HIPPAGO: foto's show ponykamp.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

HIPPAGO: foto's show ponykamp.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 17:02

Hallo,
het is al wee bijna een week geleden, maar wou jullie toch nog ff de foto's laten zien van ons kamp Haha!
we hebben de hele week een klein showtje voorbereid : hier bij de foto's, ht verhaal leg ik daarbij wel uit.

We begin met een stukje klassiek ballet, waarbij eons elfje geboren word :
Afbeelding
ze komt hier uit een ei, ze danst een stukje met haar moeder en rijd dan een kürtje :
Afbeelding
hierna krijgt ze vleugels omgebonden van haar moeder waarmee ze de geschiedenis zal gaan ontdekken.
Afbeelding
als eerste kwam ze bij de heilige monnik fransicus die zijn heilige leven leid :
Afbeelding
daarna bij de wulpse jonkvrouw die nog een aflaat koopt bij de monnik (zij zou naar mannen hebben gelokt) ze geeft haar horloge onder het motto : die is toch nog niet uitgevonden.
Afbeelding
Dan is er een korte pauze waarbij ons elfje een elvendrankje (met elf ingredienten) uitdeeld aan verschillende groepen die moeten raden wat er in zit, degene die het meesten raad mag hun aanvoeder een tover drank drinken :
Afbeelding
en krijg een paar zielige vleugels aangeboden (voor de geinterseerde, het groene bruisende spul in het glas is azijn met groene limonade en zuiveringzout)
Dan gaat ons elfje verder op haar reis.
Ze komt Jeane D'arc tegen op haar tocht, met heus harnas en me een paard dat haar trots draagt (in passage Tong uitsteken )
Afbeelding
ze loopt tegen een cowboy aan in het wilde westen :
Afbeelding
die probeerd haar nog te vangen.. gelukkig voor ons elfje mislukt dit.
Dan als laaste komt ze aan bij de iets meer onze tijd, de jaren 70, waarbij ze bij de jongeren gaat kijken die zich afzetten tegen alles wat was :
Afbeelding

Dan als laatste nog ff een groepsfoto :
Afbeelding
Eesrt onze wulpse jonkvrouw josje (reed Coco) Dan Punker Iris (ikke Tong uitsteken )met ismay, Cowboy Annabel (Ivo), Elfje Eline (Jessie), Jeanne d'arc (irene reed halling) Monnik Ike (Coco) en onze begeleidster en moeder elf Cassandra!

bedankt voor het bekijken Tong uitsteken weet dat ie vrij lang is, maar moest jullie ven iets laten zien!

groetjes Iris

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:09

Jaaa het was leuk Haha! Haha! . We moeten btw nog maar een keer wat afpreken met iedereen (en dan Ike's video bekijken ofzo Tong uitsteken ).
Ik heb nu al weer zin in volgend jaar Schijnheilig .

Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:11

Whaha, was zo te zien wel lachen Haha!
Leuke foto's Lachen
(p.s. één na laatste foto doet het niet )

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 20:12

hehe leuk!

ik en mijn vriendin waren een paar jaar geleden ooit de eerste die een show hadden gemaakt! een klein filmpje waar we het hebben over het toffe boerenleven in het dorpje Elp (zo heet het daar toch)
naja bekijk het is eens, is lachwekkend!

en toen bedacht Stacia dat ze de showtjes maken er maar in moest houden.

ps. onze show was eigen idee, we hebben Stacia gewoon verteld om de camera te pakken en ons te filmen!

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 22:23

Elim heet t dr Tong uitsteken
leuk, doen dit al 3 jaar shows maken, dit was ook op iegen intiatief van de groep, zlef alles bedacht stasia heeft gezorgt dat het kon met paarden en ons beetje realistisch gehouden.