Strandrit renesse

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Frazer_

Berichten: 250
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:17

leuke foto's

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 17:30

dat wil ik echt nog eens een keer doen leuke foto's Lachen

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 18:09

JEUJ eindelijk weer Manege grollers, ik heb er ook een huisje en help elke zomer er. Noortje is toch van de manege zelf he?

RiZzO

Berichten: 312
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 19:30

punkies schreef:
JEUJ eindelijk weer Manege grollers, ik heb er ook een huisje en help elke zomer er. Noortje is toch van de manege zelf he?


Ja klopt, noortje is van de manege zelf. Ze had ook een veulentje als ik het goed heb!

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:40

Bij de Grol in renesse heb 'k ook ooit een strandrit gemaakt, ik mocht op pumba. Was wel leuk ( rengalop Tong uitsteken )

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:41

ik heb nog een foto, plaats m nog wel, als iemand die pony kent?

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 19:46

Die fries is mooi! Vingers aflikken

Feie

Berichten: 86
Geregistreerd: 21-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:31

Idd een ontzettend mooie fries, maar die andere mogen er ook zeker weten Knipoog

Leuke foto's!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:38

Puma.... Lang geleden of kort geleden zeker...

RiZzO

Berichten: 312
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 17:18

CocoChanel schreef:
ik heb nog een foto, plaats m nog wel, als iemand die pony kent?

Ik ken hem niet, maar vind het wel leuk als je een foto plaatst!

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:00

Hoi! Ik had even een vraagje; een paar vriendinnen en ik willen ook graag een buitenrit maken en een paard huren. Die haflingers, kregen jullie die gewoon mee, of hebben jullie een ruiterbewijs ofzo? En hoefde er dan geen begeleiding mee?
Hoe heette die stal waar jullie die paardjes hadden gehuurd?

Naja dat was het, echt leuke foto's verder en het ziet er heel gezellig uit Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:42

duidelijk "grolhaflingertje" waar je op zit... arm ding veel te mager en totaal verpest.... Scheve mond lang leven manege grol.. Boos!

zoals jullie vertrokken zijn over dat voetpad FOEI Schijnheilig hebben jullie de borden VERBODEN VOOR PAARDEN niet zien staan Bloos! Knipoog er loopt achterlangs de manege een ruiterpad die op t zelfde punt uitkomt als dat voetpad... Knipoog Haha! Nu heeft ie vast weer boze buren op zijn dak haha

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 21:17

wat un mooie foto's Bloos!
egt vet cool om over het strand te rijden niej ?
kwil dat ook nog un x doen lijkt
me egt heel leuk *LOL*

Pharlap
Berichten: 1665
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:23

Hey,
Grappig die foto,s van Patty en Kelly.
Doe ze de groetjes maar van Brenda van Armani.
Hoe gaat het eigenlijk met Sweet?
Groetjes Brenda,

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:35

mooie fries!!

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 23:40

waaauuuww!! mooi hoor..!!

en vooral leuk in renesse!! *LOL*

(nog kwallen gezien..? Tong uitsteken )

RiZzO

Berichten: 312
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 09:24

Debo schreef:
duidelijk "grolhaflingertje" waar je op zit... arm ding veel te mager en totaal verpest.... Scheve mond lang leven manege grol.. Boos!

zoals jullie vertrokken zijn over dat voetpad FOEI Schijnheilig hebben jullie de borden VERBODEN VOOR PAARDEN niet zien staan Bloos! Knipoog er loopt achterlangs de manege een ruiterpad die op t zelfde punt uitkomt als dat voetpad... Knipoog Haha! Nu heeft ie vast weer boze buren op zijn dak haha


hihi dat bord, kwam ik de laatste keer pas achter Tong uitsteken, maar jah ze is inderdaar hartstikke mager Ach gut ze is nu verkocht naar Duitsland... hoop dat ze het daar beter krijgt!!

RiZzO

Berichten: 312
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 09:42

Jessiejl0ve schreef:
Hoi! Ik had even een vraagje; een paar vriendinnen en ik willen ook graag een buitenrit maken en een paard huren. Die haflingers, kregen jullie die gewoon mee, of hebben jullie een ruiterbewijs ofzo? En hoefde er dan geen begeleiding mee?
Hoe heette die stal waar jullie die paardjes hadden gehuurd?

Naja dat was het, echt leuke foto's verder en het ziet er heel gezellig uit Haha!

Jah we kregen die haflingers gewoon mee, geen ruiterbewijs nodig... al heb ik hem wel gewoon.. best wel dom eigenlijk van die mensen, want je weet nie wat er met je paarden gebeurd maarja Scheve mond en er hoefde ook geen begeleiding mee

Moonlightje

Berichten: 7073
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Oude-Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 10:02

ziet er gezellig uit! die manege ken ik ook grol, als je renesse in rijd... t schijnt dat ze daar heel slecht zijn voor paarden en ponys

Ivan

Berichten: 2177
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 11:03

Jullie hadden wel veel schik zo te zien en wel toevallig ik heb twee dochters de één heet Patty en de ander je raad het al Kelly (tweeling)

RiZzO

Berichten: 312
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-04 17:17

Moonlightje schreef:
ziet er gezellig uit! die manege ken ik ook grol, als je renesse in rijd... t schijnt dat ze daar heel slecht zijn voor paarden en ponys

Ja dat zeggen wel meer mense, er zijn soms wel paardjes die erg mager zijn (ook mariët), maar verder vind ik niet dat ze echt heel slecht zijn, heb i.i.g. nog niet iets heel ergs gezien bij de paarden.

Moonlightje

Berichten: 7073
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Oude-Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:43

wel jammer dat ze zo mager zijn, het is ookwel aan de ene kant niet goed dat jullie die paarden zomaar meekreeg.
wel supergaaf natuurlijk! maar wat als ze dat bij iedereen doen en iemand heeft er absoluut geen verstand van?
ja ik denk soms teveel vooruit..

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:49

Moonlightje schreef:
ziet er gezellig uit! die manege ken ik ook grol, als je renesse in rijd... t schijnt dat ze daar heel slecht zijn voor paarden en ponys

tis niet waar, echt niet. Ik heb er zomers gewerkt en ik vind juist dat ze heel leuk doen tegen de paarden, veel leuker dan andere maneges, en Debo, je opmerking slaat weer nergens op. Zoals gewoonlijk.

Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:02

Debo schreef:
duidelijk "grolhaflingertje" waar je op zit... arm ding veel te mager en totaal verpest.... Scheve mond lang leven manege grol.. Boos!


Ik wilde niets zeggen... Maar zag dat wat ik dacht toch al wat gezegt! Ik heb nog nooit van die manege Grol gehoord, maar het paardje ziet er idd niet echt al te best uit... Vind het ook zo raar dat ze de paarden aan de eerste de beste meegeven Scheve mond