Ik woon in een engels landhuis.... + foto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:40

Ik vraag me af waarom iedereen zo graag wil weten wat je vader doet, daar hebben wij helemaal niets mee uit te staan en als ik in zo'n huis zou wonen, dan zou ik er nog veel meer foto's van plaatsen *LOL*

Echt, in dit huis (hmm.. laat 'dit' trouwens maar weg, dit zal jou huis later wel worden Tong uitsteken We maken er het volgende van: ) in zo'n huis zou ik later echt willen wonen! Heerlijk zeg, ben helemaal fan van dit huis! Even een vraagje, waar ligt Vleuten? (Sanne= a-topografisch Knipoog). Ik vraag me nu ook af... is Vleuten een stad? Wacht.. ik ga het gewoon even zelf opzoeken voordat ik me wel heel blonT opstel hierzo Clown Haha! *opgezocht* Oke, ik weet ein-de-lijk waar het ligt
Ja, ik ben er echt helemaal weg van: mooi huis, mooi land, mooie stallen en mooie paarden Lachen! Hebben jullie er ook nog een bak bij?

En ook ik beken dat ik jaloers ben op je huis, al heb ik zelf ook niet veel te klagen, maar dit huis is werkelijk gewoon geweldig!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:45

Wat een geweldig huis OK dan!
Kan ik me ter adoptie aanbieden Haha!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:56

Tinne schreef:
Ik vraag me af waarom iedereen zo graag wil weten wat je vader doet, daar hebben wij helemaal niets mee uit te staan en als ik in zo'n huis zou wonen, dan zou ik er nog veel meer foto's van plaatsen *LOL*


Ja idd Sann, vind ik ook . Boeiend wat haar vader doet, dat gaat toch niemand wat aan?

Maar natuurlijk is het echt een geweldig huis, geniet ervan joh!

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:57

bliksemluver schreef:
Vind het een enorm gaaf huis zeg.. Die stallen, die bak, etc... Kwijl

Vind alleen sommige dingen in die grote huizen een beetje onlogisch, bv.. wat moet je met 2 woonkamers Verward Clown


dat dacht ik eigenlijk ook al Knipoog

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:08

Ik snap het probleem van een goede baan niet helemaal, daar hoef je je toch niet voor te schamen?? Verward Bovendien zou het ook wel eens geerfd ofzo kunnen zijn...

Ik vind het wel een super huis hoor. Je hoeft niet eens meer op vakantie Haha!

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:18

wou wat vet cool huis OK dan! Haha!

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:20

Relaxed jemig......je maakt me jaloers weetje...!:P! niet normaal!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:54

Annetjuh schreef:
Ik snap het probleem van een goede baan niet helemaal, daar hoef je je toch niet voor te schamen?? Verward Bovendien zou het ook wel eens geerfd ofzo kunnen zijn...


Tuurlijk hoeven mensen zich niet te schamen voor een goede baan. Maar dat doet Margon toch ook helemaal niet? Zij vindt (en daar ben ik het volkómen mee eens trouwens) dat wij er helemaal niets mee te maken hebben wat haar vader doet.
En wat hebben wij daarmee te maken? Dit is bokt, een paardenforum. Niet een 'wat-doet-jouw-vader-forum'...
Misschien is het een erfenis, misschien ook niet. Wie zal het weten Knipoog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:03

Tinne schreef:
Ik vraag me af waarom iedereen zo graag wil weten wat je vader doet, daar hebben wij helemaal niets mee uit te staan en als ik in zo'n huis zou wonen, dan zou ik er nog veel meer foto's van plaatsen *LOL*


Eeeeh als deze reacties allemaal op mij slaan.. Rolleyes

Ik heb nooit gevraagd wat haar ouders doen, en het interesseert me ook geen bal. Knipoog
Natuurlijk ben ik jaloers (zoals ik al toegaf), wie niet! Knipoog

Wat een ophef zeg.. Ik zal juist blij zijn als iemand zei dat we zeker veel geld hadden. Maarja, dat ben ik. Knipoog

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:11

Citaat:
Mooi he ?
Jullie mogen allemaal een keer blijven slapen


lol dank je!!!!!

Mijn partner is brits dus in september weer naar engeland. Als je me het adres even geeft dan hoeven wij niet langer te zoeken naar een hotel Tong uitsteken

En in ruil kan je wel weer bij ons in holland blijven slapen als je wil we hebben ook een vakantiehuis hier te huur. (natuurlijk gratis voor julie dan he)

Goh wat aardig de uitnodiging, komt mooi uit zeg. lol Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:11

Wow!! *Jaloers* Tong uitsteken! Echt een super mooi huis hoor!
En de paarden aan 't huis is natuurlijk nog t best Lachen..

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:28

Hej Margon wat is je huis gaaf!! Zullen we een keer Meete Haha! neem ik tink mee Haha! doen we een peter pan meetinkje Knipoog

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:50

woow(mond valt open), wat een huis! mensen lieve! dan is de drempel wel HEEL hoog om uit huis te gaan lijkt mij... (zou ik zelf dus nooooooit doen met zo'n super huis, of je ouders eruit zetten Tong uitsteken Knipoog)

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 18:15

Edda schreef:
O my god! Bloos!
jeetje niet tegeloven hoe groot
in dat mega huis zit toch wel meerdere wc's Haha!


3 wc's Haha!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 18:18

Tinne schreef:
Tuurlijk hoeven mensen zich niet te schamen voor een goede baan. Maar dat doet Margon toch ook helemaal niet? Zij vindt (en daar ben ik het volkómen mee eens trouwens) dat wij er helemaal niets mee te maken hebben wat haar vader doet.
En wat hebben wij daarmee te maken? Dit is bokt, een paardenforum. Niet een 'wat-doet-jouw-vader-forum'...
Misschien is het een erfenis, misschien ook niet. Wie zal het weten Knipoog!


Inderdaad Sanne, ik hoef niet open en bloot niet te zetten op bokt wat mijn vader doet! Hij is heus geen crimineel of zo Tong uitsteken

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:53

Tinne schreef:
Tuurlijk hoeven mensen zich niet te schamen voor een goede baan. Maar dat doet Margon toch ook helemaal niet? Zij vindt (en daar ben ik het volkómen mee eens trouwens) dat wij er helemaal niets mee te maken hebben wat haar vader doet.
En wat hebben wij daarmee te maken? Dit is bokt, een paardenforum. Niet een 'wat-doet-jouw-vader-forum'...
Misschien is het een erfenis, misschien ook niet. Wie zal het weten Knipoog!

Je maakt mensen alleen maar meer nieuwsgierig als je niks zegt. Ik snap niet dat je dat geheim wil houden, maar wel gaat pronken met je nieuwe dure huis. Kan je wel gaan roepen dat ik jaloers ben, maar daar gaat het mij egt niet om. Ik vind het een mooi huis, met mooie stallen, ze mag erg blij zijn dat ze er woont. Ik mag toch wel een vraag stellen?

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:54

whauw wat een super mooi huis!
ik ben al blij met ons huisJE waar we net wonen... ook de paardjes thuis.. kleine bak verder geen land en dan zie je dit.. echt super hoor!!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:56

Wanneer mag ik kome Knipoog
Echt mooI! vet groot!!

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:46

Mooi, dat wel, alleen zou ik de foto's van zo'n huis toch niet op internet zetten...je weet maar nooit.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 20:46

Wat een gaaf huis

Zal straks bijna een kwelling zijn om het huis uit tegaan Knipoog

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 21:19

Annetjuh schreef:
Je maakt mensen alleen maar meer nieuwsgierig als je niks zegt. Ik snap niet dat je dat geheim wil houden, maar wel gaat pronken met je nieuwe dure huis. Kan je wel gaan roepen dat ik jaloers ben, maar daar gaat het mij egt niet om. Ik vind het een mooi huis, met mooie stallen, ze mag erg blij zijn dat ze er woont. Ik mag toch wel een vraag stellen?


Tuurlijk mag jij een vraag stellen, daar zeg ik toch ook helemaal niets van? En je voelt je wel érg aangesproken, terwijl ik het eigenlijk niet eens zo tegen jou had...

En als ik zou verhuizen naar zo'n huis, dan zou ik er ook foto's van op bokt zetten omdat ik er hardstikke blij mee was. En ik denk ook dat jij hetzelfde zou doen Knipoog. No offence he Knipoog!

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 21:31

Zolang je geen foto's van het beveiligingssysteem op het internet zet, kan je toch wel wat foto's plaatsen Knipoog

Zoals ik al het gezegd ik vind het huis prachtig en hoop dat ik later ook ooit zoiets kan kopen.

Natuurlijk hoef je niet te zeggen wat je ouders voor werk hebben, maar het maakt mensen wel nieuwsgierig.... kunnen ze misschien nog van opleiding/baan veranderen Knipoog

Dezelfde soort reacties krijg ik van mijn collega's als ik foto's van ons nieuwe huis laat zien, alleen vragen die niet wat voor een werk ik doe....want dat weten ze wel.
Vaak zeggen ze dat ik dan zeker wel meer dan hun verdien..... etc.. dat vind ik niet fijn om te horen en denk dan dat ze wel eens vergeten dat ik en mijn vriend er heel hard voor moeten werken om zo'n huis te kunnen betalen.

Heel veel plezier in je nieuwe huis en meer foto's zijn natuurlijk hardstikke welkom.....

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:00

ik ben jaloers!! heel erg jaloers!
jemig die kamer.. die oprijlaan.. DAT HUIS..
echt mooi!

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:18

adopteren je ouders ook kinderen Bloos

whahaha
echt super mooi huis hoor

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:32

wow je bent een geluksvogel zeg !!!!