Wat vinden jullie van me nieuwe paard??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:38


Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 23:16

cinv schreef:
Een mooie hengst , echt .
Ik vindt hem geweldig gebouwd ,normaal val ik daar nie voor maar deze is perfect Knipoog
Hoe oud is hij en hoe is hij beleerd .?
Ik heb ook een dekhengst , nog nie gefokt maar als de basis goed is en hij respect heeft en jij zijn 'meester' bent dan is da normaal geen probleem.
Heb er al genoeg gezien en valt allemaal mee, ik heb wel een spanjaard Knipoog dus iets anders ras en caracter.
Anders kun je hem later laten dekken in zijn oude dagen Knipoog..


Ik wil zowiezo nog een nakomeling van hem gewoon van eigen fok Lachen Hij is nu al 11 Maar ree hem toen hij 8 was toen is die verkocht naar polen en in een korte tijd weer door naar zwitserland en daarna weer naar nederland Lachen En nu heb ik hem gekocht hij is springen beleerd maar dressuur pakt die bij mij ook wel aardig goed Lachen Ik rij eerst met hem een paar proeven dressuur en dan ga ik met hem springen Lachen dan pak ik een zuidhoorn die ik nu ook rij voor een vrouwtje voor de dressuur omdat die helaas niet meer te hoog mag springen, Dus heb ik een paard voor de dressuur apart en een voor het springen apart en zo kan ik mezelf ook omhoog gaan werken Lachen Die oude eigenaresse wou eerst een lusitano hengst maar toen is ze toch voor hem gevallen Lachen maar ja dat klikt helaas niet en bij mij doet die gewoon alles :/ Mjah Lachen

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 23:17

Cassidy schreef:
Er is een paardenras in Tsjechie dat Kinsky heet.

http://www.kinsky.de/index.html

[VMR] Info over de Equus Kinsky

De combinatie met de kleur, en dat hij uit Tsjechie komt kon weleens erop duiden dat het een Kinsky is?


Ik zal even gaan kijken het zou best zo kunnen zijn Lachen maar voor bevestiging zal ik toch zijn afstamming op papier moeten kijken Lachen
Maar idd je heb best wel gelijk en denk ook niet dat je er ver vanaf zit Lachen

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:25

Erg mooi paardje hoor heel appart!

gr

marn
Berichten: 1066
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:48

He wat grappig, hij stond te koop op marktplaats voor €5250 of niet? Heel mooi beestje zeg!!Echt super!

jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:50

wauw wat een aparte ik vind hem heel erg mooi

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:07

NOG FOTOS NOG FOTOSssssssssssss
Knipoog dat wachten duurt dat niet te lang, je moet nog 1maand wachten o charme !!!........... Ik moest 3 weken wachten op Invierno..ARK werd ZOT ervan...en niet kunnen slapen hé man toch..hihi
Hou me op de hoogte hé ik ben fan van je paardje!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:11

Ik heb ook erg lang moeten wachten tot ik mijn paardje eindelijk bij me had staan ondertussen ging ik om het weekend er heen (2 uur rijden) om met hem te knuffelen en te rommelen.

gr

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:16

heey ik denk dat ik dit paard ken, klopt het dat hij ook van een Karin uit Hilversum is geweest? er zijn niet zoveel cremello hengsten Vingers aflikken

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 14:25

Marn schreef:
He wat grappig, hij stond te koop op marktplaats voor €5250 of niet? Heel mooi beestje zeg!!Echt super!


Klopt:) zijn heel veel reacties op geweest maar met niemand klikte het! iemand heeft er zelfs 10.000 voor geboden bijna 2 keer zoveel maar zei zegt het gaat me niet om het geld als het niet klikt gaat die niet weg Lachen En met mij klikte het, en heeft het altijd al gedaan heb hem ook gereden toen die 8 was hij is overal heen verkocht en uiteindelijk had ik hem weer gevonden naar 2 jaar zoeken Lachen en wat ik nopoit had verwacht dat ik hem kon kopen Lachen

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 14:27

Lhundol schreef:
heey ik denk dat ik dit paard ken, klopt het dat hij ook van een Karin uit Hilversum is geweest? er zijn niet zoveel cremello hengsten Vingers aflikken


Klopt niet hij is van een meisje uit nijmegen geweest en daarvoor heeft die in polen en in zwitserland gesprongen Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:34

Psycho_Horse schreef:
En met mij klikte het, en heeft het altijd al gedaan heb hem ook gereden toen die 8 was hij is overal heen verkocht en uiteindelijk had ik hem weer gevonden naar 2 jaar zoeken Lachen en wat ik nopoit had verwacht dat ik hem kon kopen Lachen


Sommige paarden zijn gewoon voor je bestemd...

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 14:44

Dat zei me moeder ook al Lachen maar daar kan ik nog steeds niet over uit Lachen ik vind het gewoon een wonder dat ik hem op zon manier trug heb gekregen terwijl hij overal is geweest Lachen maar ben der echt blij mee en zal hem alle nodige verzorging + meer geven dat die nodig heeft Lachen

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 14:44

hee die zag ik op marktplaats staan! Haha!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 15:01

Klopt Lachen

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:24

Ik dacht ook al die komt me bekend voor maar ik heb hem niet op marktplaats zien staan maar op paardenaanbod!!
hier links naar nog 3 foto's:

http://www.paardenaanbod.nl/uploadfiles/baron1.jpg
http://www.paardenaanbod.nl/uploadfiles/baron2.jpg
http://www.paardenaanbod.nl/uploadfiles/baron3.jpg

En dit stond er ook nog bij:
Naam Baron Leeftijd 10 Kleur Cremelo
Type Springen Geslacht Hengst Stokmaat 167
Niveau Z Stamboek CHZ

Zeer aparte opvallende hengst, veel uitstraling, zeer braaf en eerlijk karakter. Veel spring vermogen. Makkelijk in de omgang en eenvoudig te rijden. Zeer geschikt voor de ambiteuze rijder, maar ook voor de recreatie ruiter

beerbun

Berichten: 317
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:36

mooi beesie hoor
en hij kan goed springe

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 15:54

Marah schreef:
Ik dacht ook al die komt me bekend voor maar ik heb hem niet op marktplaats zien staan maar op paardenaanbod!!



En dit stond er ook nog bij:
Naam Baron Leeftijd 10 Kleur Cremelo
Type Springen Geslacht Hengst Stokmaat 167
Niveau Z Stamboek CHZ

Zeer aparte opvallende hengst, veel uitstraling, zeer braaf en eerlijk karakter. Veel spring vermogen. Makkelijk in de omgang en eenvoudig te rijden. Zeer geschikt voor de ambiteuze rijder, maar ook voor de recreatie ruiter


Jah dat klopt dat is hem ik zal de links even weer bij mijn openings bericht zetten Lachen Zijn wel mooie fotos en die heb ik idd nog niet gezien Lachen

En hij is nu 11 Lachen en hij kan redelijk geschikt zijn voor een recreatie ruiter maar buiten is die ongeloofelijk sterk Lachen
Maar een heel fijn paard in de omgang en echt super braaf Lachen

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 15:56

Ik kon hem niet meer wijzigen Lachen dus vandaar hier de fotos Lachen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:58

wooow diej ogen!!!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:59

Gaaf paard! Kan leuk lopen! Ben alleen niet zo gek op die kleur...

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 16:19

op die eerste foto kan je heel goed zien wat ik bedoel met die gloed over zich heen vin um echt geweldig en ben der ook dolblij mee en wat betreft die kleur ieder zijn eigen smaak toch Lachen ook al vinden mensen hem niet mooi Lachen is niet mijn probleem als ik er maar gelukkig mee ben dan is het goed Haha!