SPLASH @ Work (Primeurtje)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 02:06

Is dat in je neusriem zo laag.
Vind het een grappig paardje om te zien.
M'n eerste zinnetje is niet zo bedoelt als hij er saat, net zoals jij vast niet bedoelde zoals het wel over kwam bij mij op mijn toppic
Heb je trouwens last van en verbrand neusje met de zonnige dagen? Dat lijkt me wel vervelend, wel lief zo'n roze snuitje. Lachen

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 10:07

MOHGirl schreef:
Is dat in je neusriem zo laag.
Vind het een grappig paardje om te zien.
M'n eerste zinnetje is niet zo bedoelt als hij er saat, net zoals jij vast niet bedoelde zoals het wel over kwam bij mij op mijn toppic
Heb je trouwens last van en verbrand neusje met de zonnige dagen? Dat lijkt me wel vervelend, wel lief zo'n roze snuitje. Lachen


Jep , nieuwe mode Cool Nee hoor , iemand had zijn hoofdstel geleend om even te passen , heb keurig alles weer op zijn maat gezet , behalve zijn neusriem !

En nee , idd , ik bedoelde het ook niet zo in jouw topic , vind het heel erg voor jou , voor Vanity en natuurlijk ook voor Mullo !

Ja , zijn neus wordt ingesmeerd want anders verbrand ie ! En rond zijn ogen wordt hij ook helemaal roze en dat proberen we zo min mogelijk in te smeren ,maar afentoe is het echt nodig

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:31

Oh jee, jah ik heb met mijn veulie neusjes nu ookal problemen, dus heb respect voor je roze snuitje.
Dan moet je blijven smeren.
Goed dat je dat niet zo bedoelde, want ik had Mulo dolgraag willen houden, maar hij brak steeds uit, en dat was gevaarlijk voorzichzelf hier op de grote weg Boos!
En om hem nou aan een touw te zetten of in de stal, dan gun ik hem wel een beter plekje
Liefs Lisette

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 11:32

MOHGirl schreef:
Oh jee, jah ik heb met mijn veulie neusjes nu ookal problemen, dus heb respect voor je roze snuitje.
Dan moet je blijven smeren.
Goed dat je dat niet zo bedoelde, want ik had Mulo dolgraag willen houden, maar hij brak steeds uit, en dat was gevaarlijk voorzichzelf hier op de grote weg Boos!
En om hem nou aan een touw te zetten of in de stal, dan gun ik hem wel een beter plekje
Liefs Lisette


Zand erover ,want gelijk heb je ! Ik hoop dat je echt een superplek voor hem kan vinden , met iemand die gewoon alle tijd voor de wereld voor hem heeft en waar hij eens goed opgevoed kan gaan worden OK dan!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 12:44

Neusriem is veeel te lang haha, maar dat weet je vast al wel.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 18:46

Milkaatjuh schreef:
Neusriem is veeel te lang haha, maar dat weet je vast al wel.


Staat nu al 2x uitgelegd waarom Haha!