Eclipse als stoere 2 jarige, wat vinden jullie nu van hem?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:21

Wow! Ik vind het echt supermooie foto's!! Wat is Eclipse mooi geworden!! Ik zou ze inderdaad uitvergroten zo mooi zijn ze geworden.

Icarus45

Berichten: 35
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: Leerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:09

Schitterende foto's ,maar waren ze nu aan het vechten?,of aan het dollen?

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:13

Super mooie foto's en ook 2 hele mooie paardjes. Eclipse vind ik persoonlijk de leukste van de 2, je hebt echt een super mooi paardje. Kan je zeker trots op zijn.

xXGRIETJEXx

Berichten: 1829
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Sexbierum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 01:32

Dr staat in je berichtje: ff kijken wat jullie nu van mijn babytje vinden (ofzoiets dergelijks) maar dit is geen babytje meer dis een hele stoere man geworden.
Super paardje heeeeeeeeel erg mooi Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 09:07

Icarus45 schreef:
Schitterende foto's ,maar waren ze nu aan het vechten?,of aan het dollen?


Zo spelen ze vaker Icarus45 Haha!... ze staan in een kudde van ongeveer 12 hengsten en ze zijn allemaal redelijk aan elkaar gewaagd en op elkaar ingespeeld Lachen . Het is heel grappig, maar deze 2 heren -beide arabier- spelen behoorlijk vaak met elkaar; misschien omdat ze als arabjes toch iets meer uithoudingsvermogen hebben? Het is echt geweldig om te zien want ze wisselen de rollen echt af. Het is echt geweldig dat ze zo op kunnen groeien, heerlijk!

@ Grietje: ik heb Clip zelf gefokt uit mijn merrie, ik geloof dat hij voor mij altijd een beetje mijn 'baby' blijft als zie je het er idd niet meer aan af Haha! . Eclipse is een hele vent aan het worden Lovers

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 09:27

Stoer zég Knipoog
Mooi,hoor.
Alleen een beetje spijtig dat der die gebouwen achter staan Tong uitsteken
Maar we gaan nu niet beginnen muggenziften é. Bloos
Prachtig !

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 11:06

woww gave foto's zeg
erg mooi beestje hoor

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 14:53

vikki schreef:
Zo spelen ze vaker Icarus45 Haha!... ze staan in een kudde van ongeveer 12 hengsten en ze zijn allemaal redelijk aan elkaar gewaagd en op elkaar ingespeeld Lachen . Het is heel grappig, maar deze 2 heren -beide arabier- spelen behoorlijk vaak met elkaar; misschien omdat ze als arabjes toch iets meer uithoudingsvermogen hebben? Het is echt geweldig om te zien want ze wisselen de rollen echt af. Het is echt geweldig dat ze zo op kunnen groeien, heerlijk!



GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF die foto's heeeeel zuinig op zijn. Geweldig als ze zo aan het spelen zijn. Afgelopen weken ook zo genoten van de veulens op stal die spelen in het weiland. Zo hoort het lekker spelen worden ze sterk van.

hebje ook stand foto's? ben wel benieuwd namelijk?.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 15:24

Verschrikkelijk mooie foto's zeg! Geweldig gewoon!
Je hebt een erg knappe man!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 15:44

Prisca schreef:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF die foto's heeeeel zuinig op zijn. Geweldig als ze zo aan het spelen zijn. Afgelopen weken ook zo genoten van de veulens op stal die spelen in het weiland. Zo hoort het lekker spelen worden ze sterk van.

hebje ook stand foto's? ben wel benieuwd namelijk?.


Toevallig heb ik Reindert -die deze prachtige foto's heeft gemaakt- afgelopen zaterdag gevraagd of hij een paar standfoto's voor me wilde maken van Eclipse en dat eheft hij ook gedaan OK dan! . Natuurlijk heeft hij het giga druk met al die talloze foto's die hij voor mensen maakt, maar ik hoop ze binnenkort te kunnen laten zien hoor!

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:00

Stuur je ze door naar mij Vikki? Lachen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:54

Wat een mooie foto's Jasja. En wat een mooie man. Die Reindert kan er wat van!

paula91
Berichten: 53
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:58

wow wat een stoere pardjes

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:05

Echt hele mooie foto's OK dan!! Die fotograaf mag bij mij ook wel eens langskomen!

Een vraag: staat hij altijd met dit paard buiten en zo ja, knokken (lees: spelen) ze altijd zo met elkaar? Ik zou echt bang zijn voor ongelukken Bloos!.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:08

Wauw ligt het nou aan mij of kan Reindert zulke ontzettend gave foto's maken!!!
Super zeg

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:10

Schitterende foto 's zeg! En op deze manier voeden ze elkaar een beetje op. Ik denk dat er altijd voor en nadelen blijven aan opfokken in groepen maar onze ijslandse hengst( 1 1/2 jaar) staat ook in de opfok, in mijn ogen is het de natuurlijkste manier van opgroeien. Maar het was niet makkelijk om hem daar achter te laten.

Lindsjah
Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:13

Onwijs gave foto's!
Echt een heel mooi paardje!!! Zit ook mooi in z'n vacht. OK dan!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:15

Kijk, das nou een mooie jonge gezonde hengst Haha! Haha! Haha!

Super hoor

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 20:36

Anoukie schreef:
Echt hele mooie foto's OK dan!! Die fotograaf mag bij mij ook wel eens langskomen!

Een vraag: staat hij altijd met dit paard buiten en zo ja, knokken (lees: spelen) ze altijd zo met elkaar? Ik zou echt bang zijn voor ongelukken Bloos!.


Ja, ze staan altijd samen buiten... ze staan al sinds september 2003 in een hengstenkoppel op de stal waar ook mijn merrie staat. Het is echt spelen hoor, er gebeurt echt zelden iets. De kans dat je paard zichzelf blesseert door te verdraaien op stal is imo net zo groot zo niet groter. Ze zijn allemaal (zo'n 12 stuks) prima aan elkaar gewaagd en de rangorde is ook duidelijk bepaald. Ik vind dit ideaal, laat hem maar lekker spelend een grote stoere man worden hoor. Bijkomend voordeel is dat deze opfok zoals ik al zei op de (grote) pensionstal is waar mijn merrie staat, we zien Eclipse dus elke dag... toen er laatst wedstrijd was hebben we hem uit de wei geplukt en zijn we even langs de rijbakken, de trekkers, standjes en het grote kinder springkussen gelopen, ideale oefening voor zo'n jong ding Lachen . Maar het gros van de tijd mag hij van mij lekker jonge hengst zijn en doen wat daar bij hoort. Reindert is idd een geweldige fotograaf trouwens. OK dan! Ik heb net een mooie standfoto van Eclipse van hem toegestuurd gekregen, super!!! Ik weet alleen niet waar en hoe ik moet verkleinen en uploaden Verdrietig

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:45

Wat een GEWELDIGE foto's!!!!!!!! OK dan!

Horse_Lay_D

Berichten: 353
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: The Place 2 Be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:37

Naadjuh4Live schreef:
WoOw, wat een fototjes zeg..
Ik zou er 1 uitvergrotenen boven mijn bed hangen..
"Eclipse de stoere Hengst"
super


niks aan toe te voegen want ik ben dit Haha!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 22:51

Wat een mooie foto's!!!
Je heb ze natuulijk uitvergroot in poster formaat en in je huiskamer hangen.