Mijn fjord: Stalone!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 11:58

Hé, de oude schuin-overbuurman van Nike, wat leuk dat een bokker die gekocht heeft. Ik ken hem niet zo heel goed, maar ik vond het altijd wel een leuk beest, ik vind Fjorden sowieso wel wat hebben. Naast zijn (voormalige) stal hangt de ketting die gebruikt wordt om de stalgang af te sluiten, als de manegepony's van en naar de wei gaan. Dat vond ie altijd zo leuk om mee te spelen, maakt zo'n leuk geluid natuurlijk Haha!. De pony van de eigenaresse van mijn bijrijdpaard komt overigens in Stallone's oude stal te staan.

Heel veel plezier en succes met Stallone in ieder geval, ik ben ben benieuwd naar verdere foto's!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.


samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 15:55

Als eerst iedereen bedankt voor alle leuke reacties Haha!

Ingrid2: Is goed hoor Lachen En bedankt

Fjordenmaniak: Dank je en leuk dat je hem op een keuring heb gezien!! *LOL*

Jot: Leuk dat je hem kan, zeker van manege blauw gele vendel? Of een andere manege? Want daar stond hij eerst gestald met zijn vorige eigenaresse. Daar heb ik hem ook opgehaald Haha!

Ik zal gauw meer foto's maken Knipoog

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:37

samhorse schreef:
Jot: Leuk dat je hem kan, zeker van manege blauw gele vendel? Of een andere manege? Want daar stond hij eerst gestald met zijn vorige eigenaresse. Daar heb ik hem ook opgehaald Haha!

Ik zal gauw meer foto's maken Knipoog


Ik ken hem inderdaad van het Blauw Gele Vendel, maar de laatste tijd heeft hij denk ik elders gestaan, want ik had hem al een tijdje niet meer gezien. Toen er kopers kwamen hebben ze hem wel bij het BGV in de bak voor- en proefgereden, dat was eigenlijk de laatste keer dat ik hem gezien heb.

Ben benieuwd naar de foto's!

7 augustus 2012: Rust zacht lieve Macho. Je hebt me zoveel gegeven, ik zal je nooit vergeten.

leida
Berichten: 78
Geregistreerd: 04-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:00

leuk beestje hoor maar zelf hou ik niet egt van een fjord

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 17:04

JoT schreef:
Ik ken hem inderdaad van het Blauw Gele Vendel, maar de laatste tijd heeft hij denk ik elders gestaan, want ik had hem al een tijdje niet meer gezien. Toen er kopers kwamen hebben ze hem wel bij het BGV in de bak voor- en proefgereden, dat was eigenlijk de laatste keer dat ik hem gezien heb.

Ben benieuwd naar de foto's!


dat klopt idd Haha! Ze had hem daar weer gezet voor kopers, zodat je dan een bak had om hem uitetesten enz. Hij stond eerst op een weiland, gewoon dag en nacht, omdat ze niet zoveel tijd meer voor hem had. Vandaar! Lachen Maar leuk dat je hem kan!!

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, Fleuribelle, Ruai en 87 bezoekers