Grapje met de hengst uitgehaald:

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Grapje met de hengst uitgehaald:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:16

Ik was afgelopen week op de Pleasure Gaits Farm in Hechtel (B), waar ik bijna de gehele populatie Tennessee Walking Horses op de foto heb gezet, waaronder Chinook, een prachtige zwarte hengst uit Zwisterland die vandaag weer naar Zwisterland terug is!

Hij viel lekker in slaap iedere keer, dus heb ik een geintje uitgehaald met deze foto.

Hij werd pas wakker toen we een handdoek onder een hengstige merrie hadden gewreven en deze onder zijn neus hielden! hahahah.

Afbeelding

De rest komt binnenkort op de site hoor!

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:17

Whahahaha Haha! aparte hengst jah.. leuk gdaan Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:57

Hahahhaha, die is echt leuk *LOL*

Ben benieuwd naar de andere foto's Lachen

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:59

whahah leuk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:26

hihihi... de rest is wat minder lollig hoor, maar ze zijn wel mooi! Én daarnaast ook nog uniek! Alleen Arnd Bronkhorst en nog 1 andere fotograaf hebben eerder fotoreportages gemaakt van dit bijzondere ras in Europa. De eigenaresse van deze paarden is de amerikaanse afgevaardigde voor heel europa minus Duitsland , plus israël. Ze regelt dus ook alle publiciteit enzo in europa. Tot voor kort moest ze daar meestal zelf gemaakte foto's voor leveren, maar vanaf nu gaat dat via mij gebeuren. Ze heeft daar vele TWH op stal staan, echt heeeeeeele gave en brave , indrukwekkende paardjes. En ik heb ze eigelijk allemaal op de foto gezet. Een serie met een engels zadel, een serie met een ruin met westernzadel, een hengst aan de hand, een merrie met veulen (2x) aan de hand, en nog een extra veulen aan de hand los zonder merrie. Dan ook nog alleen de merrie aan de hand zonder veulen erbij én ik heb ook de dekking nog even vastgelegd. In totaal heb ik 1 hengst, 1 ruin, 3 veulens (waarvan 1 diezelfde ochtend geboren was) en 3 merries gefotografeerd. Écht uniek dus voor dit ras. Arnd Bronkhorst heeft slechts 1 hengst gefotografeerd en alleen op stand, dus niet onder zadel ofzo... best wel gaaf!