Paar fotos Van baron gekregen, Cremello Hengst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 20:57

Dat heb ik nog niet uitgeprobeert Lachen Hij heeft paar keer een z parcour gelopen 2 tot 3 jaar geleden met bart bles Lachen Maar nu loopt die heel lekker, In het bos vandaag maakte die zich ontzettend sterk Haha! kwamen ook 2 vriendinnen tegen van de oude eigenaresse Lachen die liepen met 2 merries Lachen hij keek er even naar maar reageerde er niet op Lachen beter is dat zon hengst Haha! en toen ik die boomstammetjes had gesprongen begon die lekker in de ontspanning trug te komen lekker knabbelen op het bit Lachen voelde echt heel goed aan, dat meisje zei ik weet niet hoe je het voor mekaar krijgt maar bij mij loopt die met de kop in de wolken en helemaal uit mekaar als ik met hem het bos in ga en bij jou loopt die gewoon perfect lekker bij mekaar zonder spanning op de teugels, en die vriendinnen van haar zeiden ook al hij loopt echt super bij jou. Dus vond ik wel even heel fijn om aan te horen, Ik ga der ook in de dressuur proberen al het mogelijke eruit te halen Lachen

www.dressuurstalseren.com


enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:03

het is wel even wennen zeg.
maar toch wel een heel gaaf beest zeg. hij heeft idd iets stoers. kvinnet echt een knapperd
Lachen

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:23

Hij heeft een hele gave uitstraling!!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 21:47

Wienna schreef:
Hij heeft een hele gave uitstraling!!


Heeft die zeker Lachen hij loopt nu nog voor een vereniging bij jullie in de buurt bij nijmegen en hij staat als je vanaf nijmegen richting malden rijd achteraf in een heel klein zandweggetje. en daar heb ik ook in het bos gereden het bos van nijmegen naar mook toe Lachen Egt super gaaf bos Lachen

www.dressuurstalseren.com

Pops

Berichten: 2649
Geregistreerd: 28-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:36

Ik vind hem aparte ogen hebben Bloos En zou aan hem moeten wennen.. Tis niet echt mijn 'type' van paardje.
Hij kan wel leujk springen
Veel plezier samen Lachen

Pexluvah

Berichten: 443
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: De Geast [Fryslân]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 11:28

Ik denk dat ik hem mooier vind onder het zadel
Hij heeft een gave uitstraling en ik vind 'm wel stoer hoor! Vingers aflikken

Keurig.

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 19:41

Pexluvah schreef:
Ik denk dat ik hem mooier vind onder het zadel
Hij heeft een gave uitstraling en ik vind 'm wel stoer hoor! Vingers aflikken


onder het zadel toont die ook mooi vooral in het bos of gewoon buiten zet die zijn nek erop achterhand er super onder en lekker ontspannen in de rug Lachen maar er komen cker eerdaags fotos van hem onder het zadel Lachen

www.dressuurstalseren.com

Pexluvah

Berichten: 443
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: De Geast [Fryslân]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:44

Jah, wel doen heh Vingers aflikken
Die wil ik zien Knipoog

Keurig.

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 19:48

Die komen ook hier op bokt te staan Lachen En dan gaat StalBles hier op bokt met me mee om fotos te maken en gaan zei hem ook even rijden Lachen

www.dressuurstalseren.com

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 23:47

shantjuh schreef:
Ik vind hem aparte ogen hebben Bloos En zou aan hem moeten wennen.. Tis niet echt mijn 'type' van paardje.
Hij kan wel leujk springen
Veel plezier samen Lachen


Hij kan idd leuk springen en jah die ogen is gewoon even wennen hoe vaker je hem ziet hoe mooier ik hem vind worden Lachen Ik heb begin had ik ook zoiets van wat is dit, Was 2 jaar geleden toen ik hem nog voor iemand anders ree, Maar der zit gewoon zon super karakter in doet geen vlieg kwaad kan zonder omkijk van hem de merries paseren en vorige week ben ik met hem en een groep merries het bos in geweest en hij had der gewoon geen omkijk na jah een keer hinneken van hee merries maar meer ook niet Lachen Gewoon super braaf toch Haha!

www.dressuurstalseren.com

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 00:02

Normaal heb ik niet zoveel met Cremello hengsten, maar deze vind ik erg mooi Knipoog
Heb je ook foto's van onder het zadel????

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 00:11

Vasthi schreef:
Normaal heb ik niet zoveel met Cremello hengsten, maar deze vind ik erg mooi Knipoog
Heb je ook foto's van onder het zadel????


Haha Neej Nog niet Lachen Komen er van de week wel aan heb hem nog niet hier staan. Heb hem pas aangekocht 2 jaar geleden heb ik hem ook gereden heb ik een foto sessie van gemaakt maar dat is allemaal van heel veraf. en die moet ik dat scannen. Maar Zondag of maandag komen ze met me nieuwe digi Tong uitsteken Van onder het zadel Lachen

www.dressuurstalseren.com

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 00:38

Geweldig mooi paard zeg, erg mooi! Kwijl

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 01:26

Sietez schreef:
Geweldig mooi paard zeg, erg mooi! Kwijl


Ben ook van plan als die wat jaartjes ouder is en als ik hem in de dressuur en springen hoog heb gekregen dan om met hem te gaan dekken.

www.dressuurstalseren.com


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers