Voor de fans van joep de baby ekster

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gwendolynn

Voor de fans van joep de baby ekster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 17:09

Hi fans,
Dit is mijn nieuwe bungalow, niet zo groot maar aangezien ik een brokken piloot ben is dit veiliger zegt mijn vrouwtje, vliegen leer ik in de garage als ik later groot ben......... ik heb een eigen bad en water reservoir, eten zo veel ik maar wil, een krant om te versnipperen en twee spiegels 1 om te mollen en 1 om me te bewonderen, af en toe komt er zo raar vrouw mens met een glimmende camera, nou ik ben geen tamme kanarie dus ze hoeft niet te denken dat ik daar voor ga stoppen met mijn bezigheden zoals meelwormen vangen maar goed hier dan wat foto's

Afbeelding

Ik ben nog wat smoezelig maar lijk wel op een ekster toch?
sinds ik een bad heb waar ik zelf in en uit kan i.p.v een sloot gaat het al beter want ik was vies BRRRRRRRR

Afbeelding

Afbeelding

ik ben niet altijd fotogeniek maar wat verwacht je van een ekster, dat fototoestel is wel interessant want dat glimt en daar hou ik van........ is een tik ik weet het

Afbeelding

en dan die close up nou daar pas ik voor dus ga ik niet helemaal in beeld staan, jullie hebben genoeg van mij gezien, ben ik geen lekker ding met dat kraal oog? ik vind mezelf namelijk nogal wat, en als het me niet zint dan pik ik of kras ik want ondeugend ben ik

Afbeelding

Nou is het welletjes. Ik ga krassen om eten en de armband van mijn vrouwtje af pakken, leuk voor later

KRAS

Joep en vrouwtje

je hebt paarden gekken en je hebt tinker gekken

NU EINDELIJK NIEUWE FOTO'S IN MIJN PROFIEL

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:11

leuk!! Haha!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:34

Wooow wat is hij gegroeid!!
Joep Lovers
Hij wordt al een echte vent!!

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:58

jeetje hij is groot geworden zeg!!!heb je goed gedaan!!!!! OK dan!

gaat joep weer vrijgelaten worden of blijft ie bij jou wonen??

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie