Bambino in actie(verschil 2 mnd geleden en nu)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 07:31

Wow, wat en vooruitgang!
Suc6 met je pony!!

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 14:37

littleroosie schreef:
Sorry hoor maar jullie kunnen ook overdrijven om de dierenbescherming te gaan bellen >;)
De pony's lopen daar zomers dag en nacht op het land, en volgens mij zijn ze afgelopen winter ook veel naar buiten geweest. Als de pony's het daar zo slecht zouden hebben, waarom worden ze daar dan zo oud?
Neem bijvoorbeeld Suzuki, Bommel, Choco ( ondertussen met pension) en nog een paar, deze zijn er al vanaf het begin! Als er niet goed voor gezorgd werd dan waren ze er nu al lang niet meer.

Maar weer even on-topic.
Bambino ziet er idd goed uit, ze is idd erg verander. Maar dat was altijd zo, 's winters was ze een stuk dunner, ze heeft gewoon geen aanleg ervoor om dik te worden. Maar ze kan wel donders sjouwen hè, 't blijft een leuke pony! Lachen


nee dat was ik zeker ook niet van plan alleen ik wil bambino graag voor mezelf hebben!!
ik wil gewoon graag bij de manege weg niet alleen omdat ze daar er niet goed uitziet ofzo.. Maar ik wil er niet weg omdat bambino daar nog is, dus kan ik alleen weg als ik haar meeneem!!

Bambino ziet er idd altijd beter uit als in de winter dat zeg ik ook!! maar sindsa ik er bijgevoerd heb is ze echt meer gaan glimmen!! ik vind dat ze er beter uit ziet als voorgaande jaren!! misschien is dat opschepperij maar ik vind dat gewoon..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:48

bliksemluver schreef:
Denk toch dat de grootste rede is dat ze manegepony is! Daar lopen ze natuurlijk meer als eigen paarden enzo...


Maar ze ziet er iig een stuk beter uit!

Maar daarom hoeven ze nog niet mager te zijn, kijk maar eens naar de manegepaarden die ik hier laatst geplaatst heb. Knipoog

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 15:26

mn nicht stalt haar pony vrij goedkoop vlakbij rottum.. is dat dichtbij genoeg of nog niet? Indien ja dan zal ik haar even vragen. Stal, weidegang en een bak.

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 15:59

Veel veranderd, maar dan enkel in goede zin, doe zo voort. Schoon pony!

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 17:26

Elan schreef:
mn nicht stalt haar pony vrij goedkoop vlakbij rottum.. is dat dichtbij genoeg of nog niet? Indien ja dan zal ik haar even vragen. Stal, weidegang en een bak.


ja dat is heel dichtbij..!!

ik heb nu ook stalling gevonden bak, weide, stalling voor maar 50 euro per maand..!!
Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:45

ja oke vind het idd wel wat overdreven om een dierenbescherming te bellen, maar ja moet wel toe geven dat het er veel beter kan, ik bedoel geen van de pony's is daar echt dik, warom ze ze niet gewoon voldoende voer geven? en gewoon lekker buiten laten als ze niet in de lessen moeten? ook de kleine pony's zoals josta, wand die komen immers nooit buiten Verward dat snap ik gewoon niet Bloos
Als je een manege hebt moet je gewoon goed voor je paardjes zorgen, en er zijn veel paardjes daar die te mager zijn, een doorgezakte rug hebben en shagerijnig zijn bij het opzadelen, nou dat komt echt niet door dat ze zo goed verzorgt worden hoorz Schijnheilig
Ik vind het wel top dat bino dr nu (dankzij marlot) zo goed uit ziet Haha!

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:23

sow die is opgeknapt..op de 4e foto ziet er achterhand er wel vreemd uit..
beetje doorgezakt die rug??en een iele achterhand..
ze ziet er op sommige foto's echt uit als een enter..
gr esther
)ik vind wel dat ze mooi opgeknapt is)

lovesoscar

Berichten: 50
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: katlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:28

heb je bino al gekocht dan?????

lovesoscar

Berichten: 50
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: katlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:30

bino heeft een hele vooruitgang meegemaakt!!!
super!!!! *LOL* *LOL*

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-04 19:48

frieske schreef:
sow die is opgeknapt..op de 4e foto ziet er achterhand er wel vreemd uit..
beetje doorgezakt die rug??en een iele achterhand..
ze ziet er op sommige foto's echt uit als een enter..
gr esther
)ik vind wel dat ze mooi opgeknapt is)


ne de rug is niet doorgezakt miss loopt ze daar een beetje vreemd ze loopt vrij veel op de voorhand daar kan het ook door komen..!!
ze heeft ook een hele hoge schoft

ja ze lijkt miss soms wle een enter komt omdat ze hele lange benen heeft!!

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:45

Ja idd die verhoudingen kloppen niet omdat er geen spieren zitten, omdat ze voor de beginners gebruikt wordt.
Het is een vrij iel-gebouwd paardje, door dat ze zo mager is geweest en geen /weinig spieren heeft heeft ze zulke lange benen, ze is echt supper mooi hoor als ze gespiert is enzo.Door marlot is ie al heeeeeel veel verbeterd! vind het echt supper hoorz!

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 15:00

jaa!!!!!!! Knipoog

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:00

Hij is echt goed opgekapt..goed hoor OK dan!
Ik hoop natuurlijk voor je dat je hem koopt en er veel plezier aan hebt...
je moet alleen het halster wat kleiner maken, dan komt zn hoofdje er mooier uit Bloos

MRiEk

Berichten: 356
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 16:06

you go girl.....echt veel verbetering....zijn vachtjuh glimt al lekker duzz...dat betekend niks anders dan een goede verzorging....en tis te hopen voor je dat juh ouders ut goed gaan vinden..... OK dan! suc6

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 17:12

kan er wel weer lekker bij om net te horen dat ik pfeiffer heb dat word de koop dus uitstellen :S

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:59

Hoihoi, dus je bent wel op internet? stuur je m'n dekje nou nog op? ik wacht er nu wel erg lang op, en je laat steeds niets van je horen.

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:14

MRiEk schreef:
you go girl.....echt veel verbetering....zijn vachtjuh glimt al lekker duzz...dat betekend niks anders dan een goede verzorging....en tis te hopen voor je dat juh ouders ut goed gaan vinden..... OK dan! suc6


Zou je misschien normaal nederlands willen typen? Dat houdt het voor iedereen prettig om te lezen.

Verder leuke pony hoor, Bambino Lachen

Vraeghoeve

Berichten: 710
Geregistreerd: 10-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:19

wat een mooi diertje!!

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:06

Wauw Wow! , ze ziet er een STUK beter uit, mijn complimenten OK dan! !!!! Ik vind het een geweldig beestje en ik hoop voor je (en haar Lachen ) dat je haar binnenkort kan kopen *LOL* !!
Wel poedersuiker trouwens dat je pfeiffer hebt Scheve mond !! Beterschap Ach gut !!

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 16:16

lowara schreef:
Hoihoi, dus je bent wel op internet? stuur je m'n dekje nou nog op? ik wacht er nu wel erg lang op, en je laat steeds niets van je horen.

kijk je pb us ffkes Tong uitsteken
Schijnheilig hopelijk is alles nu goed gegaan

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 16:17

Steefje schreef:
Wauw Wow! , ze ziet er een STUK beter uit, mijn complimenten OK dan! !!!! Ik vind het een geweldig beestje en ik hoop voor je (en haar Lachen ) dat je haar binnenkort kan kopen *LOL* !!
Wel poedersuiker trouwens dat je pfeiffer hebt Scheve mond !! Beterschap Ach gut !!

jaa ze is leuk


die van jou is anders ook om te kwijlen Tong uitsteken