* Het gaat gewoon vanzelf........ *

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:14

Wat verschrikkelijk zeg dat je pony zo aan zijn einde is gekomen.
Heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet Ach gut

Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:22

Meid wat onwijs klote voor je!!!
Ik weet hoe het is om je pony te verliezen maar op deze manier....
Wat onwijs poedersuiker zeg....ik werd er stil van toen ik je foto's en je mooir gedichten zat te lezen.....
Heel erg veel strekte en ik hoop dat je het ooit een plekje kan geven.

Groetjes

lodepoot

Berichten: 77
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:43

ik vind echt ontzettend erg, ik ging de gedichten op je cu2 lezen, zo mooi geschreven, ik kon het na een tijdje bijna niet meer lezen door mn tranen. En ik vind zo erg dat hij tot het einde probeerde te vechten en dat hij zo geleden heeft, hij had idd betere direct kunnen stikken, wat natuurlijk ook niemand hem toewenst, maar toch.
Ik kan me zo kwaad maken om dit soort dingen en over dieren mishandeling, en wat erg dat ze het voor dieren minder erg vinden dan voor mensen, dieren kunnen amper voor zichzelf op komen! Boos!

gelukkig heb je nog andere paarden waar je steun aan hebt, ben je niet alles in 1 x kwijt, sterkte.

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 16:55

nee idd....
heb heel veel steun aan mn andere paardje
heel erg bedankt..!!

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:07

Meis ik wil je super veel sterkte wensen..het is echt verschrikkelijk wat er is gebeurd..ja paardjuh weg ..door een paar eikels die Nou juist ZIJN stalletje in de fik moesten steken!..niet normaal!

liesje_waal

Berichten: 2878
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:14

sterkte
het was even moerlijk slikken toen ik het gedicht had gelezen
gelukkig dat je je andere paardje nog heb waar je steun aan heb gehad en zult hebben
was een mooi paardje om te zien
sterkte

hoefjes

Berichten: 210
Geregistreerd: 27-07-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 19:36

zodan Huilen
ik zit hier helemaal te huilen ben helemaal overstuur,
het idee dat mijn paardje het zal overkomen.
ik heb egt medelijden met je jezus wie doet nou zoiets wat een kneus zeg zulke mensen horen de doodstraf te krijgen en martelaars.

sterkte Ach gut

J_V_D

Berichten: 442
Geregistreerd: 06-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:00

hoefjes schreef:
zodan Huilen
ik zit hier helemaal te huilen ben helemaal overstuur,
het idee dat mijn paardje het zal overkomen.
ik heb egt medelijden met je jezus wie doet nou zoiets wat een kneus zeg zulke mensen horen de doodstraf te krijgen en martelaars.

sterkte Ach gut


ben het er helemaal mee eens met je.
dier mag ook respect krijgen vind ik Scheve mond

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 20:09

jezus wat erg zeg...ik zit hier zelf bijna te janken dat je zoiets moet overkomen..sterkte!!!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 20:59

hey.. ik heb al eerder een paar topics van je gelezen, ik heb ook al vaak moeten huilen als ik het las. Ik ben alleen op het gebied van paarden zo emotioneel, en vooral als ik me voor zou stellen hoe het zou zijn als je het paard was..

ik heb hier bijna geen woorden voor, ik heb om jouw gedichten en verslagen al tientallen keren moeten huilen, zeker als ik er aan denk dat het niet eens mijn paard is, en toch dat van iemand anders wel.

Ik zou met niet in jouw schoennen kunnen bedenken. Als mijn pony ooit dood zou gaan zou ik het liefst met hem mee willen, dat kan natuurlijk niet.. ik bedoel je hebt gewoon een leven en juist moet je voor hem doorleven.


Het belangrijkste is dat je je moet herinneren wat voor een goeie tijd hij bij jou had, wat jullie allemaal mee hebben gemaakt, en hoeveel jullie van elkaar hielden. Als je daar aan blijft denken zal hij nooit uit je gedacht weggaan..

wat ik elke keer doe als er een dier bij ons dood gaat... is een vergeetmenietje planten, met een naambordje ervoor.

Meid ik wens je nog een keer heel erg veel sterkte, ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik me zo sterk zou kunnen houden.
Als je ooit iets kwijt wilt, kan je het gerust tegen me zeggen, ik ben er voor je Ach gut

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:22

sjeezz wie doet zoiets nou??? Echt heel veel sterkte ermee!

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:32

sterkte egt moest ook huilen (stom) maar het klinkt raar ik had op de manege egt een liefeling lag uuren bij hem in zijn stal en toen was hij weg been gebroken ........ Huilen Verdrietig kon het niet geloven en het is sins valentijnsdag dat ik het laatst heb gereden na mij nog 1 les en toen smorges zondag een strand rit en toen is het gebeurt ......... ik zal hem altijd missen

ik weet zo ong. wat je voelt (ik had een hele sterke band) .........sterkte

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:54

wat erg...jammer dat ikde foto's niet kan zien... Verdrietig ik zit met de tranen in men ogen!
véél sterkte!!! Ach gut

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:57

Ah vresijk hoe durven die hufsters, laten ze hem zelf verbranden Verdrietig
Heel veer sterkte meis Ach gut

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 20:24

Assiej schreef:
hey.. ik heb al eerder een paar topics van je gelezen, ik heb ook al vaak moeten huilen als ik het las. Ik ben alleen op het gebied van paarden zo emotioneel, en vooral als ik me voor zou stellen hoe het zou zijn als je het paard was..

ik heb hier bijna geen woorden voor, ik heb om jouw gedichten en verslagen al tientallen keren moeten huilen, zeker als ik er aan denk dat het niet eens mijn paard is, en toch dat van iemand anders wel.

Ik zou met niet in jouw schoennen kunnen bedenken. Als mijn pony ooit dood zou gaan zou ik het liefst met hem mee willen, dat kan natuurlijk niet.. ik bedoel je hebt gewoon een leven en juist moet je voor hem doorleven.


Het belangrijkste is dat je je moet herinneren wat voor een goeie tijd hij bij jou had, wat jullie allemaal mee hebben gemaakt, en hoeveel jullie van elkaar hielden. Als je daar aan blijft denken zal hij nooit uit je gedacht weggaan..

wat ik elke keer doe als er een dier bij ons dood gaat... is een vergeetmenietje planten, met een naambordje ervoor.

Meid ik wens je nog een keer heel erg veel sterkte, ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik me zo sterk zou kunnen houden.
Als je ooit iets kwijt wilt, kan je het gerust tegen me zeggen, ik ben er voor je Ach gut


heel erg bedankt!!!!
vergeet menietje is mischien wel goed idee... Lachen
xx

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 23:47

evatjuuh schreef:
sterkte egt moest ook huilen (stom) maar het klinkt raar ik had op de manege egt een liefeling lag uuren bij hem in zijn stal en toen was hij weg been gebroken ........ Huilen Verdrietig kon het niet geloven en het is sins valentijnsdag dat ik het laatst heb gereden na mij nog 1 les en toen smorges zondag een strand rit en toen is het gebeurt ......... ik zal hem altijd missen

ik weet zo ong. wat je voelt (ik had een hele sterke band) .........sterkte


ooh...
echt erg voor je...
jij ook heel veel sterkte nog he....
Ach gut

DoLcE

Berichten: 144
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:56

Ik vind het egt heel erg..was het een haflinger hengst?.. weet jij wel wie het heeft gedaan..als het mijn paar dwas had ik die gast opgezocht en was ik met ehm gaan vechten(dan denk je miss dat zegt ze wel maar dat doet ze niet) maar dat os wel zo hij steekt ies van ej waar je niet wat anders voor idp kan zetten...geld maak thet ook niet goed....afmaken die megool!!!!

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:11

owwww jeetje dit vind ik cht erg voor je, ik las het met tranen in mijn ogen. je kan er niks tegen doen, verschrikkelijk dat er zulke mensen op de wereld bestaan. ze moeten ook verbrand worden. sorry dat ik het zeg. maar je doen geen enkel dier zoeits aan vind ik. weet je wie het is? gaat de politie er nog achteraan? veel sterkte meid!!!

Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:15

jezus wat erg.. Schrik er zelf van.. een meisje van een manege waar k reed heeft haar eigen paard in de fik gestoken toen ze nogal in de war was :S ze werd gewoon geacepteerd daar maar k kon haar niet uitstaan..
Echt erg dat je paard op die manier om het leven komt..

Sterkte meis..

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:38

oh wat erg voor je meisje... Ach gut

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:17

Weet je wat diegene is mee moet maken!! het verdriet van de mensen het verdriet van jou!!! Dat het misschien doordringt wat ie heeft gedaan.
Maar of jij je zou kunnen beheersen............
De foto's doen het niet maar het gedicht zegt al genoeg Huilen


heel veel sterkte!

zarko4life

Berichten: 73
Geregistreerd: 03-08-04
Woonplaats: schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:24

wow de tranen staan gewoon in mn ogen!!
heel veel sterkte ik zal met je mee leven!!
okeej ik weet dat dat niet echt kan maar zoveel ik kan zal ik het doen!
heel veel sterkte Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut
groetjes melissa

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:25

OMG! Ach gut Krijg er helemaal kippenvel van, ik wens je heel veel sterkte! Lachen Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:27

snif..verschrikkelijk
Ik kan je niet meer zeggen dan je veel sterkte te wensen
En hopen dat die kl**thommels die het gedaan hebben, zich nog een keer erg hard tegen komen.

roosw

Berichten: 132
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Amsterdam/Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:31

wat afschuwelijk wat amigo is overkomen! Verdrietig
echt idioot dat die persoon zn stal in brand heeft gestoke!! Wie doet er nog zoiets!!!! Boos! die mens beseft zch niet dat er paarden in zitten waarvan er heelveel worden gehouden!!
Heel veel Sterkte met deze verlies !!! Ach gut