Wat vinden jullie van me nieuwe paard??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 14:07

Dank jullie wel voor alle leuke reacties Lachen Zondag ga ik ff lekker met hem het bos in en met de oude eigenaresse op haar 3 jarige Lachen:D

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:08

Psycho_Horse schreef:
De kleur van de ogen vind ik juist wel weer wat hebben alleen het enigeste nadeel van hem is dat ik hem elke dag met zonnebrand factor 30 in moet smeren omdat die weinig pigment heeft Lachen en dan ook leven verbrand in de wei Lachen dus dat moet ik goed in de gaten gaan houden Lachen hij is heel erg gevoelig daarvoor en wil niet dat die overal blaren of wat krijgt Lachen

Helemaal Bloos! ? Gaan dan aardig at tubetjes doorheen!
Helpt een vliegendeken niet?

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:12

Echt een supermooi paard. En wat fijn dat het zo goed klikt tussen jullie beiden. Veel plezier saampies. En idd foto's maken he in juli/aug Cheese! .

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:13

leuk! had m al zien staan op marktplaats! Je hebt iig wel iets heel aparts in de ring!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 14:15

haha Neej dat helpt niet egt Lachen ad ze ook een keer gedaan en had die allemaal rooie vakjes over zijn hele lichaam Lachen Maar probeer hem gewoon tussen 1 en 5 binnen te houden en als die dan naar buiten gaat gooi ik hem gewoon een zweet deken op ofzo Lachen maar zijn neus en alles moeten zeker wel ingesmeerd worden dan Lachen Maar ik kan het altijd verdunnen in een Sproei ding Lachen En dat ik het dan een keer in de 2 dagen opsmeer over zijn hele lichaam maar zijn neus enzo moet elke dag Lachen

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:29

Je moet wat over hebben voor wat moois he Lachen

GeaH

Berichten: 235
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: onderin Friesland :D (vlakbij Wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:32

wat een mooi paardje!!! denk dat hij heel lekker rijdt! zo te zien op de foto's en je zal zeker een aparte verschijning zijn in de ring!!
dat wordt veel zonnebrand kopen in de zomer !!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 14:50

GeaH schreef:
wat een mooi paardje!!! denk dat hij heel lekker rijdt! zo te zien op de foto's en je zal zeker een aparte verschijning zijn in de ring!!
dat wordt veel zonnebrand kopen in de zomer !!


Hahah Jah idd Haha! mjah maak nie uit Kijk gewoon ff wat het goedkoopste is en of ze niet wat daartegen hebben bij divoza ofzo Haha! of of ze daar niet aan kunnen komen Haha!

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:24

Het is wel een mooi beestje maar zelf ben ik niet zo gek op witte/schimmel paarden!, maar dat is ieders mening, hij loopt trouwens wel lekker!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 15:27

Alieta schreef:
Het is wel een mooi beestje maar zelf ben ik niet zo gek op witte/schimmel paarden!, maar dat is ieders mening, hij loopt trouwens wel lekker!

Hahah Nogmaals tis geen schimmel Tong uitsteken:D:D:D:D Cremello is het en hij is ook niet wit :p Mja Hij kan lekker lopen Lachen Maar zei kan niet uit hem halen wat er in hem zit Lachen en dat is heel veel Lachen maar het is een paard dat voor je wil werken als het goed klikt anders wil die het niet.

Claudiakappe
Berichten: 131
Geregistreerd: 25-03-01
Woonplaats: akkrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:51

wat een pracht paard om te kwijlen OK dan!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:54

zooooo, dat is een heel mooi paard.

En ik zou er mee gaan fokken, maar dan via KI. Zodat hij niet iedere merrie als "lustobject" beschouwd. Je hebt iig kans op hele aparte kleurtjes...

Wat is het voor ras?

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:55

Sorry dan hou ik niet zo van Cremmelló's! denk ik!!! Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 15:56

Psycho_Horse schreef:
Hahah Jah idd Haha! mjah maak nie uit Kijk gewoon ff wat het goedkoopste is en of ze niet wat daartegen hebben bij divoza ofzo Haha! of of ze daar niet aan kunnen komen Haha!


Hij hoeft niet perse te verbranden, behalve als hij echt roze huid heeft onder een aftekening of zo.
Cremello's/Perlino's zijn NIET gevoeliger voor zonnebrand dan gekleurde paarden!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:03

Hey Psycho! Vind het nog steeds een mooi paardje! Wanneer zie ik um eens in het echt? Je moet trouwens ook met mijn paard nog een keer springen he! Iedergeval voor de genen die het nog niet wisten..

het is een Cremello.. geen schimmel!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 16:05

Cassidy schreef:
Hij hoeft niet perse te verbranden, behalve als hij echt roze huid heeft onder een aftekening of zo.
Cremello's/Perlino's zijn NIET gevoeliger voor zonnebrand dan gekleurde paarden!


Neej idd maar hij heeft weinig tot geen pigment En ik bedoel daarmee dat die Dus een roze huid heeft Lachen Je kan die huid van hem stellen met een huid van een albino Lachen Alleen hij heet blauwe ogen en is zelf iets donkerder in de vacht
Laatst bijgewerkt door Navidad op 30-06-04 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:06

Ik vind t een leuk paard!
Ziet er leuk uit, en loopt ook mooi.
Veel plezier ermee!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 16:07

Cassidy schreef:
zooooo, dat is een heel mooi paard.

En ik zou er mee gaan fokken, maar dan via KI. Zodat hij niet iedere merrie als "lustobject" beschouwd. Je hebt iig kans op hele aparte kleurtjes...

Wat is het voor ras?


Ik weet nog niet precies wat voorn ras het is ik heb de papieren nog niet hier die komen met het paard mee of juist iets eerder hij is geimpoteerd uit tsjechie dus, Weet wel dat er idd mooie kleurtjes uit komen, en weet ook dat die springgefokt is hij heeft ook nog een ouder wets rugnummer (brandmerk)

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 16:09

BounceBabe schreef:
Hey Psycho! Vind het nog steeds een mooi paardje! Wanneer zie ik um eens in het echt? Je moet trouwens ook met mijn paard nog een keer springen he! Iedergeval voor de genen die het nog niet wisten..

het is een Cremello.. geen schimmel!


Weet ik meissie Haha! Gaat ook nog el gebeuren Lachen Knipoog Mjah ben nu ff druk met me nieuwe paard en daarna komt dat wel goed Tong uitsteken En jah dat wist ik al van jou dat je het een mooi paard vind Haha!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:11

Psycho_Horse schreef:
Weet ik meissie Haha! Gaat ook nog el gebeuren Lachen Knipoog Mjah ben nu ff druk met me nieuwe paard en daarna komt dat wel goed Tong uitsteken En jah dat wist ik al van jou dat je het een mooi paard vind Haha!


Niet erg ik ben toch nu loeihard aan het trainen voor de komende dressuurwedstrijden! En ze loopt als een crack...Haha! Mja. spring ze met je nieuwe paardje straks! OK dan!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 16:12

Dank je meis Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:40

Psycho_Horse schreef:
Ik weet nog niet precies wat voorn ras het is ik heb de papieren nog niet hier die komen met het paard mee of juist iets eerder hij is geimpoteerd uit tsjechie dus, Weet wel dat er idd mooie kleurtjes uit komen, en weet ook dat die springgefokt is hij heeft ook nog een ouder wets rugnummer (brandmerk)


Misschien is het wel een van die tsjechische paarden, heten die niet Kinski? Heeft laatst nog een link hier op bokt gestaan, ik ga even kijken of ik wat kan vinden...

miepjevlug11
Berichten: 984
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:54

echt een mooi paard zeg! die kan hoog springen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 16:56

De zoekfunctie doet raar, kan de link niet vinden.

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:26

Een mooie hengst , echt .
Ik vindt hem geweldig gebouwd ,normaal val ik daar nie voor maar deze is perfect Knipoog
Hoe oud is hij en hoe is hij beleerd .?
Ik heb ook een dekhengst , nog nie gefokt maar als de basis goed is en hij respect heeft en jij zijn 'meester' bent dan is da normaal geen probleem.
Heb er al genoeg gezien en valt allemaal mee, ik heb wel een spanjaard Knipoog dus iets anders ras en caracter.
Anders kun je hem later laten dekken in zijn oude dagen Knipoog..