Lekker met Skipje gezwommen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Lekker met Skipje gezwommen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 18:09

Fabske en ik zouden vandaag samen een buitenrit gaan maken... maar ik had me mega verslapen en in plaats van dat ik om half 12 bij haar op stal was, stond zij om half 3 bij mij Tong uitsteken Fabske had toen al een heels tuk gereden met haar paardje, en daarom zijn we alleen nog even naar het meertje gereden waar we met de paardjes in zijn gegaan.

Vorig jaar was Skip nog met geen mogelijkheid het water in te krijgen... Dit jaar was het me eindleijk gelukt, en we gaan steeds een klein stapje verder...

Ook ben ik absoluut geen held als het gaat om zonder zadel rijden, maar uiteindelijk toch maar besloten het zadel er even af te halen en er zo in te gaan zodat we ook wat dieper konden Tong uitsteken

Om even het hoogte vershil aan te geven Tong uitsteken
Afbeelding

Telkens ging ze iets dieper en weer terug, weer iets dieper en weer terug...

Op een gegeven moment stonden we best diep, schiet ze ineens met haar neus onderwater Tong uitsteken komt weer om hoog, begint te briessen Tong uitsteken raar beest...
Vervolgens begon ze allemaal met haar poot te maaien in het water... volgens mij begon ze er lol in te krijgen.

Afbeelding

Afbeelding

Toen ging ze er weer een stukje uit Tong uitsteken
Afbeelding

Dus even later ik er weer iets verder in. Staan we weer even stil... STEEKT ZE INEENS HEEL HAAR KOP ONDERWATER Bloos! Bloos! Cool weet niet of haar oren ook onder zijn geweest, maar ze ging wel een end. Ze was er zo van geschrokken dat ze met een rot vaart het water uit rende... en ik er bijna naast lag...

Afbeelding

Toen stond ze aan de kant, echt het water droop nog van der hoofd af, ze stond echt zo te kijken van... wat gebeurde er nou Bloos! , zag je da?

Nou fftjes aan de kant wchten
Afbeelding

Even later er toch nog weer eventjes ingegaan... ook weer wat dieper...
Afbeelding

Schrikt ze op eens van het een of ander, en rent WEER met een rot vaart het water uit... waren we bijna aan de kant, verloor ik mijn evenwicht.. en BOEM daar lag ik in het water Tong uitsteken hihihi stom beest Tong uitsteken

Toen heb ik maar wat foto's van Fabienne met Pres genomen. Die gingen wat dieper en ook echt zwemmen, amar aangezien ik mijn gewone rijkleren aan had heb ik dat maar niet gedaan, en overigens ook omdat Skip wat eigenwijs was en niet heel veel dieper wilde, ik geen held ben zonder zadel en bang was er zo af te glijden... en dat ik skip niet teveel wilde puchen omdat ik al lang blij ben dat ze er ook daadwerkelijk in gaat Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit vind ik een hele leuke foto...
Afbeelding

En nog een mooi fototje van Skipje, dit was trouwens volgens mij nog voor we erin gingent oen ik mijn zadel eraf haalde, aangezien skip bij der hoofd nog vrijwel droog is Tong uitsteken
Afbeelding

Dat was het weer...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:13

leuke fotos vooral die waarje er bijna afgleid leuk getimd:P
mooie beestjes!!

<3

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:16

hej grid het was wel leuk of niet ik kopieer even jou topic naar mn favo forum
groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

bianca_banny

Berichten: 1696
Geregistreerd: 14-02-04
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:18

Leuke foto's . Was lekker weer vandaag

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:40

Kwalitatief zijn de foto's nie tzo Verdrietig Jammer..

maar verder leuke foto's Haha!
Heerlijk héh, badderen Vork

Tiffie

Berichten: 517
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:32

Leuke foto's !!!ik wil met mijn (verzorg) pony ook het water in maar ze durft niet haha

Tiffany Love Ya More Than A *Onderschrift Can Say
Profiel bewerkt!! Haha!
Nino & Black Beauty Manege gaat weg Boos!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:39

gaaf, dat zwemmen!

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 19:59

Oeeeh gaaf hoor , het was echt lekker weer vandaag ben ook gaan zwemmen maar zonder paard Knipoog !
Moet weer denken aan vorig jaar heb dat toen ook met mijn vzpony gedaan. En toen schrok hij van een hond , steigerde in het water en toen lag ik eraf , haha toen was ik toch al nat dus toen zijn we even een stukkie gaan zwemmen maar elke keer als hij de grond niet meer voelde zwom hij 3 passen en weer terug naar waar grond was *LOL* . Is echt een leuk gevoel Lachen.

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:09

Spikkel schreef:
Oeeeh gaaf hoor , het was echt lekker weer vandaag

ja dat is vals é Tong uitsteken:P We hebben het over zwemmen mét paard Vork

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:12

niet zulke hele mooie foto's maar wel een leuke pony

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:10

tja mn camera is nu eenmaal geen super kwaliteit als je inzoomt al helemaal niet meer. en hij is best slecht met licht ik heb ze ook nog niet bewerkt dan is het wel wat beter om te zien.
verder hadden we iedere keer als een van ons foto's maakte natuurlijk ook nog een pony vast die onder de vliegen zaten dus valt het dan niet mee om een mooi plaatje te schieten
hej grid als het van de week mooi weer is weer een keertje gaan? maar dan wat vroeger op de dag als het niet zo druk is. gaan we wel om en om zwemmen Tong uitsteken
kennen we tenminste mooie pics maken Lachen
groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

olfar

Berichten: 173
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:12

wat een leuke foto's zeg Haha! jullie waren zeker zijk nat of niej?

Wimpie de haflinger
Bekijk hier mijn Portofolio >> Le Cheval Fotografie

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:13

ingrid wel Knipoog hahahahaah
bij mij alleen mijn broek omdat present wel echt gaat zwemmen en ook best wel een eindje wil zwemmen Tong uitsteken

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:23

Aaah ik wil ook zo'n diep meertje hier in de buurt...

Hier komt het water net iets boven de knieen en mijn hafburgers zijn zo gek op water

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:33

hier is het water op sommige plekken zelfs gevaarlijk diep en dan is het niet meer leuk. maar ik ga gewoon een beetje in de buurt van de kant heen en weer dan kunnen ze er zo uit wanneer ze het te eng vinden
groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:35

fabske schreef:
hier is het water op sommige plekken zelfs gevaarlijk diep en dan is het niet meer leuk. maar ik ga gewoon een beetje in de buurt van de kant heen en weer dan kunnen ze er zo uit wanneer ze het te eng vinden
groetjes fabske

Mijn dames zullen dan wel te diep gaan...zijn waterratten..zien ze water en dan is het plons

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 23:40

leuke foto's zeg, ik zou het ook graag eens doen met Gracy ook al heb ik zo'n flauw vermoeden dat ze dat water echt niet in gaat:)

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 02:08

Faniek schreef:
Aaah ik wil ook zo'n diep meertje hier in de buurt...

Hier komt het water net iets boven de knieen en mijn hafburgers zijn zo gek op water


Ja, ik ook!!

Alleen zou ik ook voorzichtig aan doen met m'n ijsco, water is nog maar een rare bedoening volgens hem... Ach gut

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 10:04

mijn paardje was vroeger doodsbang voor water drinken uit een emmer kon nog heel eng zijn. en lopen door een sloot of in de buurt van water is al helemaal taboe ze ziet nu ook de positieve kanten van water en dus gaat ze zwemmen. het is alleen wel erg vermoeiend voor dr maar goed voor dr conditie en dr spieren en gewrichten dus ach zo nu en dan ga ik er wel mee zwemmen maar het weer moet ook mooi zijn ntl

groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 22:10

Skip durfde er eerst ook absoluut niet in. Het is inderdaad wel jammer van de kwaliteit van de foto's... maar jah, volgende keer neem ik de mijne mee Knipoog

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

willemien

Berichten: 235
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:02

Vorig jaar heb ik voor het eerst gezwommen met mijn paard, maar die dacht ook inderdaad dat ze een onderzeeer was Verward en dook dus direct onder water, waarvan ze zo erg schrok dat ze terug rende, gelukkig bleef ik zitten, daarna heb ik het nog een keer geprobeerd en toen deed ze het wel normaal. AFgelopen jaar helaas niet, want toen was mijn paard niet mee op ponykamp Huilen . Toen had ik een paardje van daar meegenomen maar ze had er helemaal geen zin in. Maar ik heb toch nog ff gezwommen met een paard van een vriendin van mij.... OK dan! EN het was echt weer super gaaf.

En het zwemmen is mega goed voor die paarden, tenminste als het geen verontreinigd water is of course... Maar ze gebruiken in ieder geval alle spieren

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:27

Haha leuke foto's..

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:29

erg leuke foto's! leuk beestje heb je!!!

I used to have money, now I have a horse..:+:

kellybelly

Berichten: 432
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Twisk- Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 00:28

wow! tof zeg! dat wil ik ook eens doen, in de zee, maar ik durf niet zo goed. meestal ben ik alleen namelijk alleen. Mn paard loopt er wel zo in Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: NorwayFjord en 57 bezoekers