3 jarige net 3 dagen begonne met inrijde...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:23

Nou niet helemaal Zamero..... Als zij namelijk een half jaar in een revalidatiecentrum moet bivakkeren omdat ze zo een enorme hersenbeschadiging heeft............ dan betaal ik daar ook indirect aan mee! Daarnaast zullen haar ouders en omgeving daar toch ook wel enig verdriet van hebben. Het is niet voor jan met de korte achternaam verplicht gesteld!


Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:29

Ik snap niet waar jullie een probleem van maken. Jullie zijn toch niet haar ouders. Haar ouders zullen er ook wel van weten, en het blijft haar keus.
Jullie hoeven haar toch niet allemaal af te kraken, het hoort volgens mij een gezellig forum te wezen. Ik blijf haar bij dat het haar eigen keus is, en ik denk dat als jullie het erin blijven hameren dat jullie er toch niks mee bereiken. Wat dan gaat ze er toch meer tegenin Knipoog

*Geniet van alles zolang het nog kan*
*Want zeg nou zelf zou jij er iets van willen missen*

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:31

En een cap is helemaal nog niet verplicht alleen bij maneges en sommige pensionstallen

*Geniet van alles zolang het nog kan*
*Want zeg nou zelf zou jij er iets van willen missen*

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:34

Ik kraak haar helemaal niet af, Ik probeer haar alleen duidelijk te maken dat ze voor haar eigen veiligheid goede kleding aan moet trekken........ en dat het zeker niet stoerrrr is om dit niet te doen, eerder dom! daarnaast is het alleen maar nog dommer om het vooral niet te doen omdat zoveel mensen je erop wijzen dat het onverantwoord is.

Ik vind het een heel lief paard, maar ook hele lieve paarden kunnen struikelen oid. Zeker jonge paarden die nog niet zo goed balans hebben..... Het hoeft geen bokkensprongenserie te zijn dat je gelanceerd wordt.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:34

Ailin schreef:
als ik eenmaal de sprongen van mijn paarden weet dat ga ik geen cap op zetten.. dan blijf ik wel zitten


Nou, daar zou ik niet vanuit gaan hoor. Iedereen kan namelijk vallen, dat kan zelfs de beste ruiter/amazone gebeuren. En je gaat mij niet vertellen dat je op dag drie, tijdens het inrijden, precies weet wat voor een sprongen je paard allemaal kan maken .

Ik heb absoluut geen negatieve kritiek op mensen die niet (altijd) met een cap rijden, helemaal niet. Maar ik vind het plaatsen van deze foto's; geen cap, geen broek en gevaarlijk schoeisel in combinatie met een onbeleerd paard echt verschrikkelijk 'not done'.

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:40

Maar niet iedereen is hetzelfde respecteer ze met hun eigen keus, als ze het niet willen laat ze dan gewoon Lachen
ik wil geen ruzie zoeken maar ik denk dat jullie mening naar zoveel keer wel door komt.
En dat ze het wel genoeg heeft gehoord zo

*Geniet van alles zolang het nog kan*
*Want zeg nou zelf zou jij er iets van willen missen*

Turaan

Berichten: 176
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 09:44

En ik heb het ook helemaal niet over die 3 jarige want die is niet van mij ..
Ik heb het over mijn eigen pony's.. ik weet onderhand nu wel wat ik moet odne als ze gekke sprongen gaan maken . en ik ben er ook nog noooit van af gevallen van mijn pony's.. ook al maken ze gekke sprongen ..... Ik weet echt wel wat ik doe hoor.......

Is paardloos!!!
Volgend jaar Archangel inrijden!! Ben benieuwd!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:45

Zelfs Anky valt nog van haar paarden af, dus zeg nooit dat je niet valt..dat is echt complete onzin.. Ik ga dan ook voor de volle 100% van GK en Tyrza mee.. Dit is echt zo ontzettend dom meisje en levensgevaarlijk..als je echt verstand ervan had zou je dat weten, maar blijkbaar heb je dat niet, dat bewijs je hier wel..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:47

Ailin schreef:
En ik heb het ook helemaal niet over die 3 jarige want die is niet van mij ..
Ik heb het over mijn eigen pony's.. ik weet onderhand nu wel wat ik moet odne als ze gekke sprongen gaan maken . en ik ben er ook nog noooit van af gevallen van mijn pony's.. ook al maken ze gekke sprongen ..... Ik weet echt wel wat ik doe hoor.......


dacht ik ook toen ik 15 was Lips are sealed Frusty

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:49

Ailin schreef:
En ik heb het ook helemaal niet over die 3 jarige want die is niet van mij ..
Ik heb het over mijn eigen pony's.. ik weet onderhand nu wel wat ik moet odne als ze gekke sprongen gaan maken . en ik ben er ook nog noooit van af gevallen van mijn pony's.. ook al maken ze gekke sprongen ..... Ik weet echt wel wat ik doe hoor.......


Jaja..Dream on meisje.. Ach gut

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Turaan

Berichten: 176
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 09:49

blijkbaar bewijst je dat hie niet.. ik zeg da ik er nog nooit van af ben gevallen .... en anky was gewoon dom .. en dat weet ze nu zelf ook wel.. want het lag niet aan haar paard maar aan haar zelf.. en ik heb er heel veel verstand van .. omdat ik op die foto's sta zonder de juiste dingen die jullie mijn vertellen wil nog niet zeggen dat ik dom ben ..

Is paardloos!!!
Volgend jaar Archangel inrijden!! Ben benieuwd!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:50

Ailin schreef:
blijkbaar bewijst je dat hie niet.. ik zeg da ik er nog nooit van af ben gevallen .... en anky was gewoon dom .. en dat weet ze nu zelf ook wel.. want het lag niet aan haar paard maar aan haar zelf.. en ik heb er heel veel verstand van .. omdat ik op die foto's sta zonder de juiste dingen die jullie mijn vertellen wil nog niet zeggen dat ik dom ben ..


Penny Alarm.... Clown Mijn hemel, anky dom??? Sja tot nu toe heeft zij iets mer bereikt dan jij ooit zult doen...

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:51

Hoe meer verstand je van paarden en het rijden krijgt hoe meer je aan veiligheid doet. Haha! Haha! Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:52

gijsenkim schreef:
Hoe meer verstand je van paarden en het rijden krijgt hoe meer je aan veiligheid doet. Haha! Haha! Haha!



Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Turaan

Berichten: 176
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 09:52

Maar ja zeik maar lekker verder ik doe toch waar ik zin in heb .. en ik weet waar ik wel verstand van heb ... en al van die dingen .. jullie weten helemaal niets van mij.. jullie kenne nou alleen maar oordelen over die foto's maar je weet niet hoe ik in werkelijk heid ben .. foto's willen niets zeggen ..

Is paardloos!!!
Volgend jaar Archangel inrijden!! Ben benieuwd!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:53

Ailin schreef:
Maar ja zeik maar lekker verder ik doe toch waar ik zin in heb .. en ik weet waar ik wel verstand van heb ... en al van die dingen .. jullie weten helemaal niets van mij.. jullie kenne nou alleen maar oordelen over die foto's maar je weet niet hoe ik in werkelijk heid ben .. foto's willen niets zeggen ..


Deze foto's zeggen wel degelijk wat over jou.. Dat je namelijk vreselijk naief bent en gewoon erg dom om niet te luisteren naar de mensen die dagelijks dit werk doen.. Met paardrijden hoor je gewoon de juiste kleding te dragen, het is niet voor niets uitgevonden namelijk..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:53

Het dringt denk ik nu wel genoeg tot haar door hoor Stoom uit je oren
Laat haar lekker doen wat ze zelf wil, als er ooit is iets gebeurd is dat toch haar eigen pakkie an niet die van jullie Boos!
Ik vind dat jullie gelijk hebben maar jullie moeten niet door blijven gaan Verward

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:55

Zamero schreef:
Het dringt denk ik nu wel genoeg tot haar door hoor Stoom uit je oren
Laat haar lekker doen wat ze zelf wil, als er ooit is iets gebeurd is dat toch haar eigen pakkie an niet die van jullie Boos!
Ik vind dat jullie gelijk hebben maar jullie moeten niet door blijven gaan Verward


Nee hoor het dringt niet door, dat lees je toch? probleem is dat wij er wel allemaal voor betalen als zij er zometeen afkletterd en maandenlange revalidatie moet ondergaan.. Weten we meteen weer waar we onze premies naartoe brengen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:59

voor mij is het mn werk............ en zo ga ik op een jong paard!

Check Bodyprotector, Check Helm, Check laarzen en Check plakbroek Haha! Haha! Haha! en als allerlaatste veiligheids middel......... jawellllll een slof Haha! Haha! Haha!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 11-08-04 10:01, in het totaal 2 keer bewerkt

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:00

Joh doe er niet zo moeilijk over, altijd dat gezeur daarover. Ga dan ook even tegen mensen lopen zeuren die opgevoerde scooters hebben en geen helm dragen en die zonder gordel rijden Knipoog

*Geniet van alles zolang het nog kan*
*Want zeg nou zelf zou jij er iets van willen missen*

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:01

Ja iedereen zij eigen mening en manier van doen

*Geniet van alles zolang het nog kan*
*Want zeg nou zelf zou jij er iets van willen missen*

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:02

Zamero schreef:
Joh doe er niet zo moeilijk over, altijd dat gezeur daarover. Ga dan ook even tegen mensen lopen zeuren die opgevoerde scooters hebben en geen helm dragen en die zonder gordel rijden Knipoog


ooooo maar dat doe ik ook hoor, do not be affraid Haha! Haha! Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:04

gijsenkim schreef:
voor mij is het mn werk............ en zo ga ik op een jong paard!

Check Bodyprotector, Check Helm, Check laarzen en Check plakbroek Haha! Haha! Haha! en als allerlaatste veiligheids middel......... jawellllll een slof Haha! Haha! Haha!

[image]

[image]


Ik ga er ook zo op! Al zou het 35 graden zijn, ik vertik het om geen cap en bp op/om te hebben als ik op een groen paard stap!

IK ben niet dom!

En het liefst ook nog met veiligheidsbeugels en een touw om de nek!

Zamero

Berichten: 2326
Geregistreerd: 04-09-03
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:05

Maar goed ik laat het hier bij zitten, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Ik hou het hierbij Knipoog

*Geniet van alles zolang het nog kan*
*Want zeg nou zelf zou jij er iets van willen missen*

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:06

Veiligheids beugels zijn eigenlijk ook een must


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers