Rijden, Poseren, VD, Longeren met de shets!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 19:41

loes14 schreef:
jolliegirl: voel je je wel lekker???
hallow zeg das tog niet normaal zeg als jij op een shetje van 85 cm rijd?
ik ben zelf 174 en ik pas goed op een e pony van 153
jeetje we hebben op stal ook een ponytje van 85 cm der rijd soms een meisje op met de lengt van 150 en dat word al krap aan!!!!!


beetje aardiger kan ook wel Scheve mond

loes14
Berichten: 234
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:18

ja, okey das waar sorry, maar ik kreeg opeens een heel raar beeld voor me, zou jij het niet zielig vinden als er een meisje op een mini shetje van 85 cm langs zou komen met een kind van 170 op zen rug?
kdenk dat jij ook raar zou opkijken.... niet dan?
maar okey, je moet doen wat je zelf leuk vind

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:35

[quote="PePpeRL0vE"]hoezo mag dat helemaal niet Verward wie zegt dat? is helemaal niet zo erg als idereen denkt als je maar niet te vaak en te lang doet, kan het best
*hier wil ik geen discussie over ofzo hoor, maar ik vind het altijd zo raar dat mensen zeggen dat je niet over de weg MAG galloperen Knipoog *

Galopperen op de harde weg is gewoon niet goed voor de paardenbenen. Anders hadden ze toch ook geen bak uitgevonden ? Dit is wel wat kort door de bocht maar als je de benen van je paard wil sparen zou ik het ernstig afraden.

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 21:11

Ik gallopeer ook niet op harde weg! Ik weet zelf de gevolgen ervan want Blacky hebbe ze vroeger ook mee over de harde weg gegalopeerd en gesprongen en nu loopt ze wat moelijk!!

Het was gewoon een zandweggetje..

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:12

IloveShets schreef:
Ik gallopeer ook niet op harde weg! Ik weet zelf de gevolgen ervan want Blacky hebbe ze vroeger ook mee over de harde weg gegalopeerd en gesprongen en nu loopt ze wat moelijk!!

Het was gewoon een zandweggetje..


Ik heb het ook niet over jouw maar over degene die ik had gequote en dat is PePpErLoVe

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-04 21:15

Oke, sorry zal voortaan beter lezen Knipoog

Mja verder geen discussie aub anders heb ik weer een leuk slotje op mun topic!

PN_anne

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:00

Citaat:

Galopperen op de harde weg is gewoon niet goed voor de paardenbenen. Anders hadden ze toch ook geen bak uitgevonden ? Dit is wel wat kort door de bocht maar als je de benen van je paard wil sparen zou ik het ernstig afraden.


ik weet het, doe het zelf ook nooit, maar nouja... heb niet zoveel zin om het hier uit te leggen dus laat maar zitten Lachen anders heeft ze straks idd een slotje erop... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:17

Sorry, ik dacht dat het een harde weg was. Maar nu zie ik ook dat het een zandweggetje is.. Sorry *LOL*