

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 19:52

Mithrandir



Berichten: 393
Woonplaats: Krommenie
Geplaatst: 15-08-04 14:13

--------------------------------------------------------------------------------

eef, laat ze kletsen... JIJ bent hier degene die een ijslander bezit (die de meeste nog nie eens kunnen betalen )

Veel plezier ermee, en van je vader mag ik later ook een rondje op rappie, mag wel van jou tog

Of ik ga op guus en dan gaan we samen een rondje rijden (duurt nog wel een tiet maja
_________________
Wanda

Naar boven


Mithrandir



Berichten: 393
Woonplaats: Krommenie
Geplaatst: 15-08-04 14:14

--------------------------------------------------------------------------------

(wanda wil ik niet met een andere pony, dat vind ze heeeel leuk en wilt ze heeeel hard, nou laat ik dat maar niet doen )
_________________
Wanda

Naar boven


Ferretangel



Berichten: 218
Woonplaats: Zwolle
Geplaatst: 15-08-04 14:27

--------------------------------------------------------------------------------

Wouw een eigen ijsco,geweldig
Gefeliciteerd meis,en al was hij 2 jaar....ook die kunnen lekker knuffelen
Ik zou idd tot zijn 4e jaar hem lekker op het land laten staan zodat hij de nodige kracht kan krijgen,dan langzaam trainen *veel wandelen op allerlei tereinen...mul zand,harde bodem,heuvels,strant,duinen,bos ed*beetje longeren en dan vanaf 5 jaar inrijden
Veel succes ermee en het is idd een knapperd

Naar boven


Rauk



Berichten: 29
Woonplaats: bij Rotterdam
Geplaatst: 15-08-04 14:31

--------------------------------------------------------------------------------

Hé, die bruinbonte is de zoon van mijn merrie Leuk om hem weer te zien!
on-topic: Leuk paard, veel plezier met hem!
Groetjes Esmee
_________________
**www.freewebs.com/esmee-en-rak**

Esmee en Rák, droom word werkelijk

Naar boven


Pattyrex



Berichten: 544
Woonplaats: Hillegom
Geplaatst: 15-08-04 15:32

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een leuk paardje zeg!!! Heel erg superveel plezier met hem... en dat je dislectiesch ben (of hoe je dat ook spelt) maakt niet uit.. ik heb een dislectische vriendin dus ik weet ook een beetje hoe lastig dat is... lekker laten gaan die mensen die dat niet snappen of accepteren. Je weet denk ik ondertussen wel dat het beter is dat je hem beter op zijn vijfde in kan rijden enzo, maar op zijn 4de trainen enzo, en daarvoor lekker veel KNUFFELEN!!! en een goede band opbouwen. als je een goede band hebt is het inrijden dan makkelijker omdat hij je dan vertrouwt, of heb ik dat nou helemaal mis? en ik denk dat als je hulp nodig hebt je dat ook vraagt, of niet??noujah, superdepuper veel plezier met je lieve, schattige, mooie, knuffelige ijsco!!!

-XxXxX- Ilse

heeeeeeeel blij met deze posietife reacties Haha! ikke blij hihihi jah hulp heb ik bij de hand me vader die met hem wil wandele (hijs egt heel sterk en snapt het nog niethele maal en ik kan later ook met hem wandele ) hij is heel lief hij heb voor het eerst een egte eigen mens Haha! ( die hem gaat beleeren Haha! ikke ) ja kom rijden guus er bij nee dankje genoe drama met hem ..... hihihi in rijden doe ik nu denk op 4 en een half er egt op hij is egt al behoorlijk aan de maat (maar foto`s kommen nog als ie in mijn wie staat dan zie je egt dat hij geen kleintje meer is maar wel een klein peutertje kwa doen Tong uitsteken hihihi nix snappen en denken huuh wat kom jij doen een aaitje jah dat wil ik wel hoor wat doe jij nou met mijn voet he he Tong uitsteken inrijden is anders dan bij gewone paarden en als ik in rij op 4 en een half is het winter dus rij ik niet veel dan kan ik hem door rijden als hij 5 is in de zomer vakantie Haha! kan makkie duss en met een band inrijden gaat nog makkelijker dan is hij niet bang voor jouw enz.. maar dat snappen we natuurlijk wel Haha!

Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:43

Ik vind dat evatjuuh helemaal niks verkeerd doet hoor. Hem eerst wat spieren geven door te longeren enz... op 4.5 jarige leeftijd al over hangen enz en tegen 5 jarige leeftijd hem beginnen lichtjes rijden. Ik denk dat die ijslander geen betere thuis kan vinden!!!! Veel plezier met je ijscootje!!

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 12:56

super bedankt Haha! hij was zo lief vanochtend hij was zon kluns hihihi ging met de emmer water spelen

Calice

Berichten: 9830
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:08

heeey wat een poepieee.
ik ben jaloers op je wij kunnen niet eens een ijslandertje betalen
en laat al die zeurders maar kleppen hoor het is ook gewoon jaloezie.
en dat je dislectisch bent maakt toch niets uit?
als je maar van je leven geniet enzo ik ben stevig gebouwd Schijnheilig en daar moeten ze ook niet over gaan zeuren tegen mij want we zijn zoals we zijn.
heel veel sterkte en plezier met je nieuwe paardje en ik hoop dat jullie de grootste knuffels worden *LOL* OK dan! *LOL*

xxies ilse en een hoefje van pauline (verzorgpaardje)

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 13:16

hai hai calice .... ik kan ijgelijk ook geen ijslander betalen hoor ik zou ijgelijk een haflingerkopen maar wouw tog een ijslander maar ingereden zij zij rond de 4000-6000 euro :0 te duur ......... veel te duur nou kont ik deze kopen (met al mijn werk geld en heel veel van mijn pa en ma Haha! )

ik ben wie ik ben jah Haha!

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:37

Evatjuuh probeer de Quote knop te gebruiken Knipoog
Dat bericht van net is erg onoverzichtelijk geworden Nagelbijten / Gniffelen

Mirenjo

Berichten: 168
Geregistreerd: 01-03-05

Re: paard komt op proef wat vin je er van??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 00:49

haha en heb je hem nu toch al een half jaar he!! Haha!

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: paard komt op proef wat vin je er van??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 01:27

Beetje oud topic...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: paard komt op proef wat vin je er van??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 09:11

Dit is al een oud topic, vandaar een slotje.